Miehet ei koskaan osaa avata

toivottavastitepsii

ovea naisille. Asumme kerrostalossa ja tässä talossa on niin epäkypsiä ja huonokäytäksisiä miehiä, ettei voi kun kauhistella. Kukaan ei osaa avata ovea, ei ottaa hattua päästä kun tervehtii naisia, eikä anna tietä kun naine tulee.
Aina saa itse avata oven ja västyä kun herrat tulee isosti vastaan. Järkyttävää.
Missä on kohteliaisuus, missä kunnioitus, missä käytöstavat y,
Edes päivää ei kädestä sanota, vaan moi tai terve...LOL!
Ärsyttää tuommoset miehet,.
Laitoin rappukäytävään lapun jossa lukee,
MIesten käytöstavat!!!
Avaa ovi,
kumarra,
ota pipo päästä ja
tervehdi naista,
auta kassienkantamisessa ja
sano aina jotakin.

18

103

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mitäpäsemullekuuluu

      Ehkä sinä et vaan yksinkertaisesti ansaitse kenenkään kunnioitusta.

      • nöyryyttätarviit

        Kohteliasta käytöstä kyselin. Sitä nyky miheillä ei ole eikä sinullakaan.
        Opettelppa avaamaan kanssa ihmisille ovet, auttamaan takkia päälle ja ihmisiä tien yli ja rappusissa... kaunis käytös antaa sinulle paljon, kun saa auttaa ja olla kohtelias se näkyy sinussa ulkoisesti. Eikä se jo kannata?
        Opettele puhmaan kauniisti ja antamaanpakkasi toiselle. lä ole itsekäs ja yli ihminen vaan aina luovut omasta jotta jotta toisella on parempi kuin itsellä. Se auttaa sinuakin, ja sulle tulee hyvä mieli.


      • mitäpäsemullekuuluu
        nöyryyttätarviit kirjoitti:

        Kohteliasta käytöstä kyselin. Sitä nyky miheillä ei ole eikä sinullakaan.
        Opettelppa avaamaan kanssa ihmisille ovet, auttamaan takkia päälle ja ihmisiä tien yli ja rappusissa... kaunis käytös antaa sinulle paljon, kun saa auttaa ja olla kohtelias se näkyy sinussa ulkoisesti. Eikä se jo kannata?
        Opettele puhmaan kauniisti ja antamaanpakkasi toiselle. lä ole itsekäs ja yli ihminen vaan aina luovut omasta jotta jotta toisella on parempi kuin itsellä. Se auttaa sinuakin, ja sulle tulee hyvä mieli.

        Tietysti autan ihmisiä tarvittaessa ja minun nähdäkseni se on edelleen hyvin yleistä ainakin tällaisessa pikkukaupungissa jossa itse asun.

        Tietysti nykypäivän käytöstavat ovat osittain vähän erilaiset kuin ennen. Enää hyvässä käytökseen ei vaadita teitittelyä, kumarrusta jne.

        Nykyään jos tarjoutuu auttamaan mummoa kassien kannossa, niin hyvä ettei saa itse kassista päähän. Jotkut vanhemmat ihmiset osaavat olla hyvinkin epäkohteliaita. Nämä ihmiset epäilemättä näkevät kaikki muut ihmiset huonoina ja epäkohteliaina ja kumma kyllä lopulta saavat juuri ansaitsemansa kohtelun.


    • miehetpalvelkoot

      Kyllä minä ainakin heitä kassit heti miehen käsiin jos en jaksa niitä kantaa. Oli sitten kysessää kuka tahansa siinä lähelä. Kyllä miehet joutaa naisia auttamaan. ovea en avaa vaan ootoan et joku mies tulee sen avaamaan.

      • hmmmmmmm

        Oletko koskaan kuullut tasa-arvosta, vai onko niin, ettei älykkyysosamääräsi riitä oven avaamiseen?


      • muaonpalvottava
        hmmmmmmm kirjoitti:

        Oletko koskaan kuullut tasa-arvosta, vai onko niin, ettei älykkyysosamääräsi riitä oven avaamiseen?

        Ei ole kyse muusta kuin kohteliaisuudesta. Tasa arvosta ei kannata kinastella sitä ei ole eikä tule.

        MIEHEN KUULUU OLLA KOHTELIAS, siitä on kyse. Miehen kuuluu passata naista, eikä siitä purnata.,


      • 2016vuosi

        Olet naurettava, elät jossain keskiajalla.


      • hmmmmmmm
        muaonpalvottava kirjoitti:

        Ei ole kyse muusta kuin kohteliaisuudesta. Tasa arvosta ei kannata kinastella sitä ei ole eikä tule.

        MIEHEN KUULUU OLLA KOHTELIAS, siitä on kyse. Miehen kuuluu passata naista, eikä siitä purnata.,

        Myös naisen kuuluisi olla kohtelias, vai oletko eri mieltä?


      • miehenkuuluuauttaa

        Kyllä naiset aina sanovat miehille päivää. Mutta olisihan se hassua että nainen autttaisi miehelle takin päälle tai kantaisi hänen kassinsa tai avasi ovet... ehei se ei käy.
        Mies palvelee ei nainen.


      • hmmmmmmm
        miehenkuuluuauttaa kirjoitti:

        Kyllä naiset aina sanovat miehille päivää. Mutta olisihan se hassua että nainen autttaisi miehelle takin päälle tai kantaisi hänen kassinsa tai avasi ovet... ehei se ei käy.
        Mies palvelee ei nainen.

        Ehkei me miehet sitten olla yhtä avuttomia kuin hienoperseakat.


    • Peratietää

      Raamatun mukaan se ei ole synti :S

    • MeidänTalossaOn

      Meidän talossa ei ole kuin kohteliaita miehiä, jotka kyllä kantavat kauppakassit ja availevat minulle ovia. Tekevät raskaammat puutarhatyötkin ja tankkaavat mielellään autoanikin! En edes muista, että milloin olen viimeksi tankannut ja lähes päivittäin ajelen autolla.
      Oma rakas mieheni on nuo pojat osannut esimerkillään opettaa oikein herrasmiehiksi.

      • ensiivooikinä

        Meillä taas on oma kokki, siivooja, ja autokuski. Olen aina mukana mutta katselen vaan sivusta, en voisi kuvitella tekeväni mitään kotityötä.
        Shoppailen ja käyn kylpylöissä ja lasillisella kerran viikossa.
        Kotimme on niin suuri ettei kukaan hullu sitä yksin siivoo meillä on 20 siivoojaa, on hienoa. Toivottavsti ei käy teille kateeksi, Ottakaa tekin.


      • Sullaonisoperse
        ensiivooikinä kirjoitti:

        Meillä taas on oma kokki, siivooja, ja autokuski. Olen aina mukana mutta katselen vaan sivusta, en voisi kuvitella tekeväni mitään kotityötä.
        Shoppailen ja käyn kylpylöissä ja lasillisella kerran viikossa.
        Kotimme on niin suuri ettei kukaan hullu sitä yksin siivoo meillä on 20 siivoojaa, on hienoa. Toivottavsti ei käy teille kateeksi, Ottakaa tekin.

        Olet joka päivä kännissä ja kasvatat isoa persettä.


    • Huumoria.kehiin

      Olen reipasotteinen yli 60:n nainen. Minulla on tapana avata ovi miehelle, joka tulee jäljessäni. Huikkaan iloisesti: Ole hyvä, olen tasa-arvoinen. Kyllä on miehen vaikea mennä, toiset hymyilevät hämmentyneinä ja hiipivät ovesta. Kaikki eivät menekään vaan jäävät siihen odottamaan että menen ensin.
      Toinen vitsini on avata ovi ja ojentaa käsi kuin portsari, ei kukaan ole lanttia laittanut, mutta hymyjä olen saanut.

    • Näintäällä

      Mulla on tapana antaa aamulla pari euroa jokaiselle baarista löytämälleni yövosulle. Silloin ne ymmärtävät että on syytä jo poistua.

      • Potkinpersuksille

        Ja mä vedän kuonoon tuollasia tyyppejä.


    • kävevää

      Meidän talossa on tapana käyttää ikkunoita kun ulos mennään, ettei saranat kulu. Lihavat mammat on laittaneet trampoliinin ikkunan alle,. Ei tarvikäytää rapusi eikä hissiä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      128
      4815
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3056
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1777
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1740
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1591
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1451
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      18
      1218
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1189
    9. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1157
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1147
    Aihe