Huomasin matkaa varatessani tämän. En muista oliko viime talvena sama juttu, itse otan lentoaterian aina, on sen verran pitkä lento ja vatsaa alkaa koskea jos nälässä olen. En pysty aamuisin niin aikaisin syömään paljoakaan ja ennenkuin on päässyt hotelliin ja tilaisuus ruokailuun, niin kyllä siinä aikaa vierähtää.
Gambian lennoilla omien eväiden syönti kielletty.
3
161
Vastaukset
- saamitätilaa
Taas tätä huuhaata. Minulla aina omat eväät mukana. Lentokoneista ei edes saa maidotonta ravintoa. On kyllä kaikenlaista"laktoositonta", mutta kun ne vaan sisältää laktoosia, joka aiheuttaa oireita. Esim en ole koskaan saanut kunnon levitettä leivälle. Aina tulee jotain lehmän hikee. Kun ruuassa on maitoproteiinia, on siinä laktoosiakin sellaosia määriä, josta herkempien vatsat kiertää.
Suomen kieleen yritetään istuttaa kaikenlaisia epätäsmällisyyksiä, kuten tuo laktoositonkin. Miksi tehtaat, kuten valio on saanut luvan käyttää "laktoositon" tuote laktoosirajalla alle 100 mg/100 g??????? - Oikea termi olisi vähälaktoosinen vai eikö tuo "vähä" sovi markkinointiin?? - eväsretkeilijä
Sama on tuon ruisleivän kanssa,moni 'ruisleipä'on sitä vehnänsontaa,joka pistää mut pieremään ja naaman kukkimaan. On toi sääntö eväistä ollukin,mutta aina on omat eväät ollu mukana. Juon vettä sen verran reilusti,että vesipulloja täyttelen kentällä ennen koneeseen nousua. Koneessa sit tilailen punkkua sillon tällön.
- AnnaPanaaniSaatana
Suosittelen lentonaposteltavaksi panaaneja. Ovat hieman kosteita, täyttävät vatsalaukkua mukavasti eivätkä murustele.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 467635
- 334213
- 573715
- 503190
- 172876
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons652561- 542398
- 512388
- 402339
- 162286