Minulla on mielestäni iso. Se on jopa 25c

munanjatke

Oma munani on valtava . Se on jopa 25cm <3. Minkäs kokoisia muilla on ;).

26

241

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • u_have_been_warned

      Etukäteen varoitus, että Askon mielestä sulla on valtavaa vain mittataidottomuus sekä ryppyreiän pimeällä puolella olevan mittanauhan määrä.

      • Vitun-mulkkuhomo-

        Mulla on 33cm ja homo häxy voi vetään mulkun päähänsä ja perseeseensä.


      • Vitun-mulkkuhomo- kirjoitti:

        Mulla on 33cm ja homo häxy voi vetään mulkun päähänsä ja perseeseensä.

        Juu. Kyllä voi. Mutta älä sekoita minua erääseen toiseen.

        Vinkki : Minun kirjoitukset tunnistat nikistä.


      • Revi-persettäs-hinttari
        h-x kirjoitti:

        Juu. Kyllä voi. Mutta älä sekoita minua erääseen toiseen.

        Vinkki : Minun kirjoitukset tunnistat nikistä.

        Vitut tunnista.


    • mulla 18cm ja se kuulemma iso=)

      • Perseestä-mittaat

        Olis se helvetin iso 18cm, mutta ei sulla ole kuin 15cm iso kun oikein mitataan.


      • Perseestä-mittaat kirjoitti:

        Olis se helvetin iso 18cm, mutta ei sulla ole kuin 15cm iso kun oikein mitataan.

        On se tuo Asko taitava profiloija. Tietää mulkkujen kootkin ihan tuosta vaan. Tietääköhän omansa?


      • Mene-homo-helvettiin

        Ei siinä kovin taitava tarvi olla kun persemittaajan tunnistaa.


      • Mene-homo-helvettiin kirjoitti:

        Ei siinä kovin taitava tarvi olla kun persemittaajan tunnistaa.

        Entäpä jos kerrankin olisit väärässä?

        Katsos kun kaikki eivät ole samanlaisilla nappuloilla liikkeessä. Ymmärrän, että se sinua vähän harmittaa, kun olet siltä alapäästä, mutta koeta kestää.


      • elvistellen

        no älkää ny riidelkö. mulkku kullakin..


      • Asukselle_lusikalla_ann
        elvistellen kirjoitti:

        no älkää ny riidelkö. mulkku kullakin..

        Mutku muiden isot mulkut on asukselta pois...


      • no asukselle kyrpää täältä'?


      • elvistellen kirjoitti:

        no asukselle kyrpää täältä'?

        Kyllä sille mulkku kelpaa. Ainoa täällä, joka höpöttelee homoasioista jatkuvasti. Ketään muita ei homoiluhommista puhuminen kiinnosta.

        Täällä kirjoitetaan pelkkää asiaa, eikä omia seksifantasioita, mutta sitä hän ei ymmärrä.


      • I.think.he.is.gay
        h-x kirjoitti:

        Kyllä sille mulkku kelpaa. Ainoa täällä, joka höpöttelee homoasioista jatkuvasti. Ketään muita ei homoiluhommista puhuminen kiinnosta.

        Täällä kirjoitetaan pelkkää asiaa, eikä omia seksifantasioita, mutta sitä hän ei ymmärrä.

        Voisikohan mulkkuun ja sen kokoon fiksautuminen kertoa omaa kieltänsä asuksen latentista homoseksuaalisuudesta? Pelkästään naisiin suuntautuneella miehellä ei luulisi ajatusmaailman olevan niin mulkkukeskeistä. Mahdollista toki sekin, sillä ihmiset voivat kehittää pakkomielteitä mitä kummallisimmista asioista. Sanomattakin lienee selvää, että mulkun koko on erittäin hallitseva pakkomielle Askolle.


      • I.think.he.is.gay kirjoitti:

        Voisikohan mulkkuun ja sen kokoon fiksautuminen kertoa omaa kieltänsä asuksen latentista homoseksuaalisuudesta? Pelkästään naisiin suuntautuneella miehellä ei luulisi ajatusmaailman olevan niin mulkkukeskeistä. Mahdollista toki sekin, sillä ihmiset voivat kehittää pakkomielteitä mitä kummallisimmista asioista. Sanomattakin lienee selvää, että mulkun koko on erittäin hallitseva pakkomielle Askolle.

        en usko. itsetunto kohdillaan ni mulkku on vaan mulkku. jos olet hyvä ni ei haittaa vaikkaq mulkku 10cm' jos se oikein pieni kai sit ongelma


    • JustjaJustPärjään

      Mul on vaa 22cm, mutta olen tullut sillä toimeen

    • Häxy-ollut-kiimassa

      Homo taas käynyt pohtimassa itsensä kanssa ja asuksen tilannetta. Taitaa hinttaria vituttaa kun asko laukoo totuuksia? Ei ole enää tervettä ollut pitkään aikaan tuo katkeruus asusta kohtaan. Hänhän vain kertoo totuuden. Homo on vihainen postinkantajalle joka tuo hänelle postia. Selaista se mielisairaus on. Mielisairaus on geeneissä hänellä, niin kuin homouskin. Isänsäkin pukeutui mekkoon ja perseraiskasi penikkaansa jo lapsena, niinpä ymmärtäkää häxyä.

      • Asko rauhoittuu taas. Täällä kirjoittaa muutkin kuin minä. Sinulle vaan jokainen posti, joka ei sinua miellytä, on minun "kynästä".

        Totuutesi ei kestä päivänvaloa. Olet totuuttasi perustellut yhdellä vääräksi todetulla lauseella. Lause on myös vääräksi myönnetty esittäjänsä toimesta.


      • RealistiVittuilija
        h-x kirjoitti:

        Asko rauhoittuu taas. Täällä kirjoittaa muutkin kuin minä. Sinulle vaan jokainen posti, joka ei sinua miellytä, on minun "kynästä".

        Totuutesi ei kestä päivänvaloa. Olet totuuttasi perustellut yhdellä vääräksi todetulla lauseella. Lause on myös vääräksi myönnetty esittäjänsä toimesta.

        Eikö se nyt vittu ole ihan sama mikä se mulkun keskikoko on, onko se 13.5 x 10 vai 13.5 x 10.5? Siinä ei ole kuin puolen sentin ero. Suomalainen mulkku on keskipaksuudeltaan 10 - 11cm, ja sillä hyvä. Mitä tuota nyt kinastelemaan ja yksi homo tänne trollailee niiden asian takia. Mene hintti terapiaan, kyllä syndroomaasi on apua saatavissa.

        Toki tuo sinunlaisia selittää harhojasi. Niin pukeutuiko isäsi naiseksi ihan julkisesti, vai ainoastaan sinulle?


      • RealistiVittuilija kirjoitti:

        Eikö se nyt vittu ole ihan sama mikä se mulkun keskikoko on, onko se 13.5 x 10 vai 13.5 x 10.5? Siinä ei ole kuin puolen sentin ero. Suomalainen mulkku on keskipaksuudeltaan 10 - 11cm, ja sillä hyvä. Mitä tuota nyt kinastelemaan ja yksi homo tänne trollailee niiden asian takia. Mene hintti terapiaan, kyllä syndroomaasi on apua saatavissa.

        Toki tuo sinunlaisia selittää harhojasi. Niin pukeutuiko isäsi naiseksi ihan julkisesti, vai ainoastaan sinulle?

        Mietitkö joka päivä noita pikkupervoiluja? Transuilua ym?

        Älä turhaan kinastele mulkkujen paksuuksista. Niistä saat tietoa kirjoittamalla Googleen; girth of penis. Niissä vastauksissa ei ole yhtään kymmenen tai kymmenen ja puoli paksuutta keskipaksuudeksi.

        Vitutteleeko kympillä?


      • Homo-saatana-

        Kyllä sinun homon persoona ja vainoharhat vituttelee ylikin kympillä. Sinulla on väljä perse, joka aiheuttaa päähäsi höpäjää. Ja siihen väljään perseeseen on osaltaan syypää verkkosukkahpusuissa viihtynyt isäsi, joka pani sinua perseeseen jo vauvana ennen kuin jouduit suljetulle. Eikös isäsi yrittänyt Interpolin sinua, mutta imetti lopulta munaansa sinulla.


      • Homo-saatana- kirjoitti:

        Kyllä sinun homon persoona ja vainoharhat vituttelee ylikin kympillä. Sinulla on väljä perse, joka aiheuttaa päähäsi höpäjää. Ja siihen väljään perseeseen on osaltaan syypää verkkosukkahpusuissa viihtynyt isäsi, joka pani sinua perseeseen jo vauvana ennen kuin jouduit suljetulle. Eikös isäsi yrittänyt Interpolin sinua, mutta imetti lopulta munaansa sinulla.

        Hauskaa tekstiä tulee näköjään tuolla ennakoivalla. Tosin Askon tekstit olisi hauskoja muutenkin.
        Pullukka taas haaveilee, on se pervo ukko ;)


      • Kysymys-

        Hyvä että sullakin homolla on muka hauskaa ..oliko kiva kun isäs veti sua minihame päällä perseeseen?


      • Kysymys- kirjoitti:

        Hyvä että sullakin homolla on muka hauskaa ..oliko kiva kun isäs veti sua minihame päällä perseeseen?

        Sinun mukaan se tapahtui vauvana ollessa. Että enpä tuota oikein muista.

        Jokos olet pukenut sukkikset ja rintsikat? Saatko Rotuaarilta seuraa tyttöilyjuttuihisi? Luuleeko kukaan sinua netsyeksi, kun annat pyllyä sukkahousut jalassa? Siis riisumatta niitä?

        Hyi sinua pikkupervoa ;)


    • pitkänhuiskea

      Kyllä se on isän perintönä, millaiseksi mulkku kehittyy. Ja käteenvetoa pitäis aloittaa jo 12-vuotiaana, se näkyy kun oot 15-16v. Ei se siitä sitten enää varsinaisesti kasva. Mittaaminen on todella monelle ylivaikeaa, eihän sitä mittanauhaa sinne perseeseen saakka venytetä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      109
      868
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      277
      674
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      638
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe