Meille tullut kodinvaihtajana uros ja narttu ollut ennestään, kumpaakaan ei olla ehditty vielä leikkuuttaa ja nyt nartulla juoksut. Meneillään nyt 2/5 viikkoa ja uros sekosi täysin nartusta. Onko mitään konsteja millä helpottaa asiaa. Koirat pidetään erillään tietenkin, mutta uros vinkuu ja ulvoo oven takana. Läähättää ja raapii ovea. Yöt sentään nukkuu rauhassa. Kuinkahan kauan vielä tätä kestää vai voiko käydä niin että jää päälle vaikka nartun juoksut ois jo ohikin?
Vastaukset 4
- EnsiHätää
http://www.koulutustarvike.fi/home/1751-bitch-spray-250-ml-narttusuihke-.html
http://www.vipstore.fi/ratia-narttusuoja
Ihmeessä kannattaa ainakin uros leikauttaa heti kun mahdollista! - ishlaben
Meillä ei tuo narttu suihku auttanut...
Tuommonen käytös ainakii meiän urokilla loppuu kun tärpit ohi. Suosittelen sitten vähintään lukitsemaan ovet koirien välillä, ettei vahinkoa käy. Mitkään portit tai lukitsemattomat ovet ei koiria estä loputtomiin.
Urokselle vois harkita leikkautusta tai sitä ennen ensihätään Tardak-piikkiä?
Eläinlääkäristä saatava kemiallinen kastraatio joka on väliaikainen. Vaikuttaa suht nopeasti.- narttuleikkuriin
Sinuna leikkuuttasin nartun juoksun jälkeen,jos se ei ole jalostusmateriaalia.Pääset harmillisista juoksuista,niistä ei pääse eroon, vaikka uroksen leikkaisi.Kohtutulehduriski ja vahinkopentue riski häviää samalla,eli hyödyt isot;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1771580
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.104793En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203598- 128561
- 48546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510- 25493