Tulen vihaiseksi ja surulliseksi siitä. Minä tarvitsen sitä rakkautta. Ja en oleta kenenkään ymmärtävän sepustuksistani mitään täällä, mutta minä..minä lakkaan olemasta ilman sitä rakkautta. Minun pitää tuntea sitä. Miksi hän menee pois aina. Miksi hän ei vastaa minulle, miksi hän tekee päätöksiä itsekseen, ettei kerro tunteistaan palstalla. Minä tarvitsen niitä tunteita... Hän ei ymmärrä minua. Minä niin paljon välitän hänestä, että vihaan sitä etten näe häntä. En saa katsella häntä. Miten hän on ihana. Minulta puuttuu tämä. Miten minä kestän eron hänestä vieläkin. Pitkä aika, oi voi... Kunpa hän tulisi minun luokseni ja rakastaisi minua.
En voinut olla kirjoittamatta hänestä, vaikka yritin ;).
Miksi hän ei rakasta minua?
13
207
Vastaukset
- Idiot.Man.Too.many.TIMES
Kyllä se,hän,minä rakastan elämä oli ihanaaa mut sit alko mun ongelmat olemaan liian isoja meidän suhteelle ja en halunnut aiheuttaa teille enempää paskaa 💓 Muista että rakastan sua nyt ja aina ja sä tiedät sen 😘 sana vaan ja oisin sun luona jos se ois mahdollista 💏
- Tyypillistähänelle
Näin on näin on.
- Semmonesäoot
kaukorakastaja 😂 En usko sanaakaan!
- Pipipääkö
Tuut ja sitten taas häivyt näin se on.
- Oonilkimysrakkaalle
No mä maksan samalla mitalla hänelle, ku kerta ite saan aina täällä ruikuttaa ja mitään ei laita tunnistettavaa, hahahaa ;D
- Johtuusiitä
Se viha oli taas niin käsin kosketeltavaa. Hänellä on paljon työtä sen vihan kanssa.. Hän ei huomaa sitä, hän ei ole koskaan mennyt kunnolla rikki.
- Tuiretuinen
Minä rakastan häntä vieläkin, vaikka siitä on jo kuusi vuotta:(((((((
- aamunparas
Minä minä ja vielä kerran minä.
Tän täytyy olla provo tai täysi ääliö. Onhan ?- Tuuleenkirjoitan
Ei, kyllä mä pidän tätä kyllä päivän parhaana :)
- vaihdakohdetta
Siirrä nuo jhk toiseen irl?
- Minäkinnäytän
Kyllä sinua rakastetaan. Mutta padissä en jaksaisi enää, se ei riitä minulle, tahdon oikeasti kommunikoida. Tuleekohan sellaista päivää koskaan. Sinun täytyy näyttää tunteesi oikeassa elämässä.
- kdkdkeiwk
En tiedä. Muakaan ei kukaan rakakasta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup323036Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1232705Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua392334Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.652137Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu4241687- 601143
- 551073
- 2591049
- 151966
- 45958