Mihin saarelle tammikuussa?

Filppulaan

Tarkoituksena olisi tammikuussa tehdä kahden viikon reissu filippiineille ensimäistä kertaa. Mihin päin kannattaa suunnata jos haluaa nauttia auringosta mahdollisimman paljon ja sateesta mahdollisimman vähän?

15

243

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Toinenjuuso

      Palawan El Nido tai Boracay, nämä ne varmaan kaikkein tunnetuimmat kohteet ovat.

    • LapuLapu

      Heh heh, Valitse mieluummin joku muu valtio. Tarvitset jonkun paikallisen avuksi, ettei sua ryöstetä joka käänteessä. No, jos kuitenkin menet sinne, niin siellä on kolme kansainvälistä lentokenttää, Manila, Cebu-Machtan ja Ilo Ilo. Itse olen käynyt 4kertaa, joka reissu Cebulla ja Mindanaolla vaimon sukulaisten kotona. Laivalla ja paikallisella lentokoneella pääsee minne vaan. Ei sinne kannata mennä muutä kuin vaimonhaku reissulle, on niin paska maa. Poutaisinta on joulukuusta toukokuuhun. Aurinkoa ei voi ottaa, suomalaisen iho palaa viidessä minuutissa. Lämpötilä on auringossa 55 ja varjossa 32 astetta.

      • Morjenstavaan

        Montako kertaa sut on ryöstetty? Olen itse käynyt Filippiineillä vuodesta 2005 lähtien ja vaimoni on sieltä. Tarkoitus olis alkaa rakentamaan lähivuosina sinne vaimon kotikaupunkiin. No kertaakaan en ole tullut ryöstetyksi liekö hyvä tuuri matkassa vai näytänkö sopivan persaukiselta. Iho on palanut, mutta sitävarten on aurinkorasvat.


      • LapuLapu
        Morjenstavaan kirjoitti:

        Montako kertaa sut on ryöstetty? Olen itse käynyt Filippiineillä vuodesta 2005 lähtien ja vaimoni on sieltä. Tarkoitus olis alkaa rakentamaan lähivuosina sinne vaimon kotikaupunkiin. No kertaakaan en ole tullut ryöstetyksi liekö hyvä tuuri matkassa vai näytänkö sopivan persaukiselta. Iho on palanut, mutta sitävarten on aurinkorasvat.

        Facebookissa on kuva, kun nuori nainen on ryöstetty. Ei pelkästään rahaa vaan munuaiset. Tyttö heräsi kadulta ja selässä potero. Suomalaiset oli Abu Sayafin vankina Jololla puoli vuotta. Paikalliset ovat monta kertaa sanoneet, että älä mene mihinkään yksin. Maramagin kylälle minut kuskattiin mustalasisella autolla yöllä. Isäntä selitti, että parempi, jos mahdollisimman harva tietää, missä banbumajassa asun. Semmonen Republica Pilipinas.


      • ElämäSyönytHäntä
        LapuLapu kirjoitti:

        Facebookissa on kuva, kun nuori nainen on ryöstetty. Ei pelkästään rahaa vaan munuaiset. Tyttö heräsi kadulta ja selässä potero. Suomalaiset oli Abu Sayafin vankina Jololla puoli vuotta. Paikalliset ovat monta kertaa sanoneet, että älä mene mihinkään yksin. Maramagin kylälle minut kuskattiin mustalasisella autolla yöllä. Isäntä selitti, että parempi, jos mahdollisimman harva tietää, missä banbumajassa asun. Semmonen Republica Pilipinas.

        No jopa oli taas oikein viritetty tarina. Vuodesta 2005 käynyt ja asustellut siellä, ja vielä on munuaiset tallella, on mopolla pöristelty menemään pitkin maaseutua kaupunkeihin ja ei ole ollut epäselvää ulkopuolisille ettenkö ole valkoinen, sua on kyllä ressukka peloteltu oikein urakalla. Ota nyt se karttapallo kouraan ja katso missä on jolo ja sitten vaikka missä on Cebu, kyllä et joudu kidnapatuksi, ryöstetyksi voit joutua pimeällä tai voit saada nakkikioski jonossa turpiin Suomessa.


      • LapuLapu
        ElämäSyönytHäntä kirjoitti:

        No jopa oli taas oikein viritetty tarina. Vuodesta 2005 käynyt ja asustellut siellä, ja vielä on munuaiset tallella, on mopolla pöristelty menemään pitkin maaseutua kaupunkeihin ja ei ole ollut epäselvää ulkopuolisille ettenkö ole valkoinen, sua on kyllä ressukka peloteltu oikein urakalla. Ota nyt se karttapallo kouraan ja katso missä on jolo ja sitten vaikka missä on Cebu, kyllä et joudu kidnapatuksi, ryöstetyksi voit joutua pimeällä tai voit saada nakkikioski jonossa turpiin Suomessa.

        Vaimon serkku ammuttiin 2viikkoa ennen lomaamme kanavarkauden vuoksi Kadingilanissa.


      • Niinsiinäkäy
        LapuLapu kirjoitti:

        Vaimon serkku ammuttiin 2viikkoa ennen lomaamme kanavarkauden vuoksi Kadingilanissa.

        No ei kannata varastaa


      • Sekopää666
        LapuLapu kirjoitti:

        Vaimon serkku ammuttiin 2viikkoa ennen lomaamme kanavarkauden vuoksi Kadingilanissa.

        Sie oot vitun pelle ukko onks kukaan ikinä sanonu? :d


    • millionmilesflyer

      Kyllä on väärää tietoa edellisessä viestissä. Filippiineillä on nykyään 5 kansainvälistä lentokenttää. Manila NAIA,..Pampanga Clark, Cebu Mactan, Cagayan de Oro city Laguindingan ja Davao Francisco Bangoy International Airport.

      Uskomatonta potaskaa tuo peloittelu, olen itse ollut Filippiineillä 20 kertaa ja ei mitään turvallisuus poikkeamaa.

      En suosittele turistirysiä koska ovatten kalliita (Boracay) , Bohol,.Camiguin,.Siguijor, Surigao,..minun suosikkini.

      • LapuLapu

      • HKtoClark

        Olen ymmälläni:) Olen lentänyt Hong Kongista Clarkiin,.ei se ollut Filsujen kotimaan lento;)


    • millionmilesflyer

      Eli, edelleen pysyn alkuperäisessä kommentissani. Filippiineillä on 5 kansainvälistä lentokenttää jolla valmiudet vastaanottaa kansainvälisiä lentoja. 4. niistä on jatkuvaa kansainvälistä liikennettä, Laguindingan Cdo,.sitä vielä odottelee:)

      • millionmilesflyer

        Clark International Airport Official Page | www.clarkairport.comClark ...
        crk.clarkairport.com/

        Manila Ninoy Aquino International Airport (MNL)
        www.manila-airport.net/

        Mactan Cebu International Airport - Cebu Pacific - Philippines
        www.mactan-cebuairport.com.ph/

        Welcome to Official Website of Laguindingan International Airport ...
        laguindinganinternationalairport.com

        Davao International Airport | Duty Free Philippines
        www.dfp.com.ph/node/508

        Eli lopetetaan spekulointi tähän kiitos:)


      • rautalangasta

        Eikö aikaisemmat linkit avautuneet selaimessa?

        Puerto Princesa:
        http://www.philstar.com/business/2015/02/05/1420463/pal-offer-direct-flights-between-palawan-taipei
        vai onko Taipei osa Filippiinejä?

        Kalibo/Boracay:
        http://www.airasia.com/th/en/press-releases/airasia-announces-promo-flights-from-kuala-lumpur-to-kalibo.page
        vai onko Kuala Lumpur osa Filippiinejä?

        Iloilo:
        https://www.cebupacificair.com/about-us/pages/news.aspx?id=86
        vai onko Hong Kong ja Singapore osa Filippiinejä?

        Täällä tusin on ihan turha väitellä asiasta kun ei se kuitenkaan mene jakeluun.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1488
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      1032
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      761
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      35
      755
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      707
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      700
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      669
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      37
      666
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      71
      634
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      304
      609
    Aihe