Metsän antimet , ahne valtio

Metsä tuottaa kannabista ja sieniä joten ovat meille nautittavaksi tarkoitettuja kuten ovat marjat sun muutkin .
Laki kuitenkin on kovasti tätä asiaa vastaan , Miksi ?.

Syitä ei voi montaa olla eikä olekkaan.

-Häiriökäyttäytyminen ? Sellaista ei tule ainakaan kannabiksen osalta ja sienetkin syödään yleensä sisätiloissa.

-Laitontahan se ei ole muuten kuin sen takia että niistä ei makseta veroja joten ahne verottaja on syynä tähän asiaan.

- Mutta onko lopullinen syy kuitenkin kieltämiseen se että kyseiset luonnonantimet laajentavat tajuntaa? Mikä sitten tajunnan laajentumisessa on sellaista että "valtio" sitä niin pelkää ? Sekö että näkee tämän naurettavan oravanpyörä kusetuksen läpi ja alkaa olemaan yhteiskunta kielteinen ? .

-Näitä antimia ovat papit ja aateliset syöneet aikojen alusta asti ja aina tavallinen tallaaja on jäänyt ilman.

Montako kuolemaa näiden osalta on tullut ? Ja kun katsomme kuningas alkoholia niin vaikutukset ovat aivan järkyttävät ! Silti tekopyhät lainkannattajat ovat sen puolella ainoastaan sen takia koska oravanpyörä uskonto sen sallii .

Itse jos luonnon antimia nautin niin teen sen henkisen kehittymisen takia ja joskus vain sen takia että olisi lepposta.

Kannabis on lääke niin moneen asiaan ja auttaa myös mielenterveydellisissä ongelmissa ja niiden ratkaisemisissa. Tätä ei vaan haluta nähdä koska ihminen on tuotteliain kun ei kyseenalaista mitään oravanpyörä uskonnossaan vaan vetää viikonloppuna päänsä täyteen ja nollaa viikon paskat ja sama rundi ens viikolla.

Tarvitsemme ihmisiä jotka opastavat näiden antimien käytössä emmekä kieltoja asioille jotka Jumala on luonut .

Tämä yhteiskunta on niin AHNE , TEKOPYHÄ että oikein kirvelee.
Oravanpyörä pyramidi huijaus ja ihmiset siellä sisällä olevinaan vapaina ...HAH!.

Marjat laittomiksi myös! Ne on liian hyviä köyhien suuhun perkele! :D

17

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Terveydelliset haittavaikutukset? No , katsokaapa tarkemmin mitä syötte ja hanavesikin on aika myrkyllistä .

      Jos sattuisi että metsän antimet aiheuttaisivat riippuvuuden ja sellaisen että ihmistä itseään se haittaisi niin silloin voi hakea apua .

      Mutta mielestäni ihmisillä on pahempiakin riippuvuuksia esim. älypuhelimen ja internetin liiallinen käyttö , tupakka , kahvi , SOKERI jne .

      Kannabiksen polttelu on saanut ainakin minut huomaamaan ihmisten omituista käyttäytymistä ja täysin moraalittomien asioiden hyväksymistä olankohautuksella ja sekös vasta hirveää onkin ! Hullunleima on varma :D

    • ayyt

      hamppu ei suomessa kasva metsässä ellei joku työtön kajahtanut huumeitakäyttävä älynjättiläinne käy sinne niitä kannabis siemeniä viemässä. toisin kuin marjat vaikka mustikka. mene keräämään mustikkaa ja hyppää työelämästä pois ja myy mustikka torilla. on muuten terveellä toi suomen metsän sininen mustikka kun se terveys tuntuu kiinnostavan. voit samalla etsiä siellä metsässä ollessasi lähdekaivon että saa lähdevettä jos pelottaa kraanavesi.

      • Taidat olla "hyvä" ihminen kun noin voit toisia tuomita . Onhan alkoholikin ollut joskus laitonta ja nyt sinulle kelpaa , älä huoli kyllä se kannabiskin lailliseksi tulee ajan myötä .
        Kyllä minä mustikka metsäänkin menen ja veteni kaupasta ostan.
        Mutta jos kannabis olisikin laillista niin et olisi tuota lokerointi lausettasi esittänyt , siksi oletkin ihan aivopesty apina


      • erakko91
        Johann3s kirjoitti:

        Taidat olla "hyvä" ihminen kun noin voit toisia tuomita . Onhan alkoholikin ollut joskus laitonta ja nyt sinulle kelpaa , älä huoli kyllä se kannabiskin lailliseksi tulee ajan myötä .
        Kyllä minä mustikka metsäänkin menen ja veteni kaupasta ostan.
        Mutta jos kannabis olisikin laillista niin et olisi tuota lokerointi lausettasi esittänyt , siksi oletkin ihan aivopesty apina

        Itse käytän ganjaa ja itseasiassa sen avulla lopettanut "ryyppäämisen" menee enää muutama annos kuukaudessa ja on aivan mahtava lääkeaine/relaxantti ja mitä kraana veteen tulee niin laboratorio testit puhuvat puolestaan vesijohto vedestä niissä vaikka mitä pitoisuuksia mutta onneksi on olemassa vaihtoehto, asua maalla missä oma kaivo ja niihin saatavia suodatus laitteita esim. Itselläni on kalkki suodattimet joka oli ainoa jonka arvot olivat kaivovedessä korkealla.


      • ayyt
        Johann3s kirjoitti:

        Taidat olla "hyvä" ihminen kun noin voit toisia tuomita . Onhan alkoholikin ollut joskus laitonta ja nyt sinulle kelpaa , älä huoli kyllä se kannabiskin lailliseksi tulee ajan myötä .
        Kyllä minä mustikka metsäänkin menen ja veteni kaupasta ostan.
        Mutta jos kannabis olisikin laillista niin et olisi tuota lokerointi lausettasi esittänyt , siksi oletkin ihan aivopesty apina

        väärin laittomuus / laillisuus ei liity siihen mitenkään. minusta myös alkoholia käyttävät ovat surkeita juoppoja ennen pitkään. huumekäyttäjät ovat surkeita narkkeja. asia on näin. moni kuvittelee että oma valinta käyttää huumeita/päihteitä mutta yhdyskunta siihen suuntaan on kaikki laittanut. media,elokuvat,musiikkiteollisuus ym pitää tietty kuvaa yllä aineista joten se tekee niistä houkuttelevia. joten kyllä kajahtaneita pitää olla jos huumeita käyttää. sinä olet se joka on aivopesty en minä.ainut miksi kutsut minua aivopestyksiapinaksi koska minä lyttäsin sinun lempihuumeen ja minun tekstissä on/ oli paljon kirjoitusvirheitä. enkä ole yhtään parempi kuin muutakaan olemme kaikki samaa ainesta


      • erakko91 kirjoitti:

        Itse käytän ganjaa ja itseasiassa sen avulla lopettanut "ryyppäämisen" menee enää muutama annos kuukaudessa ja on aivan mahtava lääkeaine/relaxantti ja mitä kraana veteen tulee niin laboratorio testit puhuvat puolestaan vesijohto vedestä niissä vaikka mitä pitoisuuksia mutta onneksi on olemassa vaihtoehto, asua maalla missä oma kaivo ja niihin saatavia suodatus laitteita esim. Itselläni on kalkki suodattimet joka oli ainoa jonka arvot olivat kaivovedessä korkealla.

        Itsellänikin tavoitteena maalle muutto mahdollisimman kauas tästä naurettavasta järjestelmästä jota yhteiskunnaksi kutsutaan .
        Nämä ihmiset elää jossain ihmeellisessä kuplassa ja väittävät kiven kovaan sen olevan todellista , eläkööt he siinä mutta minä haluan takaisin luontoon ! :D


      • ayyt kirjoitti:

        väärin laittomuus / laillisuus ei liity siihen mitenkään. minusta myös alkoholia käyttävät ovat surkeita juoppoja ennen pitkään. huumekäyttäjät ovat surkeita narkkeja. asia on näin. moni kuvittelee että oma valinta käyttää huumeita/päihteitä mutta yhdyskunta siihen suuntaan on kaikki laittanut. media,elokuvat,musiikkiteollisuus ym pitää tietty kuvaa yllä aineista joten se tekee niistä houkuttelevia. joten kyllä kajahtaneita pitää olla jos huumeita käyttää. sinä olet se joka on aivopesty en minä.ainut miksi kutsut minua aivopestyksiapinaksi koska minä lyttäsin sinun lempihuumeen ja minun tekstissä on/ oli paljon kirjoitusvirheitä. enkä ole yhtään parempi kuin muutakaan olemme kaikki samaa ainesta

        No kerroppa mikä kannabiksessa on niin "pahaa" että pahoitat mielesi siitä ja julistat sen olevan pahaksi ihmiselle....
        Kaikki ovat mielestäsi surkeita , mutta oletko koskaan ajatellut miksi kannabis/sienet ovat laittomia? Jep, on lakikirjassa mutta miksi ?.
        Yhtälailla on älytöntä ja vielä älyttömämpääkin käyttää jatkuvasti älylaitetta.
        Voi kuule , sinä olet oravanpyörä uskonnon vaalija ja siten aivopesty luulemaan olemaan ties mitä :D


    • kannabis_psykoosi_iskee

      Aloittajahan on ihan hakoteillä kuten kannabisnarkeilla on niin usein tapana. Jokamiehenoikeudet sallivat marjojen ja sienten keräämisen kansalaisille. Tätähän on hämmästelty viime aikoina ihan ulkomaita myöten. Kyllä valtio on siis hyvinkin myönteinen asiaa kohtaan. Olen itsekin kerännyt terveellisiä marjoja litrakaupalla ja näin toimivat myös monet muut rehelliset kansalaiset, eikä siitä mitään ongelmaa tule.
      Mitä taas tulee kannabiksen kasvamiseen niin se kasvaa vain jos joku kannabisnarkki sitä myyntiin kasvattaa ja se nyt tietenkin on kielletty, ihan lapsukaisten parasta siinä ajatellaan.

      • ganjaeno

        Myyntiin kasvattaa ihan muut kuin käyttäjät. Tuo sana kannabisnarkki paljastaa että kirjoittaja ei tiedä mikä on narkki. Valtio myy kovempaa huumetta viinakaupoissa niin miksei miedompaa kannabista?

        Tuota irationaalista kannabiksen pelkoa ei voi ymmärtää. Siitä miten laillistaminen vaikuttaa näkee coloradosta. Paljon hyötyä eikä mitään niitä haittoja joita kannabisfoobikot maalailevat. Miksi haluat että kannabis pysyy rikollisten myynnissä?


      • kannabis_psykoosi_iskee

        On jo olemassa laillinen päihde jos joku nyt jostain kumman syystä haluaa olla sekaisin kuin käkikello ja jos haluaa miedomman päihtymisen niin juo sitten vaan vähemmän.
        Yhteiskunnan ei tule kannustaa päihteiden sekakäyttöön. Jos sitä sekakäyttöä himoitsee niin sitten vaan hommaamaan sitä menolippua sinne coloradoon. Suomalaisita reilusti yli 80% ei halua laillistaa sekakäyttöä.


      • iubboini

        ihminen on käyttäny koko aikansa päihteitä,onko sun mielestä väärin jos haluaa rentoutua,vaikka polttamalla blossit? siis mikään ei ole yhtä ärsyttävää ku sun kaltaset kukkahattutädit tulee vinkumaan päihteistä,mistä sä et todellisuudessa tajua mitään. sinä et ole se ääni jolla on varaa puhua mitää,parempi ku pidät vaan sen pääsi kiinni,tai otat asioista selvää ennen ku avaat suusi. sun juttus on 100% pelkkää paskaa.


      • sdyt7
        iubboini kirjoitti:

        ihminen on käyttäny koko aikansa päihteitä,onko sun mielestä väärin jos haluaa rentoutua,vaikka polttamalla blossit? siis mikään ei ole yhtä ärsyttävää ku sun kaltaset kukkahattutädit tulee vinkumaan päihteistä,mistä sä et todellisuudessa tajua mitään. sinä et ole se ääni jolla on varaa puhua mitää,parempi ku pidät vaan sen pääsi kiinni,tai otat asioista selvää ennen ku avaat suusi. sun juttus on 100% pelkkää paskaa.

        siinä tapauksessa on suurimman osan suomalaisesta joten ehkä sinun olisi vaan parempi muuttaa sinne USA:an tai hollantiin kun et selvästi sovi tänne. iniset täällä vaan huumettasi.. oikeaasti miksi et muuta huumemaahasi, varmaan tulee sossunkanssa ongelmia jos lähdet toiseen maahan.eivät kustanna elämääsi jos sinne muutat.voi voi


      • kannabis_psykoosi_iskee
        iubboini kirjoitti:

        ihminen on käyttäny koko aikansa päihteitä,onko sun mielestä väärin jos haluaa rentoutua,vaikka polttamalla blossit? siis mikään ei ole yhtä ärsyttävää ku sun kaltaset kukkahattutädit tulee vinkumaan päihteistä,mistä sä et todellisuudessa tajua mitään. sinä et ole se ääni jolla on varaa puhua mitää,parempi ku pidät vaan sen pääsi kiinni,tai otat asioista selvää ennen ku avaat suusi. sun juttus on 100% pelkkää paskaa.

        Jos olet käyttänyt koko aikasi päihteitä, siitä seuraa varmasti ongelmia, surua ja murhetta, luultavasti psykoosi kolisuttelee jo päänuppia. Suurin osa ihmisistä voi rentoutua ilman huumeita.
        Hae hyvä ihminen apua ongelmiisi, ennekuin on liian myöhäistä.


      • Ei saa kaikkia sieniä ottaa ja viedä kotiin "kuivumaan" ! .
        Kertoisitko mikä siinä kannabiksessa on niin hirveää ? Muuta kuin laki ja veronkierto (olevinaan).
        Minä olen hakoteillä? Ai sen takia kun minua kyrsii valtion ahneus?


    • Oravanpyörä uskonto ; -Yhteiskunnan luoma kupla jossa todellisuus määritellään julkisen tiedottamisen kautta (media,propakanda)
      -Ihmisten moraali usein perustuu lakikirjan esittämiin totuuksiin.(tai itselle parhaan lopputuloksen saamiseksi)
      -Vapaus tarkoittaa sitä että opiskelet ja teet töitä koko elämäsi kasvattaaksesi kuplaa.
      -Vapaus olla oma itsesi kunhan et poikkea muista ihmisistä selvästi koska silloin kyseessä saattaa olla mielenterveydellinen ongelma.
      -Status on tärkein ihmisen luomassa kategorioimismaailmassa jonka kupla on saanut aikaiseksi , ihmiset eivät todellakaan ole samanarvoisia vaan heidät luokitellaan omiin kasteihin ja niiden kautta määritellään ihmisarvo.
      -Omaisuus määrittelee arvosi.
      -Tämän uskonnon kautta sinulla on mahdollisuus liittyä lukuisiin erilaisiin uskomusryhmiin yleisimpänä suomessa kristinusko..vapautuaksesi Jeesuksen avulla huonon/syntisen kansalaisen leimasta palvellaksesi jälleen oravanpyörä uskontoa paremmin.

      Uskomattominta tässä uskonnossa on se että ihminen todellakin luulee olevansa vapaa vaikka häntä käytetään orjana pyramidin rakentamisessa .
      Tietysti huveja on keksitty kansalle riittävästi että sokaistuvat tarjonnan määrälle niin että tärkein jää huomaamatta.

      Toki tämä uskomusjärjestelmä tuo turvaa ja tuudittaakin ihmisen eräänlaiseen horrostilaan jossa todellinen minuus jää piiloon valtavan tarjonnan ja propakandan alle.

      Kuplassa asuva on riippuvainen asioista joille todellisuudessa hänellä ei ole tarvetta. Tämä ulkokullattu yhteiskunta on mätä , oravanpyörä uskonto on mätä .

      Babylon , Baabelin torni . Mätäpaiseen on aika poksahtaa .

      Jumala on mutta Hänellä ei ole mitään tekemistä yhteiskunnan/kirkon kanssa. Jeesus on pelinappulana sairaassa pelissä.

      Hauskaa on myös se että moni ihminen tämän asian tietää .

      • zxas

        mikä sinua estää muuttamasta tästä sairaasta yhdyskunnasta autiolle saarelle, missä voit tanssia nuotion ääressä samalla huumeita käyttäen ja puissa kiipeillen apinan lailla. mene ihmeessä jos tämä yhdyskunta ei kiinnosta. maailma on iso paikka ja varmasti löydät mieleisen saaren mikä sopii juuri sinulle.


      • zxas kirjoitti:

        mikä sinua estää muuttamasta tästä sairaasta yhdyskunnasta autiolle saarelle, missä voit tanssia nuotion ääressä samalla huumeita käyttäen ja puissa kiipeillen apinan lailla. mene ihmeessä jos tämä yhdyskunta ei kiinnosta. maailma on iso paikka ja varmasti löydät mieleisen saaren mikä sopii juuri sinulle.

        Huumeita käyttäen ja kiipeillen puussa kuin apina... Miksi tuollaisia ihmeellisiä fantasioita minulle kerrot?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      494
      3581
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      463
      3422
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      141
      3000
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      164
      2302
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      8
      2170
    6. 210
      1579
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1397
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      99
      1280
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      91
      1274
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1090
    Aihe