Eli siis, haluaisin että joku satanisti selittäisi hieman mitä satanismi tarkalleen on? (Nimen omaan satanismi, joten älkää kukaan sekoittako sitä saatananpalvontaan)
Sen olen itse saanut selville, että satanistit ovat lähellä ateisteja, ainakin käsittääkseni, ja olen lukenut säännöt ja synnit, mutta muuten asia on yhä hämärä. Joten jos joku kiltti voisi hieman selventää asiaa?
Jos joku voisi kertoa satanismista?
5
161
Vastaukset
- huohhhhuohhuoh
Jos joku uskoo satanistisiin totuuksiin, palvoo hän samalla myös niiden luojaa, saatanaa. Lopettakaa tuo uskottelu, että satanismi ja saatananpalvonta on kaksi eri asiaa. Satanismi on pelkästään kaunisteltua saatananpalvontaa, sellaisten keksimänä, jotka halusi olla pahiksia mutta eivät halunneet tulla tuomituksi saatananpalvojina. Joskus tämä ihmisten typeryys saa voimaan pahoin.
Ystävä hyvä pieni, pyysin nimenomaan olemaan sekoittamatta näitä kahta aihetta. Sen nimittäin tiedän jo ennestään että "saatananpalvonta" on vain pahislasten leikkiä, satanismi minua tässä kiinostaa. Ja kuten sanoinkin, olen lukenut säännöt ja synnit ja olen varsin samaa mieltä niiden kanssa. Joten pyydän, että ne ihmiset jotka eivät tiedä asiasta yhtään mitään, pitävät sen turpansa kiinni. Kiitos.
- Susi-ukko
Olet lapsellinen ja tietämätön, kun luulet satanismin ja saatananpalvonnan jotenkin olevan eri asioita - tästä jo huomaa, miten täysin olet niellyt saatanan syöttämän pajunköyden.
- theBossi
www.paholainen.fi siellä on vähän Paholaisen palvonnasta.
En tiedä toimiiko toi edelinen linkki se on https://www.paholainen.fi/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2324431Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii742862- 472403
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua431687- 781379
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘751114PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden137919- 64860
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86854Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53832