Kokemuksia Riu Lupitasta,Meksiko Playa del Carmen

Kaukomaille

Onko uusia kokemuksia ko hotellista.
Kuvien perusteella näyttää ihan ok:lta.
Olis edullisempi kuin nuo muut....

14

487

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • toivhyvävalinta

      Mekin varasimme meksikon matkan, hotelli on Lupita. Joten kokemukset kiinnostaa. Riu Tequilaan olisimme halunneet mutta ei ollut tilaa silloin kun me pääsemme lähtemään...

    • poikef

      Mekin menossa tuonne Riu Lupitaan.
      Aika ristiriitaisia kommentteja löytyy kun nettiä selailee... Jotkut kehuu kovasti ja toiset taas eivät niin kauniita sanoja kyseisestä hotellista kirjoittele...

      • ttuitui

        Köyhän miehen riu.


    • halpisriu

      Surkeinta varmaan se ettei ole rannalla.

      • uptoyou

        Kannattaako lentää 12 h paratiisirantojen äärelle vähän halvemmalla asuakseen jossain metsän siimeksessä..?


      • lupsukka

        Älkää masentako; Riu Lupita ei ole rannalla, mutta kaikki muu palvelu, ruoat, juomat, aktiviteetit, iltaohjelmat ovat ihan kohdillaan, ja päivällä pääsee rantaklubille, missä ei myöskään tarvi nälässä/janossa olla. Aiempien vuosien mahdollisuus käyttää muitten Riu hotellien palveluita on poissuljettu, mutta sama meri, sama aurinko käytettävissä ja paljon edullisempaan hintaan!


      • Itsl
        uptoyou kirjoitti:

        Kannattaako lentää 12 h paratiisirantojen äärelle vähän halvemmalla asuakseen jossain metsän siimeksessä..?

        Kyllä kannattaa! Kyllä se aina suomen olot voittaa. Ja voi olla pitempään samalla rahalla.
        Hotelli oikein hyvä, olen ollut kaksi kertaa.


      • tsetsekärpänen
        lupsukka kirjoitti:

        Älkää masentako; Riu Lupita ei ole rannalla, mutta kaikki muu palvelu, ruoat, juomat, aktiviteetit, iltaohjelmat ovat ihan kohdillaan, ja päivällä pääsee rantaklubille, missä ei myöskään tarvi nälässä/janossa olla. Aiempien vuosien mahdollisuus käyttää muitten Riu hotellien palveluita on poissuljettu, mutta sama meri, sama aurinko käytettävissä ja paljon edullisempaan hintaan!

        Eikö niitä Riun hotelleita saakkaan käyttää esim Tequilassa asuvat?


      • Lupsukka

        Riu Lupitassa asuvat saavat käyttää vain kyseisen hotellin palveluita. Riu Tequilassa, Riu Yucatanissa ja Riu Playacarissa asuvat voivat käyttää toistensa palveluita illallista lukuunottamatta.


    • ioip

      Juuri näin lupsukka.

      Olen ollut neljä kertaa Mesikossa ja yhden kerran hotellina oli Lupita kahden viikon ajan. Hotelli ei ole ihan rannalla, mutta sinne pääsee päivittäin ilmaisella bussilla (matka kestää n. 5 min) ja rannalla oma clubi jossa ilmaiset tuolit ja aina hyvin tilaa.
      Siellä myös inclu käytössä. Ruokaa ja juomaa yllinkyllin.
      Palvelultaa ihan huippu hotelli, parempi kuin rannan hotelleissa, paljon parempi.

    • Aamukävelyrannalla

      Useimmille suomalaisille varmasti välttää, ai konsepti huumaa ja ilmainen viina pitää tyytyväisenä. Miinukset varmaan mietitty jo varausvaiheessa, se on mentävä sinne mihin kunkin rahat riittää.

    • EiSikaaSäkissä

      Eihän Lupita edes ole mikään edullinen hotelli, sijaintiinsa ja tasoonsa nähden ylihintainen jos 2 h matkat maksaa 3800 eur, keväällä Tuilla. Meillä on joulureissu 4 hotelliin kuulemma hienolla playa Maromalla eikä kustantanut kuin 2900,- kahdelta, suorat dreamlinerit m/p.

      • ttequilaa

        No nuo lähes 2000 matkat lienevät listahintoja, eihän niitä nyt kukaan maksakaan. Meksiko on käytännössä aina alessa ja nuokin hinnat tippuvat vielä kummasti. Mikähän siinä muuten on ettei Meksikoon saada yhtä koneellista per viikko vrt. Thaimaa jonne suhataan monen yhtiön voimin monta kertaa viikossa.


      • Himmel

        Niimpä itse lähdössä lupitaan viikon päästä ja en tod. maksanut lista hintaa. Olen ollut ennenkin ko hotellissa. Hyvä paikka. Ruoka ja palvelu super. Rantaclubi on kans loistava.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      124
      9813
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      51
      2871
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      172
      2657
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2059
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1816
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      15
      1647
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1557
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      15
      1505
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      12
      1488
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1336
    Aihe