Minulla on mielestäni iso. Se on jopa 25c

munanjatke

Oma munani on valtava . Se on jopa 25cm <3. Minkäs kokoisia muilla on ;).

26

206

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • u_have_been_warned

Etukäteen varoitus, että Askon mielestä sulla on valtavaa vain mittataidottomuus sekä ryppyreiän pimeällä puolella olevan mittanauhan määrä.

• Vitun-mulkkuhomo-

Mulla on 33cm ja homo häxy voi vetään mulkun päähänsä ja perseeseensä.

• Vitun-mulkkuhomo- kirjoitti:

Mulla on 33cm ja homo häxy voi vetään mulkun päähänsä ja perseeseensä.

Juu. Kyllä voi. Mutta älä sekoita minua erääseen toiseen.

Vinkki : Minun kirjoitukset tunnistat nikistä.

• Revi-persettäs-hinttari
        h-x kirjoitti:

Juu. Kyllä voi. Mutta älä sekoita minua erääseen toiseen.

Vinkki : Minun kirjoitukset tunnistat nikistä.

Vitut tunnista.

• mulla 18cm ja se kuulemma iso=)

• Perseestä-mittaat

Olis se helvetin iso 18cm, mutta ei sulla ole kuin 15cm iso kun oikein mitataan.

• Perseestä-mittaat kirjoitti:

Olis se helvetin iso 18cm, mutta ei sulla ole kuin 15cm iso kun oikein mitataan.

On se tuo Asko taitava profiloija. Tietää mulkkujen kootkin ihan tuosta vaan. Tietääköhän omansa?

• Mene-homo-helvettiin

Ei siinä kovin taitava tarvi olla kun persemittaajan tunnistaa.

• Mene-homo-helvettiin kirjoitti:

Ei siinä kovin taitava tarvi olla kun persemittaajan tunnistaa.

Entäpä jos kerrankin olisit väärässä?

Katsos kun kaikki eivät ole samanlaisilla nappuloilla liikkeessä. Ymmärrän, että se sinua vähän harmittaa, kun olet siltä alapäästä, mutta koeta kestää.

• no älkää ny riidelkö. mulkku kullakin..

• Asukselle_lusikalla_ann
        elvistellen kirjoitti:

no älkää ny riidelkö. mulkku kullakin..

Mutku muiden isot mulkut on asukselta pois...

• no asukselle kyrpää täältä'?

• elvistellen kirjoitti:

no asukselle kyrpää täältä'?

Kyllä sille mulkku kelpaa. Ainoa täällä, joka höpöttelee homoasioista jatkuvasti. Ketään muita ei homoiluhommista puhuminen kiinnosta.

Täällä kirjoitetaan pelkkää asiaa, eikä omia seksifantasioita, mutta sitä hän ei ymmärrä.

• I.think.he.is.gay
        h-x kirjoitti:

Kyllä sille mulkku kelpaa. Ainoa täällä, joka höpöttelee homoasioista jatkuvasti. Ketään muita ei homoiluhommista puhuminen kiinnosta.

Täällä kirjoitetaan pelkkää asiaa, eikä omia seksifantasioita, mutta sitä hän ei ymmärrä.

Voisikohan mulkkuun ja sen kokoon fiksautuminen kertoa omaa kieltänsä asuksen latentista homoseksuaalisuudesta? Pelkästään naisiin suuntautuneella miehellä ei luulisi ajatusmaailman olevan niin mulkkukeskeistä. Mahdollista toki sekin, sillä ihmiset voivat kehittää pakkomielteitä mitä kummallisimmista asioista. Sanomattakin lienee selvää, että mulkun koko on erittäin hallitseva pakkomielle Askolle.

• I.think.he.is.gay kirjoitti:

Voisikohan mulkkuun ja sen kokoon fiksautuminen kertoa omaa kieltänsä asuksen latentista homoseksuaalisuudesta? Pelkästään naisiin suuntautuneella miehellä ei luulisi ajatusmaailman olevan niin mulkkukeskeistä. Mahdollista toki sekin, sillä ihmiset voivat kehittää pakkomielteitä mitä kummallisimmista asioista. Sanomattakin lienee selvää, että mulkun koko on erittäin hallitseva pakkomielle Askolle.

en usko. itsetunto kohdillaan ni mulkku on vaan mulkku. jos olet hyvä ni ei haittaa vaikkaq mulkku 10cm' jos se oikein pieni kai sit ongelma

• JustjaJustPärjään

Mul on vaa 22cm, mutta olen tullut sillä toimeen

• Häxy-ollut-kiimassa

Homo taas käynyt pohtimassa itsensä kanssa ja asuksen tilannetta. Taitaa hinttaria vituttaa kun asko laukoo totuuksia? Ei ole enää tervettä ollut pitkään aikaan tuo katkeruus asusta kohtaan. Hänhän vain kertoo totuuden. Homo on vihainen postinkantajalle joka tuo hänelle postia. Selaista se mielisairaus on. Mielisairaus on geeneissä hänellä, niin kuin homouskin. Isänsäkin pukeutui mekkoon ja perseraiskasi penikkaansa jo lapsena, niinpä ymmärtäkää häxyä.

• Asko rauhoittuu taas. Täällä kirjoittaa muutkin kuin minä. Sinulle vaan jokainen posti, joka ei sinua miellytä, on minun "kynästä".

Totuutesi ei kestä päivänvaloa. Olet totuuttasi perustellut yhdellä vääräksi todetulla lauseella. Lause on myös vääräksi myönnetty esittäjänsä toimesta.

• RealistiVittuilija
        h-x kirjoitti:

Asko rauhoittuu taas. Täällä kirjoittaa muutkin kuin minä. Sinulle vaan jokainen posti, joka ei sinua miellytä, on minun "kynästä".

Totuutesi ei kestä päivänvaloa. Olet totuuttasi perustellut yhdellä vääräksi todetulla lauseella. Lause on myös vääräksi myönnetty esittäjänsä toimesta.

Eikö se nyt vittu ole ihan sama mikä se mulkun keskikoko on, onko se 13.5 x 10 vai 13.5 x 10.5? Siinä ei ole kuin puolen sentin ero. Suomalainen mulkku on keskipaksuudeltaan 10 - 11cm, ja sillä hyvä. Mitä tuota nyt kinastelemaan ja yksi homo tänne trollailee niiden asian takia. Mene hintti terapiaan, kyllä syndroomaasi on apua saatavissa.

Toki tuo sinunlaisia selittää harhojasi. Niin pukeutuiko isäsi naiseksi ihan julkisesti, vai ainoastaan sinulle?

• RealistiVittuilija kirjoitti:

Eikö se nyt vittu ole ihan sama mikä se mulkun keskikoko on, onko se 13.5 x 10 vai 13.5 x 10.5? Siinä ei ole kuin puolen sentin ero. Suomalainen mulkku on keskipaksuudeltaan 10 - 11cm, ja sillä hyvä. Mitä tuota nyt kinastelemaan ja yksi homo tänne trollailee niiden asian takia. Mene hintti terapiaan, kyllä syndroomaasi on apua saatavissa.

Toki tuo sinunlaisia selittää harhojasi. Niin pukeutuiko isäsi naiseksi ihan julkisesti, vai ainoastaan sinulle?

Mietitkö joka päivä noita pikkupervoiluja? Transuilua ym?

Älä turhaan kinastele mulkkujen paksuuksista. Niistä saat tietoa kirjoittamalla Googleen; girth of penis. Niissä vastauksissa ei ole yhtään kymmenen tai kymmenen ja puoli paksuutta keskipaksuudeksi.

Vitutteleeko kympillä?

• Homo-saatana-

Kyllä sinun homon persoona ja vainoharhat vituttelee ylikin kympillä. Sinulla on väljä perse, joka aiheuttaa päähäsi höpäjää. Ja siihen väljään perseeseen on osaltaan syypää verkkosukkahpusuissa viihtynyt isäsi, joka pani sinua perseeseen jo vauvana ennen kuin jouduit suljetulle. Eikös isäsi yrittänyt Interpolin sinua, mutta imetti lopulta munaansa sinulla.

• Homo-saatana- kirjoitti:

Kyllä sinun homon persoona ja vainoharhat vituttelee ylikin kympillä. Sinulla on väljä perse, joka aiheuttaa päähäsi höpäjää. Ja siihen väljään perseeseen on osaltaan syypää verkkosukkahpusuissa viihtynyt isäsi, joka pani sinua perseeseen jo vauvana ennen kuin jouduit suljetulle. Eikös isäsi yrittänyt Interpolin sinua, mutta imetti lopulta munaansa sinulla.

Hauskaa tekstiä tulee näköjään tuolla ennakoivalla. Tosin Askon tekstit olisi hauskoja muutenkin.
        Pullukka taas haaveilee, on se pervo ukko ;)

• Kysymys-

Hyvä että sullakin homolla on muka hauskaa ..oliko kiva kun isäs veti sua minihame päällä perseeseen?

• Kysymys- kirjoitti:

Hyvä että sullakin homolla on muka hauskaa ..oliko kiva kun isäs veti sua minihame päällä perseeseen?

Sinun mukaan se tapahtui vauvana ollessa. Että enpä tuota oikein muista.

Jokos olet pukenut sukkikset ja rintsikat? Saatko Rotuaarilta seuraa tyttöilyjuttuihisi? Luuleeko kukaan sinua netsyeksi, kun annat pyllyä sukkahousut jalassa? Siis riisumatta niitä?

Hyi sinua pikkupervoa ;)

• pitkänhuiskea

Kyllä se on isän perintönä, millaiseksi mulkku kehittyy. Ja käteenvetoa pitäis aloittaa jo 12-vuotiaana, se näkyy kun oot 15-16v. Ei se siitä sitten enää varsinaisesti kasva. Mittaaminen on todella monelle ylivaikeaa, eihän sitä mittanauhaa sinne perseeseen saakka venytetä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      80
      5619
    2. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      127
      3913
    3. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      44
      3763
    4. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      66
      3434
    5. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      2868
    6. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      7
      2389
    7. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      27
      2174
    8. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      204
      2071
    9. 31
      1756
    10. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      429
      1739
    Aihe