Ostin runsas vuosi sitten STANLEY 1,5HK 6L 8BAR-kmpressorin. Ensimmäisellä kerralla laittaessani ilmaa renkaisiin laite toimi normaalisti. Äskettäin käyttäessäni sitä toisen kerran ja samaan tarkoitukseen kompressorin painekatkaisija ei sammuttanut moottoria asettamassani neljässä baarissa, vaan paine purkautui ylipaineventtiilistä, ja minun piti katkaista virta. Laite on koko ajan ollut lämpimässä tallissa tosin ilman pölysuojaa. Minulla on muualla erimerkkinen noin 30-vuotias kompressori, jonka kanssa ei koskaan ole ollut ongelmia.
Osaisiko joku neuvoa? Käyttöohjeet ovat onnettomat. Voiko esimerkiksi ylipaineventtiiliä jotenkin säätää tai painekatkaisijan korjata?
Kompressorin painekatkaisija ei toimi?
Con_compressore
4
1115
Vastaukset 4
- Ulostulevansäätö
Eikös tuo paineensäätö rajoita ulostulevaa painetta eikä säiliöpainetta? Ts. kompura tuuttaa säiliöön niinsanotusti täyden paineen, ja tarvittaessa ulostulevaa painetta säädetään sitten oman mielen mukaan.
- säiliön-paine
Jos siinä on vain yksi paineensäädin, niin se on nimenomaan säiliön paine. Jos on kaksi, niin toinen on säiliön paine ja toinen ulostuleva paine.
- keskiölaakeri
Ylipaineventtiilin keskiölaakeri tuntuisi jumittavan.
- ei_kiesus
Älyköt asialla, kysehän on ollut PAINEKYTKIMESTÄ jos se nyt mitään sanoo!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131403
- 45921
Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....50746Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r133704- 70676
- 67626
- 53607
- 55565
Onko Sofia jälleen jätetty?
Moni asia viittaisi siihen, että hän on jälleen sinkku.115525Mies, näetkö minut myös
Seksuaalisena ihmisenä ja naisena? Haluatko minua seksuaalisesti? Vai olenko mielestäsi tyttönen?20500Rekat seisovat dieselin hinnan takia . Ala ei kestä tällaista hintatasoa, sanoo yrittäjä .
EU:n kallein diesel on kova paikka kuljetusalalle. Ajoja on jätetty ajamatta kannattavuusongelmien vuoksi, sanoo alan e101485Voiko se ikinä toimia
Voiko meistä ikinä tulla mitään? Näin kauan aikaa on kulunut ja mitään ei tapahdu... En usko, että sinä mietit minua het32478- 34477
- 55468
- 5468
Nainen, mitä mieltä olet kodittomista?
Ja heistä jotka eivät kykene huolehtimaan asioistaan, itsestään eikä terveydestään? Miten heidän kanssaan tulisi toimia?118466Mitä jos...
Susta tykätään poikana enemmän, kun tyttönä? Miten asian käsittelet tai otat tiedon vastaan? T nainen gubetellija herät142453- 49447
- 52413
- 42410