Ostin uuden puhelimen (Huawei Honor PLK-L01, Android-versio 5.0.2.) ja olen yrittänyt saada suomi24.fi-sähköpostitilini uuteen puhelimeen. Perustin ensin vaaditun gmail-tilin, lisäsin suomi24:n vaihtoehtotiliksi ja poistin sitten tarpeettoman gmailin. Gmailin oikeasti poistuttua, olen yrittänyt lisätä suomi24:ää sähköpostitilin ohjeiden mukaisesti (ilmoitetut porttien numerot jne), mutta yhteyttä ei vain synny. Onko kellään tiedossa, mitä minun pitäisi vielä tehdä? Onko kyseisessä puhelimessa joku jippo, joka pitäisi tietää?
Suomi24 sähköposti mobiiliin
1
308
Vastaukset
- Tilitkuntoon
Google tili vaaditaan Android puhelimen toimintaan, ei sitä voi poistaa. Gmail on androidissa ensisijainen postitili, muita voi sitten lisäillä sen lisäksi. Tosin nämä luukut sun muut marginaalipostit on kyllä ankeita ja ongelmallisia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1818387
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264558- 504118
- 543562
- 513136
- 502870
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262586- 352288
- 292046
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382043