Tarkoituksena olisi tammikuussa tehdä kahden viikon reissu filippiineille ensimäistä kertaa. Mihin päin kannattaa suunnata jos haluaa nauttia auringosta mahdollisimman paljon ja sateesta mahdollisimman vähän?
Mihin saarelle tammikuussa?
15
357
Vastaukset
- Toinenjuuso
Palawan El Nido tai Boracay, nämä ne varmaan kaikkein tunnetuimmat kohteet ovat.
- LapuLapu
Heh heh, Valitse mieluummin joku muu valtio. Tarvitset jonkun paikallisen avuksi, ettei sua ryöstetä joka käänteessä. No, jos kuitenkin menet sinne, niin siellä on kolme kansainvälistä lentokenttää, Manila, Cebu-Machtan ja Ilo Ilo. Itse olen käynyt 4kertaa, joka reissu Cebulla ja Mindanaolla vaimon sukulaisten kotona. Laivalla ja paikallisella lentokoneella pääsee minne vaan. Ei sinne kannata mennä muutä kuin vaimonhaku reissulle, on niin paska maa. Poutaisinta on joulukuusta toukokuuhun. Aurinkoa ei voi ottaa, suomalaisen iho palaa viidessä minuutissa. Lämpötilä on auringossa 55 ja varjossa 32 astetta.
- Morjenstavaan
Montako kertaa sut on ryöstetty? Olen itse käynyt Filippiineillä vuodesta 2005 lähtien ja vaimoni on sieltä. Tarkoitus olis alkaa rakentamaan lähivuosina sinne vaimon kotikaupunkiin. No kertaakaan en ole tullut ryöstetyksi liekö hyvä tuuri matkassa vai näytänkö sopivan persaukiselta. Iho on palanut, mutta sitävarten on aurinkorasvat.
- LapuLapu
Morjenstavaan kirjoitti:
Montako kertaa sut on ryöstetty? Olen itse käynyt Filippiineillä vuodesta 2005 lähtien ja vaimoni on sieltä. Tarkoitus olis alkaa rakentamaan lähivuosina sinne vaimon kotikaupunkiin. No kertaakaan en ole tullut ryöstetyksi liekö hyvä tuuri matkassa vai näytänkö sopivan persaukiselta. Iho on palanut, mutta sitävarten on aurinkorasvat.
Facebookissa on kuva, kun nuori nainen on ryöstetty. Ei pelkästään rahaa vaan munuaiset. Tyttö heräsi kadulta ja selässä potero. Suomalaiset oli Abu Sayafin vankina Jololla puoli vuotta. Paikalliset ovat monta kertaa sanoneet, että älä mene mihinkään yksin. Maramagin kylälle minut kuskattiin mustalasisella autolla yöllä. Isäntä selitti, että parempi, jos mahdollisimman harva tietää, missä banbumajassa asun. Semmonen Republica Pilipinas.
- ElämäSyönytHäntä
LapuLapu kirjoitti:
Facebookissa on kuva, kun nuori nainen on ryöstetty. Ei pelkästään rahaa vaan munuaiset. Tyttö heräsi kadulta ja selässä potero. Suomalaiset oli Abu Sayafin vankina Jololla puoli vuotta. Paikalliset ovat monta kertaa sanoneet, että älä mene mihinkään yksin. Maramagin kylälle minut kuskattiin mustalasisella autolla yöllä. Isäntä selitti, että parempi, jos mahdollisimman harva tietää, missä banbumajassa asun. Semmonen Republica Pilipinas.
No jopa oli taas oikein viritetty tarina. Vuodesta 2005 käynyt ja asustellut siellä, ja vielä on munuaiset tallella, on mopolla pöristelty menemään pitkin maaseutua kaupunkeihin ja ei ole ollut epäselvää ulkopuolisille ettenkö ole valkoinen, sua on kyllä ressukka peloteltu oikein urakalla. Ota nyt se karttapallo kouraan ja katso missä on jolo ja sitten vaikka missä on Cebu, kyllä et joudu kidnapatuksi, ryöstetyksi voit joutua pimeällä tai voit saada nakkikioski jonossa turpiin Suomessa.
- LapuLapu
ElämäSyönytHäntä kirjoitti:
No jopa oli taas oikein viritetty tarina. Vuodesta 2005 käynyt ja asustellut siellä, ja vielä on munuaiset tallella, on mopolla pöristelty menemään pitkin maaseutua kaupunkeihin ja ei ole ollut epäselvää ulkopuolisille ettenkö ole valkoinen, sua on kyllä ressukka peloteltu oikein urakalla. Ota nyt se karttapallo kouraan ja katso missä on jolo ja sitten vaikka missä on Cebu, kyllä et joudu kidnapatuksi, ryöstetyksi voit joutua pimeällä tai voit saada nakkikioski jonossa turpiin Suomessa.
Vaimon serkku ammuttiin 2viikkoa ennen lomaamme kanavarkauden vuoksi Kadingilanissa.
- Niinsiinäkäy
LapuLapu kirjoitti:
Vaimon serkku ammuttiin 2viikkoa ennen lomaamme kanavarkauden vuoksi Kadingilanissa.
No ei kannata varastaa
- Sekopää666
LapuLapu kirjoitti:
Sie oot vitun pelle ukko onks kukaan ikinä sanonu? :d
- millionmilesflyer
Kyllä on väärää tietoa edellisessä viestissä. Filippiineillä on nykyään 5 kansainvälistä lentokenttää. Manila NAIA,..Pampanga Clark, Cebu Mactan, Cagayan de Oro city Laguindingan ja Davao Francisco Bangoy International Airport.
Uskomatonta potaskaa tuo peloittelu, olen itse ollut Filippiineillä 20 kertaa ja ei mitään turvallisuus poikkeamaa.
En suosittele turistirysiä koska ovatten kalliita (Boracay) , Bohol,.Camiguin,.Siguijor, Surigao,..minun suosikkini.- mitätäällätapahtuu
Häh?
https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_airports_in_the_Philippines#International_Airports - LapuLapu
mitätäällätapahtuu kirjoitti:
Häh?
https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_airports_in_the_Philippines#International_AirportsKerran vielä, kaikki vastaukset on väärin myö omani. Suomesta katsottuna voi lentää vain kahdelle kentälle. Manila ja Cebu-Mactan. Lopuille kentille on kulkunäitten kahden kautta Suomesta käsin.
- HKtoClark
Olen ymmälläni:) Olen lentänyt Hong Kongista Clarkiin,.ei se ollut Filsujen kotimaan lento;)
- millionmilesflyer
Eli, edelleen pysyn alkuperäisessä kommentissani. Filippiineillä on 5 kansainvälistä lentokenttää jolla valmiudet vastaanottaa kansainvälisiä lentoja. 4. niistä on jatkuvaa kansainvälistä liikennettä, Laguindingan Cdo,.sitä vielä odottelee:)
- millionmilesflyer
Clark International Airport Official Page | www.clarkairport.comClark ...
crk.clarkairport.com/
Manila Ninoy Aquino International Airport (MNL)
www.manila-airport.net/
Mactan Cebu International Airport - Cebu Pacific - Philippines
www.mactan-cebuairport.com.ph/
Welcome to Official Website of Laguindingan International Airport ...
laguindinganinternationalairport.com
Davao International Airport | Duty Free Philippines
www.dfp.com.ph/node/508
Eli lopetetaan spekulointi tähän kiitos:) - rautalangasta
Eikö aikaisemmat linkit avautuneet selaimessa?
Puerto Princesa:
http://www.philstar.com/business/2015/02/05/1420463/pal-offer-direct-flights-between-palawan-taipei
vai onko Taipei osa Filippiinejä?
Kalibo/Boracay:
http://www.airasia.com/th/en/press-releases/airasia-announces-promo-flights-from-kuala-lumpur-to-kalibo.page
vai onko Kuala Lumpur osa Filippiinejä?
Iloilo:
https://www.cebupacificair.com/about-us/pages/news.aspx?id=86
vai onko Hong Kong ja Singapore osa Filippiinejä?
Täällä tusin on ihan turha väitellä asiasta kun ei se kuitenkaan mene jakeluun.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä742502Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1721802Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on741474Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2461467Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2671465- 851292
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3921255Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3431232Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3681208- 1281185