Unijukka15

Riimuja

Hei Unijukalle!

Onko raskaampaa musiikkia kuuntelevalla, tummalla, nuoremmalla
miehellä jotakin kiinnostusta? Hänellä kissa ja koirat. Asuu Brasiliassa,
mutta tietää melko paljon asioita Suomestakin.

5

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Unijukka15

      Tässä on joitakin ristiriitoja piilevästi läsnä, mutta myöskin mahdollisuus menestykseen.
      Elä läsnä hetkessä, niin saat nähdä mihin tämä tie voi johtaa. Ei kuitenkaan pitäisi katsoa asioita liian mutkattomasti, vaan laajemmastakin näkökulmasta.
      (Toivottavasti ei soita niille lemmikeilleen kovin lujaa sitä musiikkia ! ! )

    • Riimuja

      Kaukana toisistamme asuminen yksi ristiriita?

      Hän varmaan tykkää eläimistä joten ei kai halua antaa niiden korvien kärsiä. Kyllä raskaampaakin musiikkia voi kuunnella pienemmälläkin
      volyymilla kuten itse teen. Yhtä hyvältä se silti kuulostaa. Äitini
      kuunteli Sibeliuksen Finlandiaa levyltä (vähän kovemmalla) ja kissa
      pelkäsi.
      Joku kuuluisa muusikko onkin todennut Richard Wagnerin olevan
      heavymusiikin isä.

    • Unijukka15

      Ei pitäisi verrata moniakaan asioita. Eli esim.musiikkityylit ovat jo sinällään ainutlaatuisia, monilla tavoin vain lopulta pyritään samoihin perusasioihin. Tietysti niitä painotuserojakin löytyy ... Onhan Sibeliuskin mm.temmoltaan aivan erilaista verraten vaikka Debussyyn, Lisztiin, Schubertiin, Vivaldiin tai vaikkapa Wagneriin ... lisäksi pitäisi osata analysoida musiikkiakin sen sisällön perusteella mitä "musiikin kieleen" on tekijä sisällyttänyt.
      Mutta ei ollut siis tarkoitus mitenkään "raskaamman musiikin" sisältöön puuttua, se on vain yksi musiikin kielistä. Sanonpahan vain ed.että tuskin lemmikeille Sibeliuskaan kovin paljon maistunee ... Yleensä taitaa se musiikin tempo vaikuttaa lemmikeiden musiikkimieltymyksiin aika paljon, mitä sekin kertonee ...

    • Riimuja

      Mina hyvaksyn kaikki musiikkityylit :-)

      Onko valimatka yhtena ristiriitana mun
      ja miehen osalta?

    • Halpaanmennythupsu

      En ole ennustaja, mutta kokemusta on kuvailemasi laisesta brasialaismiehestä. Hänen ( siis sen tuntemani) elinkeino oli "rakastua" turistinaisiin. Minun luona loisi noin 9 kk. Lisäksi paljastui kaikkea muutakin "ei niin kivaa". Näin minun kohdallani. Toivottavasti ei sinun.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 170
      4903
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      126
      4453
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2881
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      29
      1928
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1784
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1709
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1700
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      105
      1684
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1613
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1551
    Aihe