Muuallakin pystyy tekemään aivan samat huolot kun merkkiliikeessä,eikä auto saa mitään valohoitoa,kysyin merkkiliikkeestä öljynvaitoa sanoivat 180 e,muualla sama työ 85e,et minä en ainakaan vie autooni merkkiliikkeeseen,hommat toimii muissa huoltovirmoissa ihan hyvin ja hinta ihan eri luokkaa
HUOLTOHINNAT
4
84
Vastaukset
- liian_kallis_auto
Kuvitteletko tosissasi, että Hyundain (tai minkä tahansa auton) takuu pysyy voimassa jos "huollatat" autoasi pelkästään öljyjä vaihdattamalla jossakin pärnäsen korjaamolla?
Voin kertoa, että määräaikaishuoltoleimaa et saa pelkästään öljynvaihdolla ja leiman puute mitätöi takuun ja virhevastuunkin.
Ostit liian kalliin auton jos ei ole varaa huollattaa asianmukaisesti!- vbt
Varmasti takuu säilyy, jos huollatat autosi pärnäsen korjaamolla. Turha täällä valehdella.
http://www.autoasi.fi/korjaamo/parnaisen-korjaamo-oy/ - Kandee_tsekata
Suosittelen lukemaan TM:n aiheesta tekemän testin. Siitä selviää yleiskattavasti, miksi jotkut verstaat näistä monimerkkifirmoista ovat halpoja (vain osa töistä tehdään) ja miksi toiset kalliimpia (vain osa töistä tehdään, mutta laskutetaan ne tekemättömätkin). Jostain syystä työtunnin hintakin on joissakin verstaissa kalliimpi kuin merkkihuollossa.
- vbtt
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1411775- 401678
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa631430- 681315
Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2161197Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi2791123- 701093
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää19979- 74955
Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106898