Moikka! Mä sain vihdoinkin autooni ns. erikoiskilvet ja haluaisinkin nyt täälläkin kysyä että onko meillä erikoiskilvin ajavilla tapana moikata toisillemme liikenteessä? Tarkoitan siis silleen niinku esim karavaanarit, motoristit, rekkakuskit. Me kuitenkin kun erotumme selvästi liikenteessä niin ois kiva moikata saman ryhmään kuuluvia, vai mitä? Tottakai saa ihan tavallisetkin autoilijat moikata eikä vaan tuijottaa, en oo ylpee ja moikkaan takas:)
erikoiskilvet autossa
39
591
Vastaukset
- BruumBruum
Taitaa taas köyhää korollamiestä harmittaa :) no, mutta koirat haukkuu, mutta karavaani kulkee :)
- Hur-
Hyvä. Paljonko kilvet maksoi?
- carboy
Moikka! Ei ne kilvet maksa edes keskivertohintaisen rengassarjan vertaa. Eli alle tonnilla saa mieleisensä kilpiparin.
- ihmettelijää
Mikä auto, johon noi tuli? Varmaa joku romu...
- alberttoaalaheppi
arvata saattaa niin hombbeli BMW
- eiksni
Eli sait viimeinkin ne HINTT-1 kilvet?
- REK-KARI
Eix tuo rekkari oo siulla käytössä jo, ei laki salli samanlaista rekkarii toiseen autoon.
- kilpimiehetmoikkaillaan
Erikoiskilpimiehille on aina esson paarissa ilmaiset kahvipullat tarjolla. Onhan se kova taakka.
- IMPO
Erikoiskilpipellet ovat säälittäviä. Vanhaan Korollaan ostetaan lapsilisillä "erikoiskilvet", että oltas muka vähän naapuria äveriäämpiä. Kaupungin asunnoissa fattarahoilla elävän on pakko yrittää jotain. Mutta miksi?
- Anonyymi
Entä sitte jokainen tekee mitä itse haluaa.
- Erikoiskilvet
Noudin juuri miekii erikoiskilvet, moikkaa jos näät miu auton, ni miekii moikkaan sitten
Kilpi on HOM-0 , ja auto on ihku punanen dacia ;)- VersatiIe
Mulla on DX:ssä HIN-771 - oletko enempi top vai bottom?
- Anonyymi
VersatiIe kirjoitti:
Mulla on DX:ssä HIN-771 - oletko enempi top vai bottom?
On vai??
- Anonyymi
Ei voi olla 0 ensimmäisenä numerona.
- sladis
MOP-0 on myös nähty uuden Renaultin kilpenä. Ihan hirveä auto ja kilpi.
- xtraaaa
hih! miullakin on erikoiskilpi....HOR-0 ja miun ukollakin PUKK-1
- Anonyymi
Ei voi olla 0 ensimmäisenä numerona, eli paskapuhetta.
- Anonyymi
xtraaaa kirjoitti:
hih! miullakin on erikoiskilpi....HOR-0 ja miun ukollakin PUKK-1
Ei voi olla 0 ensimmäisenä eikä ainoana numerona, eli HOR-0 ei käy.
Ei voi myöskään olla neljää kirjainta, eli PUKK-1 ei käy myöskään, eli taisit keksiä koko jutun.
- erikrekkilpi
Niin,,,
ja me kaikkihan ajaessamme tuijotamme toistemme erikoisrekisterikilpiä ?
Vaikka itselläni ei ole ko. kilpiä, niin aina moikkaan kun vastaan tulee erikoisrekisterikilpiauto.- dereamm
Jep. Mieki oon nähnyt unia niistä.
- Anonyymi
Onnea. Jopa 40 ihmistä saattoi altistua koronalle pesäpallopelissä Lappeenrannassa – paikalla olleita ei asetettu karanteeniin https://www.is.fi/kotimaa/art-2000006601144.html
- KunnoKilpiEiPaska
Erikoiskilpiauto on päivän sana. Kateelliset kyykkyyn! Moikataa!
- hra_nelseiska
Saisko sellaisen kilven kuin VIT-2 (lausutaan VITtuu). Moikkelis vaan.
- 4454
kyr-12 ?
- vasemmalla
Tietääx kukaan saako auton rekkarissa olla SDP kirjainyhdistelmä?
- Sonatav6
Moikkaan kaikille kellä sama rekkari kun mulla! Niin siistii!!
- dipl.ins
Eipä voi olla samaa rekkaria, on ainakin yhden numeron tai kirjaimen ero oltava.
- kuusinolla
mie toivon joulupukilta rekkaria JOULU-6. se on sitten erikoiserikoiskilpi.
- AlokasSenjasenkaappi
Kaikissa munanjatkeissa pitäisi olla PIL-1 rekkari. Jos miulla olisi varaa sellaiseen autoon/prätkään niin varmasti ottaisin tuon rekkarin , itseironiaa...
- mielin_miekii
V 2018 alusta alkaen erikoiskilven saa entistäkin edullisemmin, hinta sitten 750 eur. Voi olla että vihdoin sellaset hankin, on ne kuitenkin kova jutska.
- inssilinssi
Viestiketjun aloittajan rekkari on HOM-O
- fiveone
No nyt sain mä myös omat kilvet. Mahtavaa! Moikkaillaan:))
- Anonyymi
moi moi moikkelis vaan.
- Anonyymi
Onks se nyt hienoo ajaa kilvillä HOM-01 musta kilvet ku kilvet ,kuhan jotku on yks naapuri ajo pari påivää ilman kilpiä .
- Anonyymi
Miulla autoissa rekkarit SAD-0 ja MAS-0.
Terveisin: ammattitaitoinen pervertikko
P.s tulkaahan turisemaan tavatessamme( ei miehet) - Anonyymi
Nolla ei ekana tai ainoana numerona taida käydä?
Minulle riittäis EKX-97 - Anonyymi
Itse ajellut ilman kilpiä toistakymmentä vuotta jo
- Anonyymi
Näin toimii todellinen Alfa.
- Anonyymi
Minulle kelpaisi värikäs kilpi. Mutta ei taida olla saatavana.
Google: thailand graphic plate
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113465MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681868Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411566Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin801178Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja61992Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33958Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt209872- 170823
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59816Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768