Luvian kesäteatterin näytöksessä...mitä mieltä?
Onko kukaan käyny?
9
228
Vastaukset
- Moosekset
En todellakaan ole. Jo kuvien näkeminen siitä porukasta riitti.
- Rupusakkia
Olen aivan samaa mieltä.
- Ollakovaieii
Mikäs vika niissä oli?
- Kyllkävin
Toimi kyllä kesäteatterina hyvin, hauskaa oli pienten roolien ja sivuasioiden hieno esittäminen. Harrastelijoiden kesäteatterissa ei tarvitse kokea myötähäpeää, kuten joskus ammattilaisten esityksissä. Jatkakaa rohkeasti tulevaisuudessa.
- viimeinvapaapuolueista
Niin kauan en mene mihinkään luvialaiseen teatteriin kun siellä on kunnallispoliitiikkoja julkisuutta ja ääniä keräämässä. Olkoon sitten lapualais-natseja, kaljupäisiä kieroja kepulaisia tai puna-porvareita.
- Ohohoijaa
Tuskin sää siitä teatterista mitään ymmärtäisitkään, kun näyttää olevan tuo maailmankuva muutenkin sekaisin.
- viimeinvapaapuolueista
Näkökulma tuokin, mutta katsonkin sellaisia näytelmiä joita kyllä ymmarrän ja presidentti Niinistön mukaan näyttäisi olevan koko EuroopanUnionin tehtävät ja maailmankuva sekaisin, olen samaa mieltä.
- Esilläesillä
Naamat vituttaa. Se siitä.
- Ilkeäämmä
Varsinkin se yks joka on lihonut viime aikoina aivan valtavasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614198KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1152752Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo452252Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?291913- 241843
- 281566
- 171420
- 731360
- 1461307
- 311178