Mikähän olisi paras kotiteatterijärjestelmä hintaluokassa n.300 egee!
kotiteatterijärjestelmä
8
1632
Vastaukset
- ...vähän lisää
KotiteatteriJÄRJESTELMÄÄN kuuluu VÄHINTÄÄN mediatoistin (esim. DVD-pyöritin), A/V-prosessori vahvistin, min. 5 kaiutinta ja TV/projektori tai vastaava.
Ikävä tuottaa pettymys, mutta 300 saat ehkä kaksi kohtalaisen kuuloista kaiutinta.- spete
niitä muovipurkkeja jaksaa kuunnella ehkä kuukauden tai kaksi kunnes lähtevät vaihtoon. ja silloin voi jo miettiä, että jos olisi säästänyt sen 300e ja lisäksi rahat tämän parin kuukauden ajalta olisi kasassa ihan hyvät starttirahat toimivaa kotiteatteria ajatellen.
- sMack74
300:lla egellä ei saa kuin 5pientä heikosti soivaa linnunpönttöä ja halppis divx&mp3&dvd playerin ;) Ei kannata, äänentoistoon kannattaa satsata vähän enemmän. Saat siten myös enemmän.
jos oikein ajateltas niih kolmella saalla egellä saa yhen parin laadukkaita lattia kaiuttimia mutta jos hintaan lisäät toiset 300 egee saat jo iha asiallisen viritin-vahvistimen. siis laita samantein tonni jos haluat laadukkaat laitteet tosin subikkaa ei saa viellä tohon hintaa.
joku audioproon kaiutinpaketti ja siihen kohtuu subbari kustantaa sen 700-800egee joten vahvistinta varten ei jää paljoakaa ylimäärästä
ja niillä 300 egen paketeilla ei tee mittää
koska niissä on harvoin kunnon säätöjäkää ja subbari ei mee tarpeeks alas.- samvirta
300 eurolla ei saa laadukkaita lattia kaiuttimia
- catti
kun noi "merkkitietoiset" tuhlaavat rahansa uusinpiin uusiin ni he varmaan luopuvat omista vanhoistaan aivan käyttökelpoisista laitteista...
kuitenkin niiläkin pärjää....
on tosi että yleensä isompi parempi hienompi kalliimpi... mutta alkuun pääsee jo vaatimattomallallakin laitteistolla ja sillalailla kokemusta saa että mitä itse vaatii.. :)
itsekkin tässä olen haalinut teatteria kasaan jo pitemmän aikaan ja kohta se alkaa olla valmis jolloin pitää alkaa heikoimmasta lenkistä parantamaan..
tsemiä!! - DBOX
esin Sonylla ja LG:llä on ihan käyttökelpoisia 5.1 sarjoja ja kohta tuohon hintaan. Eihän se mitään "high endiä" oo mutta ajaa tavallisella tuohikorvalla asiansa laajentamaan elokuvaesitystä.
- vapailija
Jos aiot saada telkkaria lukuunottamatta koko äänentoiston tuolla hinnalla niin kannattaa ehdottomasti koekuunnella liikkeessä kaikki löytämäsi sarjat jotka sopivat kukkarolle. Ilman koekuuntelua ja -katselua älä osta mitään.
Ota huomioon myös mahdollinen kaiutinjalkojen tarve, halvimmissa paketeissa ei sellaisia tule.
Äänenlaadullisesti menee jo kikkailuksi mutta tuossa hintaluokassa kannattaa jo ostaa ennemmin hyvät tietokonekajarit (esim. Creative MegaWorks THX 5.1 550) kuin huonot kotiteatterikajarit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as593166Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232964- 512852
- 562658
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582548Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482530On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532301Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782188- 692078
- 452072