Mistä tunnistaa pimeän taksin ja mistä "ei pimeän"? Tarkoitus matkustaa Tukholman Silja terminaalista Lindingöhön. Asiallisia vastauksia, kiitos!
Vastaukset 4
- 8765
"Pimeän" taksin tunnistaa siitä, että sitä ei tunnista taksiksi.
Ruotsissa virallisissa takseissa kilometrihintojen täytyy olla näkyvissä. - tukholmasta
Valitse joku näistä kolmesta Taxi Stockholm (huom että on kirjoitettu juuri noin, olen nähnyt myös Taxi Stocgholmin), Taxi Kurir tai keltainen 020. Silloin onnistuu matka.
Matka kohteesi on Lidingö (ei Lindingö), sekin auttaa että on ainakin tietävinään mihin on menossa :D ns ettei näytä turistilta. Säästä kuitti niin jos hinta on jotain muuta kuin mitä pitäisi siitä voi Aina valittaa - Uber
Uber toimii Tukholmassa ja hinta tuolle matkalle noin 100 SEK
- turvallisettaksit
Niin, takseissa tulee olla hinnoittelu esillä tarrana, tavallisesti se on keltainen tarra takaoven ikkunoissa. Ei siis kannata astua mihin tahansa taksiin. Uberin ja Taxi Stockholmin lisäksi luotettavia firmoja ovat myös Taxi Kurir ja Taxi 020. TArkemmin voit lukea asiasta ja kaikesta muusta Tukholmaan liittyvästä Suomen varmasti parhaalta Tukholma-aiheiselta sivustolta, tässä osoite sinne liikkumisen sivulle: http://tukholma.org/saapuminen-ja-liikkuminen/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1861623
- 851372
- 1041058
- 48919
Leski ja Volvomies
Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..13870Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40793Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83666Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin
Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.111660Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30641Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su45587