Tiedättekö yhtään minkä takia?
Keskustassa pyörii poliiseja
16
211
Vastaukset
- eiedeshavainnut
En yhtään tiedä.
- lieto
Maanantaina 22.8.2016.
- Syy_miksi
Sinne on tullut vain kirjoitustaitoisia poliiseja, eivät näin ollen löydä tietä ulos. Kaikki tieviittojen lukutaitoiset poliisit on kotona potemassa krapulaa.
- jotaintapahtuu
Turusta asti tulleet sattumalta kaikki tänään tänne.
- huomasinkin
Facebookin Lietolaiset-palstalla.
- siksioutoa
Harvoin edes yhtä autoa näkyy.
- Tiddy
Pistäppäs älynysturäsi töihin ja mieti miksiköhän?
- huomasinsen
Vanha juttu se olikin.
- ja.kansa.maksaa
Ehkä he suunnittelevat seuraavaa rahakuljetusryöstöä. Omalla autolla liikkuminen on kalliimpaa. Eivät vaan muista että rikoksen suunnittelu tuli rangaistavaksi edellisen ryöstöyrityksen ansiosta.
- muistansen
Sehän oli jo 2007 syksyllä 9 vuotta sitten.
- tämä_oli_tärkeä
Minä näin kerran Helsingissä hevos poliisin, tosin eivät pyörineet vaan jolkottivat eteenpäin. Näin myös hevosen paskaa.
- kuulemmakin
Turussakin.
- RauhaisatKunnat
Ehkä kahvilla
- rauhallistaon
Tai syömässä
- upppp
.....
- bjvjvgg
Bhjjchjg
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.683198Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91851- 1111740
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241249- 1291048
- 99992
- 60944
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67926- 84869
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6865