Mitä mieltä ootte nettikauppojen toimitusmaksuista? Mä olen kyllästynyt nettikauppoihin, jotka vielä rahastavat toimituksesta. Pitäisi kyllä tarjota ilmainen toimitus vähintään jos tilaa tietyllä summalla. Kyllä nuo nettipuljujen hinnat varmasti kattaa toimituksenkin. ITse tilaan nykyään vain sellaisista nettikaupoista, joissa ilmainen toimitus... :)
Nettikauppojen toimitusmaksut
4
145
Vastaukset
- nettipöllö
Ulkomaisista nettikaupoista saa yleensä ilmaisella toimituksella ja itse tuotekin monesti edullisempi kuin kotosuomesta ostettaessa sekä toimitusajat huomattavasti nopeampia. Äläostasuomesta.fi :)))
- lhku
Ilmainen ja maksuton on eri asioita.
Mikään putiikki ei anna ilmaista toimitusta. Maksuttomien toimitusten kulut on leivottu sisään tuotteiden hintoihin.
Noissa on se ero, että erillisen toimituskulun suuruus voidaan säätää todellisten kulujen mukaan (lähetys Suomi-nimiseen periferiaan on kalliimpaa kuin lähelle), kun taas hintoihin sisäänleivotut toimituskulut ovat kaikille samat (ellei Suomi-asiakkaille näytetä korkeampia hintoja). - gdgjk
Hyvä tietää, jos tilaa EUn ulkopuolelta, niin tavara pitää tulliselvittää eli maksaa alv ja mahdollinen tullimaksu.
- vinkkinä
Tavaraa EU:n ulkopuolelta:
Tavaran hinta 20 euroa ja postimaksu 100 euroa, ei maahantuontiveroja.
Tavaran hinta 100 euroa ja postimaksu 20 euroa, maahantuontiverot 120 eurosta. Maahantuontivero on 24 % alv.
Johtuu siitä, että jos tavaran arvo on alle 22 euroa, ei veroja mene vaikka postimaksu olisi miten iso tahansa. Jos tavaran arvo on yli 22 euroa, menee verot sekä tavaran arvosta että postimaksusta.
Myyjän kanssa on välillä neuvoteltavissa, miten hän jakaa kauppahinnan tavaran ja postimaksun kesken.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️922007Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1671480YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä741269- 711107
Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2251082Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan871044Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.145974Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava237928Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.51906Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli88881