Hämeenkyrö on aivan perseestä

Ikaalinen voittaa Hämeenkyrön kuppaisen ja haisevan kylän mennen tullen. Haistakaa kaikki vittu!

17

1431

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vaino.kaali

      Sinä homo tulet aina haistamaan ja maistamaan paskan, kun rassaat toisten anaaleita.

    • Jaa_siis_että

      ikaalilaisten kuuluu haistaa kun ne on niin paljon parempia ?

      • Ja paskonko myös sinun autoosi?


      • skitsofreenikko.häivy
        hymyilevä.hiihtäjä kirjoitti:

        Ja paskonko myös sinun autoosi?

        Ainakin paskasta puhumisessa Ikaalinen voittaa Hämeenkyrön.
        Yksi pahasti sairas Aino pitää huolta Ikaalisten kakkakunta
        maineesta tälläkin palstalla.


    • Parempi olisi, että Ikaalisten palstan huomattavimmat kirjoittajat, eli pikkujarmot, Jarmo, Aino, minä sekä Esko, tekisivät "iskun" hämeenkyröläisten autoihin aseenaan uloste. Tämä rauhoittaisi tilanteen.

      • Ikaalilaisten

        puutteellisten hygieniatapojen vuoksi meillä pidetään autot ja talot lukossa.
        Hämeenkyrön taksikuskitkaan eivät ota ikaalilaisia paskaperseitä kyytiin, koska penkkien puhdistusmaksu nousee liian korkeaksi.
        Vastaavasti hämeenkyröläiset eivät nouse ikaalilaisiin takseihin, kun ikaalilaiset ovat sotkeneet penkit.


      • pottasytty

        Ikaalisissa ei ole kuin yksi sottapytty.Eli Jarmo.


      • varovaisutta.opittava
        pottasytty kirjoitti:

        Ikaalisissa ei ole kuin yksi sottapytty.Eli Jarmo.

        Milloin siitä sottaamisesta on havaintoja ja missä paikassa?


      • Haisulikin taksiin ja Mäkiketelän autoon tuli paska.


      • Anonyymi00013
        Ikaalilaisten kirjoitti:

        puutteellisten hygieniatapojen vuoksi meillä pidetään autot ja talot lukossa.
        Hämeenkyrön taksikuskitkaan eivät ota ikaalilaisia paskaperseitä kyytiin, koska penkkien puhdistusmaksu nousee liian korkeaksi.
        Vastaavasti hämeenkyröläiset eivät nouse ikaalilaisiin takseihin, kun ikaalilaiset ovat sotkeneet penkit.

        Totta, menkööt persu kuskin kyydissä, yyöök


    • Ai että olisi mahtavaa ruikuta Jampen autoon. Mutta ei voi, ei saa.

    • Muualta

      Hämeenkyrössä on tylyä porukkaa ja kunta on erittäin sisäänlämpiävä. Täällä ei osata tervehtiä ja käytöstavat ovat muutenkin huonoja.

      • Meillä Ikaalisissa paskotaan housuihin tervehdykseksi.


      • Siis_sinulle

        Terveppä terve ja terve!


    • Anonyymi

      Sepolta asiallista asiaa.

    • Anonyymi

      Ikaalisissa on vain homoruikua ja kynttilääperseeseen.
      Ehdotan että tehdään hämeenkyrössä iso jätkänkynttilä ja potkaistaan se ikaalisten per see seen.

      • Anonyymi

        No siinä voi käyttää kuorimatonta kuusta oksineen.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      125
      1278
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      283
      929
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      845
    4. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      33
      631
    5. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      144
      610
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      38
      577
    7. 52
      551
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      518
    9. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      501
    10. Wille antoi juuri potkut 29 suojatyöläiselle!

      Soste aloittaa yt:t, jos kaikki menee hyvin, niin 29 suojatyöläistä 31:sta saa kenkää. Mitäpä sostelaiset jos menisitte
      Maailman menoa
      243
      471
    Aihe