Käytettyä vene elektroniikkaa

PekPirA

Tietääkö kukaan osoitetta, mistä voisi kysellä varaosiksi käytettyjä elektroniikka laitteita. Esim. automaattiohjaus, tutka antennit ym.

9

1300

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nuurdikki

Miten olis ebay.com, kotimaassa nettivaraosa tai tori.fi, muuta ei tule mieleen.

• kfjjfjf

Eibsitä yleensä missään kaupata, kun hajoaa ostetaan uutta. Vanhat jätetään koristeiksi veneeseen tai heitetään roskiin jos jaksetaan. Vanha plotteri voi jäädä myös varalaitteeksi. Se kama nyt on vaan niin epäluotettavaa ja kehittyy nopeasti joten en näe mitään syyytä hankkia sellaista riesaksi omaan veneeseen. Asennus on niin iso vaiva, ettei viitsi romuja ruveta ruuvailemaan veneeseen

• nuurdikki

Aloittaja kysyi mistä voisi ostaa käytettyä elektroniikkaa, ei kannattaako se. Mielestäni merielektroniikan ei pitäisi olla mitään pilipalielektroniikkaa, siitä ne ongelmat tulevat. -70 luvun sailor radio toimii vielä ihan hyvin ja NASA kaiku.

• PekPirA

Siksi juuri haenkin käytettyä varaosaa, koska salama rikkoi veneestä laitteita. Näin voisi välttyä johdotusten ja oheislaitteiden asennuksilta.

• Siivousviikonloppu

Täältä löytyisi Raytheon raystar 390 GPS ulkoantennilla sekä Mocoma MC-7000 VHF- puhelin. Molempiin löytyy käyttöohjeet. Jos kiinnostaa laita yhteystiedot ja rohkea tarjous.

• Anonyymi00008

Minua kiinnostaa Mocoma mc-7000 käyttöohje. Saisitko tehtyä kopiot. Voinko soittaa johonkin numeroon.

• Hhjkhgg

Facebookissa vene ja tarvike-kirpputorissa liikkuu elektroniikkaa. Itsekin ostin tutkan.

• hgfjtfftft

Täältä olen tilannut käytettyä elektoniikkaa. Tavarat tuli ja olivat toimivia laitteita.
      www.maxmarineelectronics.com

• Anonyymi00009

Elektroniikka kyllä vanhenee nopeasti. Mitä olen kattellut niin ihan satasia pyydetään laitteista jotka alkaa olemaan vähän riskiostos teknisen käyttöikänsä puolesta, takuu päätttynyt ajat sitten, ja elektroniikkakin on kehittynyt ihan älyttömästi muutamassa vuodesa. En siis halua kannustaa kertakäyttökulttuuriin mutta elektroniikka ei ikäänny kauniisti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma

Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?
      Sinkut
      322
      1832
    2. Olen melko vakuuttunut

etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok
      Ikävä
      83
      1287
    3. Odotan sitä hetkeä

kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh
      Ikävä
      75
      1284
    4. Leijonat Maailmanmestareita!

Ihanaa Leijonat, ihanaa!!!
      Maailman menoa
      134
      1157
    5. Muistatko kaivattusi

Syntymäpäivän? Päivämäärä riittää. 🌹
      Ikävä
      80
      967
    6. Minkälaisessa asennossa

Haluaisit kaivattusi kanssa olla?
      Ikävä
      85
      891
    7. Sinä siellä lähistöllä

Tahtoisin tutustua paremmin 💫
      Ikävä
      48
      843
    8. Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!

https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro
      Maailman menoa
      118
      814
    9. Mulla on ikävä

sua nainen ja niitä katseita ❤️ Lupaatko, että katseemme kohtaa taas?
      Ikävä
      48
      790
    10. Sitä saattaa vähän hölmöillä

rakkauspäissään, jos tunteita on enemmän kuin osaa käsitellä. Alkuhölmöilyt on söpöä ja sallittavaa.
      Ikävä
      60
      746
    Aihe