Fiat Multipla on edelleen maailman käytännönläheisin ja täydellisin perheauto mitä maailma on nähnyt.
Kateellisten panettelut ulkonäöstä ovat vain nostaneet auton kulttiarvoa.
http://www.autosijoittaja.fi/2016/08/fiat-multipla.html
Fiat Multipla arvokas tuleva klassikkoauto
4
110
Vastaukset 4
- kääkkääk
Ruma kuin perkele.
- upeamuotoilu
Nerokkaasti muotoiltu. Hyvä näkyvyys ulos, ulkomittoihin nähden todeella tilava ja erittäin persoonallinen. Ei huku massaan. Ei ihmekään jos on myyty Italiassa paljon.
- ioihoiu
Tulee kuuauto mieleen.
- jostallilöytyisi
Fiat on niitä merkkejä joiden arvostus uutena on pienempi kuin vanhana.
35-40 vuotiaalla vähän ajetulla Fiatilla alkaa taas olla jo uuden arvo, varsinkin jos moottoriversio on alkujaan niitä vähän harvinaisempia.
Arvonnousua ei tarvitse odotella kauaa, jos suhteellisen vähän ajetun löytää esim. seuraavista:
Uno Turbo / mikä tahansa 1983 Uno
Panda 4x4 ensimmäisestä koppamallista
Tipo 2.0 ie 16V
Bravo HGT
Voi jos itsellä olisi sopiva lato...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1831799
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.115949Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo116857En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58755Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset209694- 135646
- 56631
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä21614Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus54586- 38568