Jos joku voisi kertoa satanismista?

LadyWolf

Eli siis, haluaisin että joku satanisti selittäisi hieman mitä satanismi tarkalleen on? (Nimen omaan satanismi, joten älkää kukaan sekoittako sitä saatananpalvontaan)
Sen olen itse saanut selville, että satanistit ovat lähellä ateisteja, ainakin käsittääkseni, ja olen lukenut säännöt ja synnit, mutta muuten asia on yhä hämärä. Joten jos joku kiltti voisi hieman selventää asiaa?

5

97

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • huohhhhuohhuoh

      Jos joku uskoo satanistisiin totuuksiin, palvoo hän samalla myös niiden luojaa, saatanaa. Lopettakaa tuo uskottelu, että satanismi ja saatananpalvonta on kaksi eri asiaa. Satanismi on pelkästään kaunisteltua saatananpalvontaa, sellaisten keksimänä, jotka halusi olla pahiksia mutta eivät halunneet tulla tuomituksi saatananpalvojina. Joskus tämä ihmisten typeryys saa voimaan pahoin.

      • Ystävä hyvä pieni, pyysin nimenomaan olemaan sekoittamatta näitä kahta aihetta. Sen nimittäin tiedän jo ennestään että "saatananpalvonta" on vain pahislasten leikkiä, satanismi minua tässä kiinostaa. Ja kuten sanoinkin, olen lukenut säännöt ja synnit ja olen varsin samaa mieltä niiden kanssa. Joten pyydän, että ne ihmiset jotka eivät tiedä asiasta yhtään mitään, pitävät sen turpansa kiinni. Kiitos.


      • Susi-ukko

        Olet lapsellinen ja tietämätön, kun luulet satanismin ja saatananpalvonnan jotenkin olevan eri asioita - tästä jo huomaa, miten täysin olet niellyt saatanan syöttämän pajunköyden.


    • theBossi

      www.paholainen.fi siellä on vähän Paholaisen palvonnasta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      281
      19199
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      86
      3612
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      124
      2255
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      196
      1956
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      142
      1860
    6. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      293
      1610
    7. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1362
    8. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      86
      1308
    9. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      149
      1162
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      242
      1069
    Aihe