apua, minun uniini tulee isäkarhu remmin kanssa, sitten hän sanoo onko täällä kilttejä lapsia ja kuuluu aavemainen ääni "ei ole" ja sitten isäkarhu avaa sepaluksensa ja vetää housut kinttuihin ja pakottaa minun pääni hänen jalkojensa väliin ja sitte isäkarhu rankaisee minua koska olen olut tuhma.
Karhu tulee uniini
2
80
Vastaukset
- Speedobear
Se taisi olla itse Pedobear. Sen ilmestyminen alkaa tommosina unina ja myöhemmin se tulee kolkuttelemaan ikkunoita. Lopulta se ilmestyy huoneeseesi, tulee suuhusi ja painaa sinua perseeseen.
Minulle kävi näin monena yönä kunnes keksin ratkaisun: ennen nukkumaanmenoa työnsin takapuoleeni viinipullon korkin ja suuhuni kovaksi keitetyn munan. Eipä ilmestynyt Pedobear enään ja unetkin muuttuivat raikkaan hedelmäisiksi.
Pieru Corse-viinin korkkia en suosittele tähän tarkoitukseen. Kerran kun tuota kokeilin niin aloin nähdä unia että oli aivan järkyttävä paskahätä eikä vessaa meinannu löytyä. Kun WC lopulta löytyi niin heräsin ja lakanoilleni oli ilmestynyt paskaa. Pahinta vielä että korkki oli lähtenyt irti ja persposkeni punottivat kuin tomaatti. - iiiiiiik
Mäki oon nähny unii just tollasesta rivosta karhuolennosta. Ja just äsken joku koputteli mun ikkunaan ja kuulin sellasta limasta ja läähättävää ääntä joka kutsu mun nimee! Toi viinipullotemppu kuullostas just hyvältä mut alko on menny kii ja just vedin viimeset munat jääkaapist! Miten mä ikin selviin tän yön ilman et mun pebaan alkaa sattuu??!!?! Mua siis niin pelottaa!!1!1!!!1!!1!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2315071Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k233660Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,182134Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2782107Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast421322Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611249Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin1281111- 34880
Örebro kuolleet lisääntyy.
Nyt n, 10. Mitähän vielä. Haavoittuneet?. Kuka on ampuja, salaisuus.110872- 188784