Tiedättekö yhtään minkä takia?
Vastaukset 16
- eiedeshavainnut
En yhtään tiedä.
- lieto
Maanantaina 22.8.2016.
- Syy_miksi
Sinne on tullut vain kirjoitustaitoisia poliiseja, eivät näin ollen löydä tietä ulos. Kaikki tieviittojen lukutaitoiset poliisit on kotona potemassa krapulaa.
- jotaintapahtuu
Turusta asti tulleet sattumalta kaikki tänään tänne.
- huomasinkin
Facebookin Lietolaiset-palstalla.
- siksioutoa
Harvoin edes yhtä autoa näkyy.
- Tiddy
Pistäppäs älynysturäsi töihin ja mieti miksiköhän?
- huomasinsen
Vanha juttu se olikin.
- ja.kansa.maksaa
Ehkä he suunnittelevat seuraavaa rahakuljetusryöstöä. Omalla autolla liikkuminen on kalliimpaa. Eivät vaan muista että rikoksen suunnittelu tuli rangaistavaksi edellisen ryöstöyrityksen ansiosta.
- muistansen
Sehän oli jo 2007 syksyllä 9 vuotta sitten.
- tämä_oli_tärkeä
Minä näin kerran Helsingissä hevos poliisin, tosin eivät pyörineet vaan jolkottivat eteenpäin. Näin myös hevosen paskaa.
- kuulemmakin
Turussakin.
- RauhaisatKunnat
Ehkä kahvilla
- rauhallistaon
Tai syömässä
- upppp
.....
- bjvjvgg
Bhjjchjg
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3201398Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja3451326- 1061122
Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔501008- 105991
- 106940
- 111802
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh22797- 101653
- 71649