Käytettyä vene elektroniikkaa

PekPirA

Tietääkö kukaan osoitetta, mistä voisi kysellä varaosiksi käytettyjä elektroniikka laitteita. Esim. automaattiohjaus, tutka antennit ym.

13

1433

Vastaukset 13

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nuurdikki

Miten olis ebay.com, kotimaassa nettivaraosa tai tori.fi, muuta ei tule mieleen.

• kfjjfjf

Eibsitä yleensä missään kaupata, kun hajoaa ostetaan uutta. Vanhat jätetään koristeiksi veneeseen tai heitetään roskiin jos jaksetaan. Vanha plotteri voi jäädä myös varalaitteeksi. Se kama nyt on vaan niin epäluotettavaa ja kehittyy nopeasti joten en näe mitään syyytä hankkia sellaista riesaksi omaan veneeseen. Asennus on niin iso vaiva, ettei viitsi romuja ruveta ruuvailemaan veneeseen

• nuurdikki

Aloittaja kysyi mistä voisi ostaa käytettyä elektroniikkaa, ei kannattaako se. Mielestäni merielektroniikan ei pitäisi olla mitään pilipalielektroniikkaa, siitä ne ongelmat tulevat. -70 luvun sailor radio toimii vielä ihan hyvin ja NASA kaiku.

• PekPirA

Siksi juuri haenkin käytettyä varaosaa, koska salama rikkoi veneestä laitteita. Näin voisi välttyä johdotusten ja oheislaitteiden asennuksilta.

• Siivousviikonloppu

Täältä löytyisi Raytheon raystar 390 GPS ulkoantennilla sekä Mocoma MC-7000 VHF- puhelin. Molempiin löytyy käyttöohjeet. Jos kiinnostaa laita yhteystiedot ja rohkea tarjous.

• Anonyymi00008

Minua kiinnostaa Mocoma mc-7000 käyttöohje. Saisitko tehtyä kopiot. Voinko soittaa johonkin numeroon.

• Hhjkhgg

Facebookissa vene ja tarvike-kirpputorissa liikkuu elektroniikkaa. Itsekin ostin tutkan.

• hgfjtfftft

Täältä olen tilannut käytettyä elektoniikkaa. Tavarat tuli ja olivat toimivia laitteita.
      www.maxmarineelectronics.com

• Anonyymi00009

Elektroniikka kyllä vanhenee nopeasti. Mitä olen kattellut niin ihan satasia pyydetään laitteista jotka alkaa olemaan vähän riskiostos teknisen käyttöikänsä puolesta, takuu päätttynyt ajat sitten, ja elektroniikkakin on kehittynyt ihan älyttömästi muutamassa vuodesa. En siis halua kannustaa kertakäyttökulttuuriin mutta elektroniikka ei ikäänny kauniisti.

• Anonyymi00010

täältä löytyy: https://sailboatparts.com/pages/boat-parts

noilla on oma youtube ja tiktok kanavakin joissa laittavat hyvinkin uusia veneitä päreiksi kun ovat ensin ottaneet rahanarvoiset osat talteen. erittäin mielenkiintoinen saitti! Tiktok & YT löytyvät nimellä "Anchors & Oars"

• Anonyymi00011

Just kattelin että tori.fi:ssä on paljon. Siellä on myös huijareita joten kannattaa ehkä sopia kaupat nokakkain ja maksu toimitusta vastaan. Olen löytänyt sieltä kaikuanturin joka yllättäen toimi.

• Anonyymi00013

Ja torissa vanhoista pyydetään jo antiikki lisää

• Anonyymi00012

KIerrätyskeskuksesta olen omani ostanut.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olen nainen pahoillani, että tykkään sinusta niin paljon, että

Haluaisin panna sua. Tuntuu vaan siltä, että olet sen suhteen ihan haluton. Ei minulle riitä pelkkä ystävyyssuhde.
      Ikävä
      64
      1051
    2. Mieti oikeasti

Ollaan lähes tuntemattomia, mutta samalla on tämä erityinen vuosien tilanne takana, joka on ollut monella tapaa väärin.
      Ikävä
      30
      687
    3. Taasko sä vedit

Suojamoodin päälle? Miehelle
      Ikävä
      90
      685
    4. Puukotus Kajaanissa

Kuka puukotti ja ketä? https://yle.fi/a/74-20247765 Vähemmän yllättäen päihteet mainittu
      Kajaani
      25
      677
    5. Liikenneonnettumuus

Linkkari ja ruotsibiili törmäsivät linkku oli redun opetusajossa
      Ylitornio
      9
      661
    6. Tiedoksi yhdelle naiselle

että mies lähestyy kaikin tavoin jos on kiinnostunut! 🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      46
      648
    7. kene ajoi "kolarin"?

"Punkaharjulla Luston ja Tuppuranmäen välillä sattui tiistaina aamupäivällä liikenneonnettomuus. Poliisin mukaan Savonl
      Savonlinna
      14
      635
    8. Pahin tapa satuttaa toista

On jättää toinen vaille mitään vastausta. Erityisen kipeää se tekee sillon jos toinen ghostaa.
      Ikävä
      68
      629
    9. Miten uskallan sua nähdä

Kun vaikutat suuttuneelta :(
      Ikävä
      42
      560
    10. Alkaa jotenkin nyt kuvio hahmottuu täällä

Sellainen vaikutelma tästä alkaa tulla, että täällä on joku pieni porukka, joka tuntee toisensa tai ainakin pelaa samaan
      Ikävä
      82
      558
    11. Minulla on joskus ikävä sinua ja ajattelen sinua joskus.. edelleen

Olin joskus niin rakastunut sinuun. Olin onnellinen, että kohdattiin ja kun vain tiesin sinun olevan olemassa. Täytit aj
      Ikävä
      22
      558
    12. 61
      549
    13. Mitä söpö

Mies mietit?
      Ikävä
      62
      546
    14. Minä kyllä odotan nainen

että sinun kanssa voisin jutella asioista ihan oikeasti.
      Ikävä
      43
      534
    15. Jos kaivattusi on

Varattu niin miksi et antaisi asian olla hänen suhteen. Miksi ylipäätään vielä jatkat?
      Ikävä
      46
      530
    16. Hyvä on sitten, jos et sitä s*ksiä halua kanssani.

Rakastetaan vaan toisiamme, voin käydä muualla tyydyttämässä fyysisenpuolen tarpeet. Puhumalla tämäkin olisi selvinnyt.
      Ikävä
      134
      508
    17. Kylän tielle remonttia?

Mitäköhän kylän tielle ruvetaan tekemään ku laitettu tuommoset töpsät muutamien suojateitten kohille?
      Hyrynsalmi
      13
      492
    18. Miten vuosien jälkeenkin tunteet voivat olla niin voimakkaat?

Että pelkkä ajatus sinusta täyttää silmät kyynelistä.
      Ikävä
      27
      437
    19. Nainen, tässä olen kahden vaiheilla

Toinen pitäisi valita ja kummassakin on hyvät ja huonot puolensa. Toinen olisi sellainen pysyvä mutta työläs. Toinen taa
      Ikävä
      46
      433
    20. Suloinen ja herkkä

Toiset huomioiva, räväkkä, yllättävä. Ei sellaisesta voi olla pitämättä.
      Rakkaus ja rakastaminen
      29
      433
    Aihe