Luvian kesäteatterin näytöksessä...mitä mieltä?
Vastaukset 9
- Moosekset
En todellakaan ole. Jo kuvien näkeminen siitä porukasta riitti.
- Rupusakkia
Olen aivan samaa mieltä.
- Ollakovaieii
Mikäs vika niissä oli?
- Kyllkävin
Toimi kyllä kesäteatterina hyvin, hauskaa oli pienten roolien ja sivuasioiden hieno esittäminen. Harrastelijoiden kesäteatterissa ei tarvitse kokea myötähäpeää, kuten joskus ammattilaisten esityksissä. Jatkakaa rohkeasti tulevaisuudessa.
- viimeinvapaapuolueista
Niin kauan en mene mihinkään luvialaiseen teatteriin kun siellä on kunnallispoliitiikkoja julkisuutta ja ääniä keräämässä. Olkoon sitten lapualais-natseja, kaljupäisiä kieroja kepulaisia tai puna-porvareita.
- Ohohoijaa
Tuskin sää siitä teatterista mitään ymmärtäisitkään, kun näyttää olevan tuo maailmankuva muutenkin sekaisin.
- viimeinvapaapuolueista
Näkökulma tuokin, mutta katsonkin sellaisia näytelmiä joita kyllä ymmarrän ja presidentti Niinistön mukaan näyttäisi olevan koko EuroopanUnionin tehtävät ja maailmankuva sekaisin, olen samaa mieltä.
- Esilläesillä
Naamat vituttaa. Se siitä.
- Ilkeäämmä
Varsinkin se yks joka on lihonut viime aikoina aivan valtavasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3741230- 71778
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37716- 50632
- 44615
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri22565SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht360554- 63533
- 84498
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22469