Kertokaas nyt! Etenki jätkät

Auttakaaaaaa

Eli oon 8lk tyttö. Semi kaunis, hieman kullanvivahteiset ruskeat hiukset, vihreät silmät missä voi nähdä myös vähä keltasta. Frendit sanoo et oon tosi nätti ja muutama on kateelline mulle (ite en tätä ymmärrä en mielestäni oo mitenkää kauniimpi ku muutkaa). Luonne nyt on aika avoin ja pystyn tarvittaessa olemaan itsevarmakin. Kuitenkin pojat eivät edes lähesty mua ja mietin vaa et mikä mus on vikana. Oon 163 pitkä ja semihyvä perse, kapee vyötärö. Normaalin painone. Ihan kivat tissitki. Silti kukaan poika ei juuri puhu mulle? Mistä tää vois johtuu?
Toine juttu. Seurustelin talvella yhen jätkän kaa mut se ei ees halannu, ei pussannu. Koulus ei puhunukkaa. Häpeskö se mua vai mitä? Helppii pliis

14

234

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No vittu mieti

    • Kahdeksannella luokalla suurin osa pojista uskoo vielä Suomea riivaavaan kansantautiin jota aiheuttavat tyttöbakteerit. Pojat pelkäävät tyttöbakteereja kuollakseen ja pysyttelevät tämän takia kaukana kaikesta hameväestä. Tämän takia myöskään poika jonka kanssa "seurustelit" ei halunnut lähestyä sinua yhtään sen enempää kuin oli pakko.

    • Tomiei15

      Ei sinussa ole mitään vikaa mutta esim meidän koulussa on vaikeaa seurustella jne koska siitä tulee aika iso soppa jne ja ei sinussa ole mitään vikaa ole kärsivällinen t. Poika 15 v

      • koometosta

        Ei päde meidän koulus


    • poiga14v

      Voin nyt ihan omasta puolesta puhua eli oon 14v poika. Sussa ei oo mitään vikaa vaan jätkien aseenteessa. Eli ongelma on se että ei uskalleta puhua/lähestyä, koska pelätään torjuntaa tai sitä että joku nauraa

      • Helper111

        Juuri näin oon itsekin 14-v ja kyllä mä jalkaisin tollasen tytön kanssa se on vaan niiden jätkien asenne. Ja vinkkinä yritä tehdä itse aloite ja katso mitä käy.


    • Ihavinkkiävaa

      Toden näkösesti kukaan poika ei vaan uskalla lähestyä, mutta uskoisin että on monia poikia ihastunu suhu :)

      • Pojat tuossa iässä reppanoita, ujompia kymmenen kertaa enemmän kuin sä.... Kauniit korjaa sadon ja sä, kuvauksen perusteella, kuulut niihin. Ja hei, ei tod ole kiire....rock!!


    • tuukoittaa

      Kannattaa vaan odottaa kyllä se siitä helpottuu ajan mittaan :).

    • Pojat ihastuu helpoiten sellaisiin tyttöihin jotka hengaa poikien kaa/tulee itse poikien luo juttelee eikä vaan oota et pojat tekis kaiken

    • iamnotyou

      No itee oon seiskal mut aiheeseen niin sun pitää lähestyä ite niitä poikia katot sielt semmose joka todennäköisesti tykkää susta ja sää siitä tietenki. Pyydät sen vaik ulos ja jos se yhtää tykkää sust se tulee ja jos se taas on semmone et se ei suutele sua nii suutele sä sitä ja mainitse et sä haluut suudella.

    • mp123

      Mis aSut

    • Amisvuosi2

      Pro tip älä missään nimessä aloita tupakointia se on vaan tyhmää ja kallista ja odota ihan rauhassa me jätkät ollaan vähän jälkeen jääneitä ja hitaita syttymään

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2723
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2300
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2070
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      15
      1817
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1711
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1696
    7. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1676
    8. 95
      1625
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      129
      1467
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1294
    Aihe