Eipä enää saa haettua peltoautoksikaan ilmaiseksi vaan vanhoista paalikuntoisistakin pyydetään tuhansia euroja.
http://www.autosijoittaja.fi/2016/08/lada.html
Lada kasvatti arvoa 200 000 % muutamassa vuodessa
7
170
Vastaukset
- Nbbbb
Bbbbb
- Jaa-ha
Vaikka tuolta kalliista Nettiautosta katsoisi, halvimman Ladan pyyntihinta on 170€ ja uusimman 2010-mallisen 3000€. Lisäksi löytyy 122 muuta Ladaa. Tullin itäautohuutokaupassa kalustoa myytiin euron kappale. En usko, että sijoittajan kannattaisi edeleenkään alkaa kerätä Ladan tai muuden itäautojen raatoja takapihalleen.
- laskutoimitus
Jos arvo on nolla ja kasvaa 200000%, se on edelleen nolla.
- Munkkijatee
Ihan vain noin argumentin takia "nollahintana" voisi pitää vaikka euroa tai muutaman sellaisen pullakahveja ABC:lla.
- ownwfrjne
Tietenkin jo paljon partasuu hipstreitä joille lada lapsuuden tuttu ainakin isovanhemmilta ja kunnostettuna.
- Runko_se_oikea
Täytyy tunnustaa että olen Ladahipsteri. Parta kasvaa ja suihkuun en suostu. Vihreä maihari ja tupsu päälaella päästelen Ladalla menemään. Jarrua painan kun näen vegeen liittyvää ... mitä tahansa! Työtä kartan kuin ruttoa ja heräilen aina kello 12 jälkeen oli päivä mikä tahansa. Tää elmää on ihanata ja paperi-t rulettaa ihan kybällä.
- Kanto_komukka
Viime aikoina olen alkanut epäilemään, että Ladan omistajien joukossa on jo muutamia itäautoharrastelijoita, jotka eivät ole vakaumuksellisia kommunisteja. Aiemmin kunnon kommunistin on tuntenut Ladasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812926Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka572326Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3482007- 1151733
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1121681Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
- 581232
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771181