Pyydän nöyrimmin anteeksi!

Ivanhoe

Olen vuosia kehunut Turkkia ja varsinkin Alanyaa, puolustanut sinne matkaavia ja ihaillut islamia. Olen jopa vähätellyt hengenvaaraa mihin matkailijat Turkissa joutuvat.
Pyydän kaikkea tätä anteeksi.

Nyt olen opiskellut ja ottanut asioista selvää.
Turkki on islamilainen roistovaltio joka surutta vainoaa ja teurastaa omia kansalaisiaan sekä säälimättä polkee kaikkia ihmisoikeuksia.
Alanya taasen on ontto kulissikaupunki. Paikalliset asukkaat eivät tuottavaa työtä tee. Kaikki ovat keskittyneet ryöstämään ja huijaamaan turisteja.
Mittavat rikollislaumat ovatkin asuttaneet kaupungin.

Jatkossa pyrin paljastamaan kaiken sen mädännäisyyden mitä Turkin valtio edustaa.

9

170

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fjfgjjjgf

      No jopas jotakin! Rupeetsä kusemaan omaan pesääsi?
      Etkös sinä asu siellä Alaniassa?

      • lvanhoe

        Liityin Tomppiin. He saivat sukkelilla sanakäänteillään minut vakuuttuneeksi Alanyan mädännäisyydestä lomapaikkana ja turkkilaisten kaveruuden teeskentelystä sekä irvokkaasta kaksinaamaisuudesta.


    • TomppajoukonKersantti

      Vautsi!
      Tervetuloa voimakkaaseen vastarintaliikkeeseemme! Joukkomme on alati kasvava, poliittisesti sitoutumaton mutta kansallismielinen osasto.
      Vastustamme kiivaasti islamisaation leviämistä perinteisten rajojensa ulkopuolelle.

      Tuomitsemme voimakkaasti Turkkiin suuntautuvan turismin koska katsomme sen tukevan Erdoganin raakalaismaista ulko- ja sisäpolitiikkaa.

      Kymmenet tuhannet turkkilaiset ovat nyt vainon alla, menettäneet työpaikkansa ja elävät pidätyksen pelossa. Tuhansia on kidutettu ja tapettu sisäpolitiikan pyörteissä.
      Myöskin järkyttävät lakimuutosehdotukset ovat viemässä Turkkia kohti keskiaikaa missä ihmisoikeuksia ei enää ole.

    • tultiinjustiinsa

      Nii mutt ne älyttömän halvat matkat sinne......................................

      • 8765

        Oletko koskaan tullut ajatelleeksi, mistä se johtuu....?


    • menekreikkaan

      Tuosta tuli ihan mieleen yksi juuri lukemani hauska mutta samalla osakseen totisinta totta oleva artikkeli siitä, miksi Kreikka on kirjoittajan mielestä parempi matkakohde kuin Turkki... http://avuton.com/matkat/kreikkaan-vai-turkkiin suosittelen lämpimästi lukemaan, vaikka kyllä mielestäni Turkissakin kannattaa lomailla. Jokaisen maan poliittinen tilanne on tavalliselle turistille jokseenkin tuntematon, vaikka sekin ehkä pitäisi ottaa huomioon, ennen kuin maahan rahojaan vie.

    • tampiot

      Typeryyden ylistys tämä ivanhoe vai mikä lienee.. Hiemankin paremmalla järjellä varustettu olisi tiennyt Turkin tilanteen ja historian etukäteen, mutta tämä tampio yllättyi täysin. samanlainen tilanne on esim. Thaimaassa ja monessa muussakin maassa, mutta kun "mulla on niin mukavaa"...

    • SuomalaisetkinRaiskaavat

      Thaimaan ja muiden maiden ongelmista keskustellaan tietenkin niiden omilla palstoilla.
      Täällä pyrimme rajaamaan keskustelunaiheet koskemaan Turkkia. Muutoinhan keskustelunaiheet rönsyäisivät aivan liian laajoiksi.

      • KeskusteleKeskenäsi

        Mutta sitäkään sinä et voi määrätä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      123
      9696
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      50
      2837
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      169
      2620
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2049
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1816
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      15
      1637
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1547
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1501
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      11
      1439
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1336
    Aihe