Kokemuksia Saaren eläinklinikasta Vaasasta:
Kävin hakemassa ekinokokkoosimerkinnän passiin. Itsellä oli lääke, annoin sen itse ja eläinlääkärin tarvitsi vain merkitä nimi ja leima passiin. Tämä maksoin lähes viisikymppiä! Eläinlääkäri oli lisäksi epäystävällinen nipottaja.
Suosittelen välttämään tätä eläinlääkäriasemaa, joka on keskittynyt rahastukseen!
Saaren eläinklinikka
15
1530
Vastaukset
- 1711
Ihan normi hinta. Palvelu siellä kyllä on syvältä.
- Anonyymi
Kokemukseni Eläinlääkäriasema Saaren palvelusta on ollut erittäin huono. Olen saanut vaikutelman, että toimenpiteitä ehdotetaan helposti ilman, että kaikkia vaihtoehtoja tai perusteluja käydään läpi avoimesti asiakkaan kanssa. Minulle on myös muodostunut tunne, että rauhoitusta tarjotaan usein tilanteissa, joissa asian olisi voinut hoitaa ilman sitä – mikä herättää epäilyksiä eläintenkäsittelytaitojen riittävyydestä.
- Anonyymi
Ylläri että nyt kun ko. klinikka toi julkisuuteen erään toimijan hammaskiven poiston niin tod. näk. T.M. tuli heti tänne kommentoimaan vanhaa ketjua. Sinun toimintasi on niin läpinäkyvää että sitä ei kukaan enää voi ottaa tosissaan ja turhaan yrität itseäsi puolustella, onneksi viranomaiset ovat hoitamassa tätä järjestelmällistä yritysten mustamaalaamista ja joudut siitä vastuuseen ja saat mitä todellakin ansaitset!
- Anonyymi
Vähän laiskaa kiukuttelua Pakuhygienistiltä, kun joka sivuston häiriköintikeskusteluun laittaa samat vanhat viestit :D Nämä on niin nähty, mene keksimään itselles vaikka taas uusi ammatti
- Anonyymi
Olen saanut vaikutelman, että on mennyt vähän tunteisiin kritiikki hammasharjalla tehtävää "hammaskivenpoistoa" kohtaan. Minulle on myös muodostunut tunne, että asialla olisi yksi ja sama henkilö kirjoitustyylistä päätellen.
- Anonyymi
Noniin Tarja koitappa nyt rauhottua. Teet itsestäsi täyden idiootin vaikka taisit kyllä jo ennen tätäkin olla sellainen. Ihmisroska.
- Anonyymi
Mä kuule luulen et toi nainen puhuu juttuihin ihan omal nimellä. Luonne sellainen että pokkaa löytyy.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä kuule luulen et toi nainen puhuu juttuihin ihan omal nimellä. Luonne sellainen että pokkaa löytyy.
Mä kuolen nauruun.... Omalla nimellä? Pokkaa löytyy? Minkä ihmeen takia sitten on nähnyt vaivaa tehdäkseen valeprofiileja, monia...? Ja niin läpinäkyviä että voi hyvää päivää! Yksi aktiivisista on Senja Kolinen. Noh, huvinsa kullakin ja mitenkäs se vanha sanonta meneekään, itku pitkästä ilosta? Sitä odotellessa.
- Anonyymi00010
Anonyymi kirjoitti:
Enpä ole sen nähnyt omalla nimellään kommentoivan yhtään mitään. Yrityksen nimellä joo. Ja lisäksi tehtailee noita itseään myötäileviö mielipiteitä
- Anonyymi00009
Rahaa klinikat tarvitsevat keinolla millä hyvänsä. Lemmikeistä tullut vain välineitä sen tekoon
- Anonyymi00011
Katos, eräs "hammaskiven poistaja" ja hänen alteregonsa ovat taas vauhdissa. Onneksi hevos-, koira- ja muusikkopiirit on pienet. Tötöilyt jää mieleen niin hyvässä, kuin pahassa😊.
- Anonyymi00012
Tän keskustelun perusteella voisin suositella tota eläinlääkäriä.
- Anonyymi00014
Joo jep, ei toi Tarja omalla nimellä uskalla noita kunnianloukkauksia paljon tehdä, pakko keksiä kaikkia feikkiprofiileja joilla sit roustailee menemään. Eikö sillä ole muuta tekemistä? Tekis vaikka jotain järkevää ja rakentavaa, sen sijaan että mustamaalaa jatkuvasti muita ja keksii feikkiprofiileja, luulis tuonkin jo käyvän ihan työstä... Ehkä se saa kiksejä tuollaisesta ihmisten ja yritysten vahingoittamisesta. Ei sillä raukalla ole edes kavereita, koska kukaan ei oikeasti tykkää siitä. Se saa ihmisiä puolelleen vain lahjomalla, pelottelulla ja uhkailulla. Ei sillä ole oikeita ystäviä. Oikeesti se vois silti tehdä jotain kehittävää sen sijaan, että harrastaa muiden elämän tahallista vanhingoittamista. Korjaa itsesi, Tarja Malmström!
- Anonyymi00015
Ei kannata unohtaa manipulaatiota, lahjonnan, uhkailun ja pelottelun lisäksi. Tuo on todella taitava manipuloimaan ihmisiä puolelleen, ja 99% ihmisistä uskoo Tarjan Malmtsrömin valheita aluksi, koska se osaa olla niin uskottava face to face. Sitten pikkuhiljaa rupeaa tuo valheiden verho rakoilemaan, ja onneksi suurin osa tajuaa mitä bullshittiä se meille syöttää. Mut sitten kun et enää olekaan hänen "remmissään", niin hän hyökkää sua vastaan ja yrittää tuhota sut, keinoja kaihtamatta. Se lähettelee mm. ihmisten työpaikoille mustamaalauskirjeitä, yrittäen saada potkuja näille ihmisille. Kannattaa pysyä mahdollisimman kaukana tuosta henkilöstä.
- Anonyymi00017
Arvostelee miesystävänsä ja omien feikkiprofiiliensa kanssa yrityksiä joista ei ole edes kokemusta. Ja sitten itkee somessa että hänelle on tehty niin, voi jumalauta mitä toimintaa. Tekisi mieli laittaa julkisuuteen ihan omakohtainen kokemus ja lisätä todisteeksi mustaa valkoisella. Ehkä vielä joku päivä teenkin niin... Tuleepa yksi kirpeä kirsikka kakkuun.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1963959Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t562807Väestönsiirtoa itään?
Ano "the Russo" Turtiainen sai poliittisen turvapaikan Venäjältä. Pian lähtee varmaan Nazima Nuzima ja Kiljusen väki per871401Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu181276Ikävä sinua..
Kauan on aikaa kulunut ja asioita tapahtunut. Mutta sinä M-ies olet edelleen vain mielessäni. En tiedä loinko sinusta va101219Vuoden luetuimmat: Mikä on Pelle Miljoonan taiteilijaeläkkeen suuruus?
Pelle Miljoonan eläkkeen suuruus kiinnosti lukijoita tänä vuonna. Artikkeli on Suomi24 Viihteen luetuimpia juttuja v. 20201011- 46974
Riikka Purra sanoo, että sietokykyni vittumaisiin ihmisiin alkaa olla lopussa.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/be8f784d-fa24-44d6-b59a-b9b83b629b28 Riikka Purra sanoo medialle suorat sanat vitt228924- 48921
Väärä pää tutustumiseen
Mikä ihme on, että miehet haluavat ensimmäisenä sänkyyn? Onko nykyään niin helppo saada nainen peittojensa alle.. tai pä107706