Onko Kuusaan kouluissa hometta?

ihmettelen_suuresti

Lapsi on ollut muutaman päivän kououssa, heti on nokka räässä. Koko loman aikana ei ole ollut ongelmia.
Muistaakseni koulu ei vastanut homekyselyyn.

14

137

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kouvolalainen

Eikös kaikilla kuusaalaisilla ole aina räkä poskella ja paskat housuissa ?

• tyhmääsakkia

Kuusaa ja Kouvola on ihan sama asia? Huomaa miten idiootteja te kouvostoliitossa olette kun tappelette alle 10km sisällä toisista olevissa lähiöissänne kummat on paskahousumpia. Vastaus: Kaikki kouvolalaiset on. Vai missä kovuutta vaativassa tehtävässä Kouvolalainen on pärjännyt?

• pölyttäjä

juu on siellä,siellä taitaa vaan olla kyse jostain muista
      itiöistä.ja jos lapsi on kououssa niin ei ole ihmekkään.se on tarttuvaa.

• aamukäyntiin69

On siellä paskaakin.

• HOMEHOME

Ihan vaan tiedoksi,että meillä lapsi sairasti koko ekan vuoden siirtyessään ala-asteelta ylä-asteelle.

• niiskunenä

on otettu tiedoksi vaikkakin tuo vuosi on pitkä aika siirtyä
        ala-asteelta yläasteelle.
        yläasteella saa nenään hauskoja jauheita että nekku saattaa vähän kotona tiputtaa.
        ei kannata huolestua.niitä nuuskii jopa vanhemmatkin valveutuneet ihmiset.

• homeperseet

Hometta on opeilla vitussa kuulema iso koon ja käytön puutteen vuoksi.

• naurattaaollaplösö

Ei siellä oo ku lihavia pubiruusuja!!!

• Vetooooooooo

Voi johtua ihan ilmastoinnistakin, vaikka ei olis homettakaan.

• 0768

Hajusta päätellen ilmastointi ei pelaa.

• CamoPeikkoHämeestä

Kaikki ei välttämättä tule kouluilmasta.
      Suotuisasta ilmastosta johtuen ulkoilmassa on ollut poikkeuksellisen paljon cladosporium herbariumin ja alternarian itiöitä sekä lakkisienten itiöitä ja nämä voi aiheuttaa terveillekkin mm. silmien ja hengitysteiden limakalvoärsytystä,nenän kirkasvuotoa, yskää, sekä luoda pohjan viruksille. Ärhäkkäimpänä voi mennä ääni ja tulla keuhkoputken tulehdus.
      Just paranin tuosta itse kun yli kaksi viikkoa tässä olen noiden oireiden kourissa ollut. Olen paljon ulkona ja alkoi ihan kesken metsälenkin siitepölyärsytyksen kaltaisilla oireilla. Kunnes teki lievän kuumeen ja paheni keuhkoihin asti.
      Allergialääkkeillä kantsii aloitella, jos ei tepsi niin sitten lääkärin pakeille. Itse hoidin seuraavilla: Histec 5mg aamuin illoin, Otrivin menthol, (lapsille se kevyempi versio), Panadol 500Mg 1-2xpv ja lämpöistä juotavaa ja höyryhengittelyä.
      (keitä vedenkeittimessä vesi ja laita vatiin, odota 5 minuuttia että veden lämpö hieman tasaantuu, ota iso pyyhe ja tee pyyhkeestä "teltta"vadin yläpuolelle ja hengitä höyryä ja vuoroin raitista ilmaa)
      Jos tuolla ei tokene, niin sitten ventolinea ja prednisolonia lääkäriltä.
      "Kylä lähtee".

http://www.norkko.fi/

• koettujanähty

Jos koulussa olisi hometta se tekisi erilaisia oireita. Mm. migreenin kaltaista jäytävää päänsärkyä, nenäverenvuotoja, nokkostyyppistä ihottumaa, toistuvia hengitystietulehduksia, astmaattista oiretta jne.

http://indooraid.com/?page_id=14

• OleUlkona

Koulun kyllä pitäisi olla aiheuttamatta oireita olipa hometta tai ei.

Mitä siitä seuraisikaan, jos huono rakentaminen lopetettaisiin?

• NoNo0

No loppuis tulonsiirto rakennuttajilta rakentajille.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      47
      5146
    2. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      326
      1918
    3. Nainen, se auttaisi jo paljon minua

tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin
      Ikävä
      113
      1838
    4. Anja ja Janne

Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut
      Tuusniemi
      70
      1517
    5. Tässä epämiellyttävä totuus

Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät
      Ikävä
      68
      1467
    6. Miksi olet niin ehdoton mies?

Yksi virhe ja heti pihalle?
      Ikävä
      81
      1214
    7. Elämäni rakkaus

Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh
      Ikävä
      32
      1213
    8. Entä jos sinäkin?

Ehkä sinäkin ajattelet minua?
      Ikävä
      36
      1056
    9. On vaikea uskoa

Että hän olisi niin syvästi rakastunut
      Ikävä
      42
      1035
    10. Mikä sinussa on parasta

Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä
      Ikävä
      21
      984
    Aihe