Väittävät, että olen ladannut ja jakanut jotain "Power" tv sarjaa, josta nyt kuulen ensimmäistä kertaa. Sitten uhkailevat jollain oikeusjutuilla ja vaativat maksua. Langattomassa verkossa pitäisi olla se hirveän pitkä salasana.
Voiko joku kertoa/vahvistaa niiden osoitteen? Ajattelin käydä pikku "visiitillä", jotta semmoisistakin päästään eroon.
Hedman Partners osoite?
3
329
Vastaukset
- keksitty_kusetus
Onkohan nämä todellisia, vai keksittyjä nimiä?
http://keskustelu.suomi24.fi/t/14007777/hedman-partners---esa-halmari-ja-joni-hatanmaa - Jdotjfosj
Ymmärrätkö että viestisi voidaan ymmärtää uhkauksena ja jos ilman mitään virityksiä sen tänne kirjoitit niin osoite ei varmaan ole vaikea selvittää :D
Mitä noihin kirjeisiin tulee niin ei kannata reagoida mitenkään. Internetin haltija ei ole vastuussa siitä mitä joku samassa verkossa tekee.
Se kuka näillä näkymin saa maksaa korvauksia meni itse huutelemaan nettiin kuvien kanssa ja aiheutti itse oman tilanteensa.
Jos latasit/jaoit - älä tee mitään
Jos et ladannut/jakanut - älä tee mitään
Ei kannat soitella sinne heetmanneille tai laittaa mitään viestejä. Saavat vaan syyn olla yhteydessä takaisin ja keräävät aineistoa sinua vastaan. Heitä ei kiinnosta oletko syyllinen vai et. Riittää että epäonnisen ip on jäänyt haaviin ja haluavat kahisevaa.
Voivat yrittää haastaa jotain kenen jakolista on pitkä kuin nälkävuosi mutta muuten ei kyllä ole pikku puljulla varaa mennä kokeilemaan kepillä jäätä kenen tahansa kanssa. - oluttölkki
tehkää aina sähköinen rikosilmoitus poliislle vaikka olette soittaneet sinne. elkää maksako mitään eivä saa teiltä mitään. yhtään ei ole viellä mennyt käräjille petosta ja huijausta koko homma
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986138KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495607Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522649Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521042066Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071768- 1241717
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191613Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1801267- 731187
Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään33998