-onko siellä ilmanotto kanavissa jotain kalvoja joissa vois olla reikiä ,ku sytkyttelee tai pätkii pikkasen, joka toinen päivä tänä vuonna - kumma vika siis joka toinen päivä ?
240 vm 91 2,3
7
1148
Vastaukset
- ihmetelläpittää
voisko olla laturiperästä pätkimistä ? -kiitosta vaan asiasta kiinnostuneille
- 25VuotiasSaastuttaja
Pätkiminen tarkoittaa sitä että on tullut aika kipata kiesi paaliin!
- relataan
- oisko pikkasen optimistisenpaa näkemystä viasta , josko ois joku relevika jossain ..... - kiitosta vaan
- nuorekasyksilö
- ajettu vasta 441000 km ,ei tekis mieli vielä kääntää paaliin
- Tuleehirvittävätpäästöt
Ehdottomasti paaliin.Kaikki vastaavat saastuttajat pois liikenteestä ennenkuin maapallo on täysin pilalla!
- kiitosmyötätunnosta
- Jumakauta vaihdon bensan 95 sta 98 siin ,-sytkytykset poissa helt ohållett , olin ruotsissa 2 kuukautta ja siellä opin tankaan 95 ja sieltä se vika alko - näin helppoa se on ku sen osaa.
- Äkkiäpoisliikenteestä
Hyvä juttu.Nyt voit sitten viedä itse rotiskon paaliin ja vielä ehkö ajamalla!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2026963
- 594612
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s354105- 703209
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161945Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271686- 171660
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401563- 341439
- 1431227