Yks näistä monista tarinoista

virhevalinta

Pyydettiin aikanaan lapselle (2v.) kummiksi miespuoleinen ystävämme. Hän kävi 1-2 kertaa viikossa kahvilla, harrastivat mieheni kanssa liikuntaa, käytiin baarissa ja mökillä ym. Ajattelimme että pyydämme häntä, koska oli niin paljon läsnä.

Puoli vuotta lapsen syntymästä hän löysi naisen (oli vuosia sinkku) ja siihen loppui näkemiset. Hän oli yli puoli vuotta meillä käymättä,ja tuli kun oli pakko eli lapsen synttärit. Nyt siitä taas melkein puoli vuotta eikä kuulu tai näy.

Mua niin pistää vihaksi tämmöinen. En voi naista tästä syyttää mut miten yli 30v. ihmiset voivat olla näin idiootteja? En aattele tätä pelkästään lapsen takia vaan myös mieheni ja minunkin. Siis että mekin olemme menettäneet kaverin. Miehet harrastivat liikuntaa ja yhtäkkiä tää kaveri ei enään pyytänyt miestä mukaa ja jos olimme kaveriporukalla liikkeellä ja mies oli esim.lapsen vahtina niin hän ei edes kysynyt et miks mies ei tullut tai mitenkään harmitellut kun hän ei tullut (mutta monet muut taas ilmaisivat tämän).

Miten naiset voi noin paljon vaikuttaa miehiin et ei enää löydykään kavereille aikaa? Ennen helkkari miltei asui meillä, tekivät kaikkee yhdessä. Ja tämä muutos tapahtui heti naisen tultua kuvioihin eli mitään riitaa tms.ei ole syynä tähän. Nainen on 3vuorotyössä niin miksei tää kaveri voi tulla sillon ku nainen on työssä?

Mieski on sanonut et harmittaa mut minä olen enemmän murheissaan ja vihainen, ehkä jopa mustasukkainen (??).

Eli tämä on taas yks näistä monista valituksista ku tulee tehtyä virhe kummin valinnassa. Onneks hän ei ole ainoa kummk, ja toisella puolen suomea asuvat ovat läheisiä.

4

140

Vastaukset

• Eli sinulta lähti potentiaalinen salasuhde, niinkö? Vai mitä yrität kirjoittaa? Katsoitko jo kummiksi valkatessasi, että tuosta tulisi hyvä uusioisä lapselle?

• Ei kannata lähteä Kummiksi. Ex muija petti ja siihen loppuivat yhteydenpidot eron jälkeen. Älkää suostuko maksumieheksi. Kummia ei kukaan muista kun lahjojen toivossa.

• Myös papat unohtaa usein omat lapsenlapset, kun löytyy uusi nainen ja tämän naisen lapsenlapset kyllä pappa huomioi.

• Unohtakaa pummit
      Vanha kemiläinen sanonta.

suomi24-logo

Osallistu keskusteluun

SEISKA.FI

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kesämökkien hinnat romahtaneet

koska nuoret aikuiset eivät ole kiinnostuneita mökkeilystä. https://www.iltalehti.fi/asumisartikkelit/a/d0e0b3ed-85bf-4388-ac02-3d6d1ef5a79b
      Maailman menoa
      124
      4314
    2. Suomeen tarvitaan minimipalkkalaki

Suomesta on tulossa yhä enmmän kurjien palkkojen ja nollatuntisopimusten maa. "Kansainvälisen kilpailukyvyn" nimissä erityisesti sisämarkkinoilla toim
      Maailman menoa
      183
      3684
    3. MOT mustamaalaa ja valehtelee.

Olen hetken jo katsellut näitä YLEN MOT ohjelmia ja olen huomannut kuinka paljon he antavat väärää tietoa ihmisille. Väärän informaation antamiseen r
      Yhteiskunta
      86
      3403