apua, minun uniini tulee isäkarhu remmin kanssa, sitten hän sanoo onko täällä kilttejä lapsia ja kuuluu aavemainen ääni "ei ole" ja sitten isäkarhu avaa sepaluksensa ja vetää housut kinttuihin ja pakottaa minun pääni hänen jalkojensa väliin ja sitte isäkarhu rankaisee minua koska olen olut tuhma.
Karhu tulee uniini
2
77
Vastaukset
- Speedobear
Se taisi olla itse Pedobear. Sen ilmestyminen alkaa tommosina unina ja myöhemmin se tulee kolkuttelemaan ikkunoita. Lopulta se ilmestyy huoneeseesi, tulee suuhusi ja painaa sinua perseeseen.
Minulle kävi näin monena yönä kunnes keksin ratkaisun: ennen nukkumaanmenoa työnsin takapuoleeni viinipullon korkin ja suuhuni kovaksi keitetyn munan. Eipä ilmestynyt Pedobear enään ja unetkin muuttuivat raikkaan hedelmäisiksi.
Pieru Corse-viinin korkkia en suosittele tähän tarkoitukseen. Kerran kun tuota kokeilin niin aloin nähdä unia että oli aivan järkyttävä paskahätä eikä vessaa meinannu löytyä. Kun WC lopulta löytyi niin heräsin ja lakanoilleni oli ilmestynyt paskaa. Pahinta vielä että korkki oli lähtenyt irti ja persposkeni punottivat kuin tomaatti. - iiiiiiik
Mäki oon nähny unii just tollasesta rivosta karhuolennosta. Ja just äsken joku koputteli mun ikkunaan ja kuulin sellasta limasta ja läähättävää ääntä joka kutsu mun nimee! Toi viinipullotemppu kuullostas just hyvältä mut alko on menny kii ja just vedin viimeset munat jääkaapist! Miten mä ikin selviin tän yön ilman et mun pebaan alkaa sattuu??!!?! Mua siis niin pelottaa!!1!1!!!1!!1!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin293715Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee282161Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1141700Mietin aina vain
Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh71458- 771368
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi1391255- 641066
Olen vähän
Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I10984Ollaan kuin yö ja päivä
Monessa asiassa… molemmat ollaan kuitenkin älykkäitä ja tiedämme, ettei kannata edetä tämän pidemmälle.70941Saan kengurakkaan kotiin viikon päästä
Mitä tapahtui? Martina hehkutti tätä stoorissaan reilu viikko sitten, mutta eipä aussimiestä Suomessa näkynyt, vaan tapa218928