Lapsi on ollut muutaman päivän kououssa, heti on nokka räässä. Koko loman aikana ei ole ollut ongelmia.
Muistaakseni koulu ei vastanut homekyselyyn.
Onko Kuusaan kouluissa hometta?
14
137
Vastaukset
- Kouvolalainen
Eikös kaikilla kuusaalaisilla ole aina räkä poskella ja paskat housuissa ?
- tyhmääsakkia
Kuusaa ja Kouvola on ihan sama asia? Huomaa miten idiootteja te kouvostoliitossa olette kun tappelette alle 10km sisällä toisista olevissa lähiöissänne kummat on paskahousumpia. Vastaus: Kaikki kouvolalaiset on. Vai missä kovuutta vaativassa tehtävässä Kouvolalainen on pärjännyt?
- pölyttäjä
juu on siellä,siellä taitaa vaan olla kyse jostain muista
itiöistä.ja jos lapsi on kououssa niin ei ole ihmekkään.se on tarttuvaa. - aamukäyntiin69
On siellä paskaakin.
- HOMEHOME
Ihan vaan tiedoksi,että meillä lapsi sairasti koko ekan vuoden siirtyessään ala-asteelta ylä-asteelle.
- niiskunenä
on otettu tiedoksi vaikkakin tuo vuosi on pitkä aika siirtyä
ala-asteelta yläasteelle.
yläasteella saa nenään hauskoja jauheita että nekku saattaa vähän kotona tiputtaa.
ei kannata huolestua.niitä nuuskii jopa vanhemmatkin valveutuneet ihmiset. - homeperseet
Hometta on opeilla vitussa kuulema iso koon ja käytön puutteen vuoksi.
- naurattaaollaplösö
Ei siellä oo ku lihavia pubiruusuja!!!
- Vetooooooooo
Voi johtua ihan ilmastoinnistakin, vaikka ei olis homettakaan.
- 0768
Hajusta päätellen ilmastointi ei pelaa.
- CamoPeikkoHämeestä
Kaikki ei välttämättä tule kouluilmasta.
Suotuisasta ilmastosta johtuen ulkoilmassa on ollut poikkeuksellisen paljon cladosporium herbariumin ja alternarian itiöitä sekä lakkisienten itiöitä ja nämä voi aiheuttaa terveillekkin mm. silmien ja hengitysteiden limakalvoärsytystä,nenän kirkasvuotoa, yskää, sekä luoda pohjan viruksille. Ärhäkkäimpänä voi mennä ääni ja tulla keuhkoputken tulehdus.
Just paranin tuosta itse kun yli kaksi viikkoa tässä olen noiden oireiden kourissa ollut. Olen paljon ulkona ja alkoi ihan kesken metsälenkin siitepölyärsytyksen kaltaisilla oireilla. Kunnes teki lievän kuumeen ja paheni keuhkoihin asti.
Allergialääkkeillä kantsii aloitella, jos ei tepsi niin sitten lääkärin pakeille. Itse hoidin seuraavilla: Histec 5mg aamuin illoin, Otrivin menthol, (lapsille se kevyempi versio), Panadol 500Mg 1-2xpv ja lämpöistä juotavaa ja höyryhengittelyä.
(keitä vedenkeittimessä vesi ja laita vatiin, odota 5 minuuttia että veden lämpö hieman tasaantuu, ota iso pyyhe ja tee pyyhkeestä "teltta"vadin yläpuolelle ja hengitä höyryä ja vuoroin raitista ilmaa)
Jos tuolla ei tokene, niin sitten ventolinea ja prednisolonia lääkäriltä.
"Kylä lähtee".
http://www.norkko.fi/- koettujanähty
Jos koulussa olisi hometta se tekisi erilaisia oireita. Mm. migreenin kaltaista jäytävää päänsärkyä, nenäverenvuotoja, nokkostyyppistä ihottumaa, toistuvia hengitystietulehduksia, astmaattista oiretta jne.
http://indooraid.com/?page_id=14
- OleUlkona
Koulun kyllä pitäisi olla aiheuttamatta oireita olipa hometta tai ei.
Mitä siitä seuraisikaan, jos huono rakentaminen lopetettaisiin?- NoNo0
No loppuis tulonsiirto rakennuttajilta rakentajille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984