Olen aina tykänny määräillä ja pomottaa. Nyt on miehen neljä lasta mun kontolla aika useasti ja on kiva kun voi olla se joka sanoo ja keltä kysytään lupaa ym.
Tulee hirmusen ylväs ja mieltön olo kun olen kaiken yläpuolella.
Kun vähän korotan ääntä niin jo alkaa tapahtumaan.
Hulinaa on ja tässä sakissa pitää ollakkin tomera perheenpyörittäjä, muuten ei olisi tolkkua missään tekemisissä.
Tunnen itseni tosi tärkeeksi ja on hienoa kun voi näyttää ihmsille että minä olen perheen äiti ja minua totellaan, vaikka ny ookkaan omia mutta kukaan ei sitä tiedä.
Olen ominut lapet itselleni, miestä huvittaa kun olen niin innoissani äitiydestäni. Mutta oen vaan syntynyt pomottamaan.
On ihanaa olla äitipuoli
5
50
Vastaukset
- Harhaavain
Vieläkö harhoja, voi, voi.
Lääkäritäti tulee huomenna ja määrää uuden lääkityksen. - PerinneElää
On se niin naurettavaa
kun Lässylle on tuo ns. äitipuoliasia niin tärkeä.
Itse olen naimisissa miehen kanssa jolla on entisestä suhteestaan lapsi. En tunne olevani mikään äitipuoli lapselle, lapsellahan on oma äiti. Olen lapsen isän vaimo ja sillä siisti.
Minua ei todellakaan kiinnosta tunkeutua äidin ja lapsen väliin. En esitä hänen äitiään, enkä yritä olla sitä. Kaikki lapsen asiat päättää hänen isänsä ja äitinsä.
Sovussa on on parempi elää, kuin jatkuvassa riidassa.
Lässy haluaa riidellä. Hän luulee olemattomia ja sillälailla tekee omille jälkeläisilleen hallaa.
Lässy haluaa elää jatkuvassa itsesäälissä ja surkeudessa, hän ei osaa muuta. Hän näin myös haluaa samanlaisia lapsistaan. Säälissä surkuttelevia, itsetunnottomia ihmisiä.
Lässy ei näe itsessään mitään väärää, kaikki on muiden syytä. Hän haluaakin elää surkeudessaan.- Parasäitipuoliheille
Kuka tai mikä on Lässy???
En ole hän, kunnia hänelle.
Mutta äitipuoli olen ja tiukka sellainen, olen miehen lapset kasvattanut hyviksi ihmisiksi, ja kunnioittamaan minua hyvistä teoistani heitä kohtaan.
Olen pitänyt kuin ominani ja se on nyt tuottanut tulosta.
Minun oli pakko tunkeutua lasten ja äidin väliin, koska muutoin lapset eivät pärjä i nyt näin hyvin kun heillä nyt menee. Kaikki on kuulemma minun ansiotani että olen jaksanut.
Meillä ainakin onkatsottu hyvillä silmin että olen puuttunut tämän perheen jokaiseen ongelmaan, ja niitä on riittänyt. Nyt on asiat suht koht kunnossa ja voin hengähtää.
On hyvä että mies tapasi minut, hyvällä hetkellä, ja on kiitollinen että mulla on lapgat käsissä täss perheessä ja suvussa. Pitää ollayksi joka tietää ja osaa kaiken ja voi neuvoa sitten sukua ja perhettä oikeille teille. Ovat tosi kiitollisia.
On ollut riitaa ja kaikkea, mutta niistä on selvitty. Minä vaan olen niin hyvä ja auttavainen ja otan asiat tiukasti hallintaan ja tulos on hyvä. Nyt lapsetkin voivat kiitollisina aikanaan mennä omaan elämään kun tieto ja taito on hallussa, ja aina voi minulta kysyä apua ja neuvoa, olen aina lähellä. Olen hyvä suunnittelemaan ja tyrkyttämään neuvoja koska ne ovat ainoat hyvät ja toimivat. Minä osaan. - Täyttähuuhaatalässy
On se komiaa, kun ainakin mielikuvituksessa pidät ittees täydellisenä ihmisenä Lässy.
- Miem
Parasäitipuoliheille kirjoitti:
Kuka tai mikä on Lässy???
En ole hän, kunnia hänelle.
Mutta äitipuoli olen ja tiukka sellainen, olen miehen lapset kasvattanut hyviksi ihmisiksi, ja kunnioittamaan minua hyvistä teoistani heitä kohtaan.
Olen pitänyt kuin ominani ja se on nyt tuottanut tulosta.
Minun oli pakko tunkeutua lasten ja äidin väliin, koska muutoin lapset eivät pärjä i nyt näin hyvin kun heillä nyt menee. Kaikki on kuulemma minun ansiotani että olen jaksanut.
Meillä ainakin onkatsottu hyvillä silmin että olen puuttunut tämän perheen jokaiseen ongelmaan, ja niitä on riittänyt. Nyt on asiat suht koht kunnossa ja voin hengähtää.
On hyvä että mies tapasi minut, hyvällä hetkellä, ja on kiitollinen että mulla on lapgat käsissä täss perheessä ja suvussa. Pitää ollayksi joka tietää ja osaa kaiken ja voi neuvoa sitten sukua ja perhettä oikeille teille. Ovat tosi kiitollisia.
On ollut riitaa ja kaikkea, mutta niistä on selvitty. Minä vaan olen niin hyvä ja auttavainen ja otan asiat tiukasti hallintaan ja tulos on hyvä. Nyt lapsetkin voivat kiitollisina aikanaan mennä omaan elämään kun tieto ja taito on hallussa, ja aina voi minulta kysyä apua ja neuvoa, olen aina lähellä. Olen hyvä suunnittelemaan ja tyrkyttämään neuvoja koska ne ovat ainoat hyvät ja toimivat. Minä osaan.Hmmmm.... ...et ole Lässy Lissu vaan hänen sivu persoona narsisti puoliäiti voisi jopa luulla ihmiseksi mutta ei ei ei edes apina ole noin äälö
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1442480Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?1971173Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131081Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi298901- 66868
- 53851
- 90850
- 46839
- 55789