Pueto Platassa (Dom. Rep.) helmikuun lopulla tienoilla oleskeleville vinkki ohjelmaa ajatellen:
27.2 on Dominikaanisen tasavallan kansallispäivä, jolloin on luvassa juhlallisuuksia.
Puerto Platassa, rantakadulla (el malécon) järjestetään karnevaalit, jotka ovat ihan hauskaa seurattavaa naamioineen ja puvustuksineen. Tosin ei voi verrata mihinkään Rion meininkiin...mutta hauska lisäohjelma ja keino nähdä paikallista menoa. Lisäksi paikallisia juomia ja syötäviä voi ostaa pikkukojuista ja muutakin ohjelmaa löytyy.
vinkki 27.2 tienoilla matkaaville
3
1134
Vastaukset
- sisar
sinnepä sitten siis!!!! Ja hauskaa tulee olemaan koko matkan 2 viikoa, kun 2 paikallista komeeta miestä pitämässä huolta!!!
Eli olen 24.2 lähdöllä menossa Sosuaan ja eikun bilettämään!!!- tiri
Me tulemme viettämään tosi railakkaat synttäripileet kyseisillä markkinoilla
- Miisu
Moi!
Onko kellään tietoa että mihin aikaan juhlat alkaa? Meillä on hotelli Cabaretessa ja samaan aikaan siellä ois kansainväliset Master of the ocean (lainelauta, surf, ja kitesurf) kisat. Taitaa käydä niin että mä lähden yksin Puerto Plataan ja poikaystävä jää katsomaan kisoja... Siinä muuten tytöille toinen menovinkki jos haluaa katsella komeita surffareita! Kisat käydään 23-27.2 Cabaretessa, Playa Encuentro rannalla. Netistä löytyy kisaohjelma josta näkyy myös jatkobaarit joka päivälle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol5512141Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis3901733Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H211569Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe641408JM lukkoliike
Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran191146- 561102
- 1181087
Pankin avajaiset
Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti16878Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."
Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka13848Miten kesäsi meni?
Oletko tyytyväinen siihen? Oliko kaivattusi mielessäsi? Lähennyitkö vai etäännyitkö hänen kanssaan?66823