Mistä tunnistaa pimeän taksin ja mistä "ei pimeän"? Tarkoitus matkustaa Tukholman Silja terminaalista Lindingöhön. Asiallisia vastauksia, kiitos!
"rehellinen" taksi
4
323
Vastaukset
- 8765
"Pimeän" taksin tunnistaa siitä, että sitä ei tunnista taksiksi.
Ruotsissa virallisissa takseissa kilometrihintojen täytyy olla näkyvissä. - tukholmasta
Valitse joku näistä kolmesta Taxi Stockholm (huom että on kirjoitettu juuri noin, olen nähnyt myös Taxi Stocgholmin), Taxi Kurir tai keltainen 020. Silloin onnistuu matka.
Matka kohteesi on Lidingö (ei Lindingö), sekin auttaa että on ainakin tietävinään mihin on menossa :D ns ettei näytä turistilta. Säästä kuitti niin jos hinta on jotain muuta kuin mitä pitäisi siitä voi Aina valittaa - Uber
Uber toimii Tukholmassa ja hinta tuolle matkalle noin 100 SEK
- turvallisettaksit
Niin, takseissa tulee olla hinnoittelu esillä tarrana, tavallisesti se on keltainen tarra takaoven ikkunoissa. Ei siis kannata astua mihin tahansa taksiin. Uberin ja Taxi Stockholmin lisäksi luotettavia firmoja ovat myös Taxi Kurir ja Taxi 020. TArkemmin voit lukea asiasta ja kaikesta muusta Tukholmaan liittyvästä Suomen varmasti parhaalta Tukholma-aiheiselta sivustolta, tässä osoite sinne liikkumisen sivulle: http://tukholma.org/saapuminen-ja-liikkuminen/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 823293
- 922965
- 532232
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201675- 191604
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..101538Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein221438Olisitpa rakkaimpani
Kaipaan sinua. Ikävä sinun läsnäoloa ja kaikkea sinussa. Päivistä, jolloin nähdään tulee onnellisia päiviä. Sinun seuras61378Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131361Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin351335