Pyydettiin aikanaan lapselle (2v.) kummiksi miespuoleinen ystävämme. Hän kävi 1-2 kertaa viikossa kahvilla, harrastivat mieheni kanssa liikuntaa, käytiin baarissa ja mökillä ym. Ajattelimme että pyydämme häntä, koska oli niin paljon läsnä.
Puoli vuotta lapsen syntymästä hän löysi naisen (oli vuosia sinkku) ja siihen loppui näkemiset. Hän oli yli puoli vuotta meillä käymättä,ja tuli kun oli pakko eli lapsen synttärit. Nyt siitä taas melkein puoli vuotta eikä kuulu tai näy.
Mua niin pistää vihaksi tämmöinen. En voi naista tästä syyttää mut miten yli 30v. ihmiset voivat olla näin idiootteja? En aattele tätä pelkästään lapsen takia vaan myös mieheni ja minunkin. Siis että mekin olemme menettäneet kaverin. Miehet harrastivat liikuntaa ja yhtäkkiä tää kaveri ei enään pyytänyt miestä mukaa ja jos olimme kaveriporukalla liikkeellä ja mies oli esim.lapsen vahtina niin hän ei edes kysynyt et miks mies ei tullut tai mitenkään harmitellut kun hän ei tullut (mutta monet muut taas ilmaisivat tämän).
Miten naiset voi noin paljon vaikuttaa miehiin et ei enää löydykään kavereille aikaa? Ennen helkkari miltei asui meillä, tekivät kaikkee yhdessä. Ja tämä muutos tapahtui heti naisen tultua kuvioihin eli mitään riitaa tms.ei ole syynä tähän. Nainen on 3vuorotyössä niin miksei tää kaveri voi tulla sillon ku nainen on työssä?
Mieski on sanonut et harmittaa mut minä olen enemmän murheissaan ja vihainen, ehkä jopa mustasukkainen (??).
Eli tämä on taas yks näistä monista valituksista ku tulee tehtyä virhe kummin valinnassa. Onneks hän ei ole ainoa kummk, ja toisella puolen suomea asuvat ovat läheisiä.
Yks näistä monista tarinoista
virhevalinta
4
251
Vastaukset
- sekava_kirjoitus_sinulta
Eli sinulta lähti potentiaalinen salasuhde, niinkö? Vai mitä yrität kirjoittaa? Katsoitko jo kummiksi valkatessasi, että tuosta tulisi hyvä uusioisä lapselle?
- Blackwomanyes
Ei kannata lähteä Kummiksi. Ex muija petti ja siihen loppuivat yhteydenpidot eron jälkeen. Älkää suostuko maksumieheksi. Kummia ei kukaan muista kun lahjojen toivossa.
- pappapilaakaiken
Myös papat unohtaa usein omat lapsenlapset, kun löytyy uusi nainen ja tämän naisen lapsenlapset kyllä pappa huomioi.
- Pummikummi
Unohtakaa pummit
Vanha kemiläinen sanonta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617790- 1334494
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323737- 213098
- 232642
- 282576
- 502276
- 252170
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322049