-onko siellä ilmanotto kanavissa jotain kalvoja joissa vois olla reikiä ,ku sytkyttelee tai pätkii pikkasen, joka toinen päivä tänä vuonna - kumma vika siis joka toinen päivä ?
240 vm 91 2,3
7
1098
Vastaukset
- ihmetelläpittää
voisko olla laturiperästä pätkimistä ? -kiitosta vaan asiasta kiinnostuneille
- 25VuotiasSaastuttaja
Pätkiminen tarkoittaa sitä että on tullut aika kipata kiesi paaliin!
- relataan
- oisko pikkasen optimistisenpaa näkemystä viasta , josko ois joku relevika jossain ..... - kiitosta vaan
- nuorekasyksilö
- ajettu vasta 441000 km ,ei tekis mieli vielä kääntää paaliin
- Tuleehirvittävätpäästöt
Ehdottomasti paaliin.Kaikki vastaavat saastuttajat pois liikenteestä ennenkuin maapallo on täysin pilalla!
- kiitosmyötätunnosta
- Jumakauta vaihdon bensan 95 sta 98 siin ,-sytkytykset poissa helt ohållett , olin ruotsissa 2 kuukautta ja siellä opin tankaan 95 ja sieltä se vika alko - näin helppoa se on ku sen osaa.
- Äkkiäpoisliikenteestä
Hyvä juttu.Nyt voit sitten viedä itse rotiskon paaliin ja vielä ehkö ajamalla!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k354183- 552895
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut462816- 302563
Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82535Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3212491- 382109
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t541835Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461663- 1411517