Käytettyä vene elektroniikkaa

PekPirA

Tietääkö kukaan osoitetta, mistä voisi kysellä varaosiksi käytettyjä elektroniikka laitteita. Esim. automaattiohjaus, tutka antennit ym.

13

1414

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nuurdikki

Miten olis ebay.com, kotimaassa nettivaraosa tai tori.fi, muuta ei tule mieleen.

• kfjjfjf

Eibsitä yleensä missään kaupata, kun hajoaa ostetaan uutta. Vanhat jätetään koristeiksi veneeseen tai heitetään roskiin jos jaksetaan. Vanha plotteri voi jäädä myös varalaitteeksi. Se kama nyt on vaan niin epäluotettavaa ja kehittyy nopeasti joten en näe mitään syyytä hankkia sellaista riesaksi omaan veneeseen. Asennus on niin iso vaiva, ettei viitsi romuja ruveta ruuvailemaan veneeseen

• nuurdikki

Aloittaja kysyi mistä voisi ostaa käytettyä elektroniikkaa, ei kannattaako se. Mielestäni merielektroniikan ei pitäisi olla mitään pilipalielektroniikkaa, siitä ne ongelmat tulevat. -70 luvun sailor radio toimii vielä ihan hyvin ja NASA kaiku.

• PekPirA

Siksi juuri haenkin käytettyä varaosaa, koska salama rikkoi veneestä laitteita. Näin voisi välttyä johdotusten ja oheislaitteiden asennuksilta.

• Siivousviikonloppu

Täältä löytyisi Raytheon raystar 390 GPS ulkoantennilla sekä Mocoma MC-7000 VHF- puhelin. Molempiin löytyy käyttöohjeet. Jos kiinnostaa laita yhteystiedot ja rohkea tarjous.

• Anonyymi00008

Minua kiinnostaa Mocoma mc-7000 käyttöohje. Saisitko tehtyä kopiot. Voinko soittaa johonkin numeroon.

• Hhjkhgg

Facebookissa vene ja tarvike-kirpputorissa liikkuu elektroniikkaa. Itsekin ostin tutkan.

• hgfjtfftft

Täältä olen tilannut käytettyä elektoniikkaa. Tavarat tuli ja olivat toimivia laitteita.
      www.maxmarineelectronics.com

• Anonyymi00009

Elektroniikka kyllä vanhenee nopeasti. Mitä olen kattellut niin ihan satasia pyydetään laitteista jotka alkaa olemaan vähän riskiostos teknisen käyttöikänsä puolesta, takuu päätttynyt ajat sitten, ja elektroniikkakin on kehittynyt ihan älyttömästi muutamassa vuodesa. En siis halua kannustaa kertakäyttökulttuuriin mutta elektroniikka ei ikäänny kauniisti.

• Anonyymi00010

täältä löytyy: https://sailboatparts.com/pages/boat-parts

noilla on oma youtube ja tiktok kanavakin joissa laittavat hyvinkin uusia veneitä päreiksi kun ovat ensin ottaneet rahanarvoiset osat talteen. erittäin mielenkiintoinen saitti! Tiktok & YT löytyvät nimellä "Anchors & Oars"

• Anonyymi00011

Just kattelin että tori.fi:ssä on paljon. Siellä on myös huijareita joten kannattaa ehkä sopia kaupat nokakkain ja maksu toimitusta vastaan. Olen löytänyt sieltä kaikuanturin joka yllättäen toimi.

• Anonyymi00013

Ja torissa vanhoista pyydetään jo antiikki lisää

• Anonyymi00012

KIerrätyskeskuksesta olen omani ostanut.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      97
      1625
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      54
      1083
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      420
      1041
    4. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      166
      962
    5. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      57
      782
    6. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      126
      762
    7. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      698
    8. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      81
      689
    9. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      665
    10. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      57
      661
    Aihe