Kummasta kannattaa autoon varaosat ostaa lh-osa vai autoala. Kummalla on edullisempi valikoimma ?
Autonvaraosat
32
2872
Vastaukset
- näinikkään
Autoala
- Vertailkaa
Netistä, Ni-mark tai Mister-auto.
- Anonyymi
Iisalmen autoalan ammattitaitoiset myyjät Matti ja Kepo osasivat palvella. Nuoret heput vaan kännyköitä katselevat...
- tilaaja1
Jos halvimmalla haluaa niin ebaysta
- GoodiesBuyer
Luotettavaksi todetut ulkomaiset sivut mitkä tulee mieleen ja ite tilaillu:
http://www.autonvaraosat24.fi/
http://alvadi.ee/
https://www.summitracing.com/
https://www.amazon.com/
Ja tietty ebay.com kunhan muistaa katsoa miten korkea on tyytyväisyys prosentti myyjällä. Yhesti sattunut huijari satojen tilauksien kokemuksella ympäri maailmaa, mutta ebay maksoi rahat takaisin kokonaisuudessaan eli hyvä toi protection juttu siellä ja en voi kun suositella. - Anonyymi
Ebaysta tilaan jos viikon toimitusaika riittää, jos tarvitsen osan heti käyn kysymässä Autoalasta. Tosin on sielläkin ollut pari kertaa niin että niillä ei maahantuojalla ole tuotetta, silloin nopeammin tulee kun tilaa ebaysta.
- Volvot
Autopurkaamolta.
- paavou
Haplahallissa on halpoja osia,sieltä minä hankin kaikki tarvittavat
- Anonyymi
väyrys mersun männä on aika ajoi loppu sieltä
- oiiuky
Autoala osat osuu kerralla oikein
- hjgg
autoala mukava ja osaava henkilökunta
- Osia
Autoasi, parasta palvelua varsinkin yksityisille!
- 458
Osta uusi auto tai osta minulta tuo entinen muutaman vuoden vanha Ferrari.
- Hahhahhhaaa
Sulla mitään ferraria ole.mee puhuu paskaa laitumelle😎😎😎😎😎😎
- notwannabe
Mannen osa oy, ltä saa kaikkiin autoihin osat pienellä odotusajalla.
- pokemoneja
Kävin kerran autoalalla ja palvelu ei toiminut ollenkaan. Ei kiinnostanut palvella ja jahtasivat varmaan pokemoneja ympäri taloa..........
- Halvempi_voittaa
Palvelu ja osaaminen tuntuvat olevan liki samalla tasolla, joten ostan sieltä mistä halvemmalla saa. Enkä vertaile koko valikoimaa vaan ainoastaan tarvitsemani osan hintaa.
- Oikeatosat
Jos haluaa että saa oikeat osat kerralla niin suosittelen autoalaa ja niitä kahta nuorta miehenalkua siitä reunasta. Lh:lta ei onnistunut kolmellakaan kerralla. Nykyään autoalan asiakas
- vanha-asiakas
Rinnekankaan pojilla olen asioinut koko sen historian ajan. En osaa arvioida muita. Hyvin on varaosahuolto toiminut, ja toimii yhä.
- Anonyymi
Sama täällä, aina on osat löytyneet, tai viimeistään seuraavana päivänä haettavissa.
- Anonyymi
Vaan tulevaisuudessa ( vuoden päästä) haetaan Motonetistä
Sen jälkeen ei enää mitään muita ookkaan tässä kylässä- Anonyymi
Toivottavasti on. Jotkut asiakkaat haluaa laadukkaita osia, vaikka olisivat vähän kalliimpiakin.
- Anonyymi
Toivottavasti pääsevät pian rakentamaan.
- Anonyymi
Autoala on kyllä asiallinen paikka, vaikka harvakselleen osia edes tarvitsee mutta aina on osa löytynyt jos ei heti hyllystä niin seuraavana aamuna ennen kymmentä. Kysyvät aina, että minkälaisen osan otat koska niitä on kolmenlaisia, halpoja, hyviä ja kalliita. Olen aina ottanut sen hyvän eikä ole vielä tarvinnut pettyä. Ainoa asia mikä harmittaa kun liike on kaupungin etelä puolella niin pohjoisen asukasta vähän korpeaa lähteä kaupungin läpi ajamaan.
- Anonyymi
Pienet on sullakin huolet jos tarvii vain läpi suuren keskustan ajaa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pienet on sullakin huolet jos tarvii vain läpi suuren keskustan ajaa!
Jokainen turhaan ajettu kilometri kaupungin läpi on turha.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jokainen turhaan ajettu kilometri kaupungin läpi on turha.
No eikös sitten etelästä päin joudu ajamaan tämän suurkaupungin läpi tulevalle Motonetille? On perkele murheet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No eikös sitten etelästä päin joudu ajamaan tämän suurkaupungin läpi tulevalle Motonetille? On perkele murheet.
Älä muuta sano..on meitä joka junaan!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä muuta sano..on meitä joka junaan!
Se on sitten teidän murhe, ajakaa vaikka persesilmään. Minä ajan Motonettiin. Ja olen myös sitä mieltä, että Alkon voi siirtää kaupungin pohjoispuolelle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on sitten teidän murhe, ajakaa vaikka persesilmään. Minä ajan Motonettiin. Ja olen myös sitä mieltä, että Alkon voi siirtää kaupungin pohjoispuolelle.
Jos ei ole rahaa eikä bensaa ei silloin voi ajella!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinua tietennii lähemmäs.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1462912Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3672047- 401777
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii371742Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321421Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931221- 541173
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul328965Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles110948Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53782