Eli siis, haluaisin että joku satanisti selittäisi hieman mitä satanismi tarkalleen on? (Nimen omaan satanismi, joten älkää kukaan sekoittako sitä saatananpalvontaan)
Sen olen itse saanut selville, että satanistit ovat lähellä ateisteja, ainakin käsittääkseni, ja olen lukenut säännöt ja synnit, mutta muuten asia on yhä hämärä. Joten jos joku kiltti voisi hieman selventää asiaa?
Jos joku voisi kertoa satanismista?
5
119
Vastaukset
- huohhhhuohhuoh
Jos joku uskoo satanistisiin totuuksiin, palvoo hän samalla myös niiden luojaa, saatanaa. Lopettakaa tuo uskottelu, että satanismi ja saatananpalvonta on kaksi eri asiaa. Satanismi on pelkästään kaunisteltua saatananpalvontaa, sellaisten keksimänä, jotka halusi olla pahiksia mutta eivät halunneet tulla tuomituksi saatananpalvojina. Joskus tämä ihmisten typeryys saa voimaan pahoin.
Ystävä hyvä pieni, pyysin nimenomaan olemaan sekoittamatta näitä kahta aihetta. Sen nimittäin tiedän jo ennestään että "saatananpalvonta" on vain pahislasten leikkiä, satanismi minua tässä kiinostaa. Ja kuten sanoinkin, olen lukenut säännöt ja synnit ja olen varsin samaa mieltä niiden kanssa. Joten pyydän, että ne ihmiset jotka eivät tiedä asiasta yhtään mitään, pitävät sen turpansa kiinni. Kiitos.
- Susi-ukko
Olet lapsellinen ja tietämätön, kun luulet satanismin ja saatananpalvonnan jotenkin olevan eri asioita - tästä jo huomaa, miten täysin olet niellyt saatanan syöttämän pajunköyden.
- theBossi
www.paholainen.fi siellä on vähän Paholaisen palvonnasta.
En tiedä toimiiko toi edelinen linkki se on https://www.paholainen.fi/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1397810Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde412009Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251940- 911653
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801585Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071040Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik5979- 50945
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28830- 34822