Eli joo mulle hankittiin terra
100×80×55 se on liian iso jos joku haluu ostaa sen nii sovitaan hinta tämä jätti on kanta Hämeessä
En siis pilalle jos oot hankkimassa yli 2 gerbuu nii suosittelen että ostat ison terra ei missään nimessä pientä dunaa eikä häkkiä
1.eli millon te annatte gerbuille ruokaa. onko teillä jotkut ajat ?
Tiedän että niillä pitäs olla koko ajan ruokaa mutta mä en ainakaa anna koko ajan ruokaa
2.miten /millä sisustit sun gerbujen häkin kun ne tuli sulle no puruja tietenkin mutta haluaisin tietää että voisin kokeilla samaa asiaa yms...
3.paljon sun gerbut makso yhteensä ja monta ostit?
4.kiitos kun luit!!:-)
? What? Liian iso ?
IIPPAGERBIILIUS
2
76
Vastaukset
- Gerbiilifani11
Moi
1.mulla oli nillä (ne kuoli tän vuoden alus eli noin puol vuotta sitten) koko ajan ruokaa tarjolla.
2. No mä laitoin sinne wc paperia, mökin, kananmunakennoja, wcpaperi rullien hylsyjä ja sit sinne mä upotin kananmunakennoja ja pahvilaatikoita.
3 mä sain ne mun tädiltä mut eka mulle tuli yks ja sit n.puolen vuoden päästä toinen ja niitä ei voinut pitää yhes ku muute ne tappeli vaa.
4. Ole hyvä😊- IIPPAGERBIILIUS
mäkin sain mun tädiltä tulee keskiviikkona juuri luovutus ikäisiä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1324784
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k233232Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1132644- 462211
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2591753Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt471689- 321577
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201516- 281500
- 951221