Eli oon 8lk tyttö. Semi kaunis, hieman kullanvivahteiset ruskeat hiukset, vihreät silmät missä voi nähdä myös vähä keltasta. Frendit sanoo et oon tosi nätti ja muutama on kateelline mulle (ite en tätä ymmärrä en mielestäni oo mitenkää kauniimpi ku muutkaa). Luonne nyt on aika avoin ja pystyn tarvittaessa olemaan itsevarmakin. Kuitenkin pojat eivät edes lähesty mua ja mietin vaa et mikä mus on vikana. Oon 163 pitkä ja semihyvä perse, kapee vyötärö. Normaalin painone. Ihan kivat tissitki. Silti kukaan poika ei juuri puhu mulle? Mistä tää vois johtuu?
Toine juttu. Seurustelin talvella yhen jätkän kaa mut se ei ees halannu, ei pussannu. Koulus ei puhunukkaa. Häpeskö se mua vai mitä? Helppii pliis
Kertokaas nyt! Etenki jätkät
14
324
Vastaukset
No vittu mieti
Kahdeksannella luokalla suurin osa pojista uskoo vielä Suomea riivaavaan kansantautiin jota aiheuttavat tyttöbakteerit. Pojat pelkäävät tyttöbakteereja kuollakseen ja pysyttelevät tämän takia kaukana kaikesta hameväestä. Tämän takia myöskään poika jonka kanssa "seurustelit" ei halunnut lähestyä sinua yhtään sen enempää kuin oli pakko.
- Tomiei15
Ei sinussa ole mitään vikaa mutta esim meidän koulussa on vaikeaa seurustella jne koska siitä tulee aika iso soppa jne ja ei sinussa ole mitään vikaa ole kärsivällinen t. Poika 15 v
- koometosta
Ei päde meidän koulus
- poiga14v
Voin nyt ihan omasta puolesta puhua eli oon 14v poika. Sussa ei oo mitään vikaa vaan jätkien aseenteessa. Eli ongelma on se että ei uskalleta puhua/lähestyä, koska pelätään torjuntaa tai sitä että joku nauraa
- Helper111
Juuri näin oon itsekin 14-v ja kyllä mä jalkaisin tollasen tytön kanssa se on vaan niiden jätkien asenne. Ja vinkkinä yritä tehdä itse aloite ja katso mitä käy.
- Ihavinkkiävaa
Toden näkösesti kukaan poika ei vaan uskalla lähestyä, mutta uskoisin että on monia poikia ihastunu suhu :)
Pojat tuossa iässä reppanoita, ujompia kymmenen kertaa enemmän kuin sä.... Kauniit korjaa sadon ja sä, kuvauksen perusteella, kuulut niihin. Ja hei, ei tod ole kiire....rock!!
- tuukoittaa
Kannattaa vaan odottaa kyllä se siitä helpottuu ajan mittaan :).
Pojat ihastuu helpoiten sellaisiin tyttöihin jotka hengaa poikien kaa/tulee itse poikien luo juttelee eikä vaan oota et pojat tekis kaiken
- iamnotyou
No itee oon seiskal mut aiheeseen niin sun pitää lähestyä ite niitä poikia katot sielt semmose joka todennäköisesti tykkää susta ja sää siitä tietenki. Pyydät sen vaik ulos ja jos se yhtää tykkää sust se tulee ja jos se taas on semmone et se ei suutele sua nii suutele sä sitä ja mainitse et sä haluut suudella.
- mp123
Mis aSut
- Amisvuosi2
Pro tip älä missään nimessä aloita tupakointia se on vaan tyhmää ja kallista ja odota ihan rauhassa me jätkät ollaan vähän jälkeen jääneitä ja hitaita syttymään
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa109868"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276667- 73633
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73593Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483