Karhu tulee uniini

KauhiatKummitukset

apua, minun uniini tulee isäkarhu remmin kanssa, sitten hän sanoo onko täällä kilttejä lapsia ja kuuluu aavemainen ääni "ei ole" ja sitten isäkarhu avaa sepaluksensa ja vetää housut kinttuihin ja pakottaa minun pääni hänen jalkojensa väliin ja sitte isäkarhu rankaisee minua koska olen olut tuhma.

2

73

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Speedobear

Se taisi olla itse Pedobear. Sen ilmestyminen alkaa tommosina unina ja myöhemmin se tulee kolkuttelemaan ikkunoita. Lopulta se ilmestyy huoneeseesi, tulee suuhusi ja painaa sinua perseeseen.

Minulle kävi näin monena yönä kunnes keksin ratkaisun: ennen nukkumaanmenoa työnsin takapuoleeni viinipullon korkin ja suuhuni kovaksi keitetyn munan. Eipä ilmestynyt Pedobear enään ja unetkin muuttuivat raikkaan hedelmäisiksi.

Pieru Corse-viinin korkkia en suosittele tähän tarkoitukseen. Kerran kun tuota kokeilin niin aloin nähdä unia että oli aivan järkyttävä paskahätä eikä vessaa meinannu löytyä. Kun WC lopulta löytyi niin heräsin ja lakanoilleni oli ilmestynyt paskaa. Pahinta vielä että korkki oli lähtenyt irti ja persposkeni punottivat kuin tomaatti.

• iiiiiiik

Mäki oon nähny unii just tollasesta rivosta karhuolennosta. Ja just äsken joku koputteli mun ikkunaan ja kuulin sellasta limasta ja läähättävää ääntä joka kutsu mun nimee! Toi viinipullotemppu kuullostas just hyvältä mut alko on menny kii ja just vedin viimeset munat jääkaapist! Miten mä ikin selviin tän yön ilman et mun pebaan alkaa sattuu??!!?! Mua siis niin pelottaa!!1!1!!!1!!1!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      173
      10081
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      52
      3365
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      49
      3123
    4. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      64
      2815
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      203
      2169
    6. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      115
      2126
    7. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      25
      1983
    8. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      66
      1600
    9. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      22
      1356
    10. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      112
      1346
    Aihe