Isäni 'istutti' tyttäriinsä häpeä, hän tarkoituksensa oli kasvattaa antelijaita ja iloisia käyttö koloja, jokaiselle joka puutteessa kulkeen.
Isän jutut, pikkulassa olleet naisten alaston kuvat seinillä, isä oli myös muna-jussi. Varsinkin 1950-luku oli raskaskasta.
Minulle alkoivat kuukautiset 3kk ennen kun täytin 10v. Ensimmäinen vauma tapahtui pikkula istunnolla ja silloin tajusin kuvien olevan kaltaisistani.
Sieluni hajosi pirstaleiksi ja psyykkinen olemukseni tunsi kipua häpeää ja turvattomuutta. Isäni oli raiskanut neljä nuorta naista hän leuhki tapauksilla kertoillen niistä.
Olen joutunut käsittelemään asiaa lähes kuusikymmentä vuotta Häpeän yhä olla nainen. On helpottavaa kun nykyään kaltaiselleni on määrite https://fi.wikipedia.org/wiki/Aseksuaalisuus minuun se kasvatetiin. Isä käytti hyväksi kahta siskoani jotka ovat aikuisina sairastuneet mieleltään Häpeä on heilläkin niin voimaksa ettei tapahtumista koskaan puhuta.
Häpeä on turvaraja sitä ei edes kykene ylittämään.
Minulla on kaksi aikuista lasta, mutta yhtään seksisuhdetta ei ole ollut nyt 34 vuoteen.
Tunnen yhä häpeää jos huomaan jonkun vastakkaisen sukupuolen edustajan katselevan tai hän osoittaa huomanneensa minut.
Häpeä ikuisena
unohdaeivoi
0
125
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1721137
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132857- 84793
- 51738
Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55549Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?37541Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä296538Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t215489Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45482- 49477