niin voiko sukupuolit tarttua suuhun? jos niin minkä laisia oireita voi olla? entäpä kannattasko minun nyt mennä testeihin, kun nuolin tuossa vähän yhtä eukkoa! tosin hän sano, että ei oo mitään tauteja vaan tiedän että hänellä on ollut useita kumppaneita niin kannattasko ihan varmuuden vuoksi! minkä ajan kuluttua tapahtuneesta kannattas mennä?
voiko tarttua suuhun?
6
2645
Vastaukset
tarttua suuhun.
Yhdellä tutulla oli tippuri kurkussa.
Kurkkukivunomaiset oireet.- ääkki
kaikki sukupuolitaudit eivät viihdy suussa, kuten esim kondylooma.
- lab.duunissa
kondyloomakin viihtyy suussa!
Muita suussa viihtyviä;syfilis,gonnorea,herpes (genitaaliherpes tarttuu suun limakalvoille ja päin vastoin)... - tuuo
lab.duunissa kirjoitti:
kondyloomakin viihtyy suussa!
Muita suussa viihtyviä;syfilis,gonnorea,herpes (genitaaliherpes tarttuu suun limakalvoille ja päin vastoin)...on erittäin harvinaista että kondylooman saa suuhun, oma lääkärini sanoi ettei ole ainakaan vielä urallaan törmännyt moiseen!!!
- hoitsu
En voi ymmärtää ihmisiä, jotka harrastaa suuseksia tuntemattomien kanssa. Jopa hiiva voi olla vaarallinen. Olen kerran sairaalassa ollessani joutunut hoitamaan miespotilasta joka sai hiivan suuseksistä. Levisi keuhkoihin ja oli hilkulla että jäi henkiin. Näytteen otossa keuhkoissa kasvoi sama candida albans, joka on naisten sukupuolielimissä. Joten hae nyt ainakin lääkäiltä tablettihiivalääkuuri ja mielellään vielä antibioottejakin. Ja huom! ÄLÄ IKINÄ ENÄÄ OLE NOIN TYHMÄ!!
- selvä
no niin aattelinkiin mennä jonkun näkösiin testeihin! etkö ite ikinä oo muka tehny mitään tyhmää! mutta minkä ajan kuluttua niihin testeihin kannattas mennä(aattelin vaan näkyköö ne heti)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606634- 1003432
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.262740- 212408
- 271943
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3571832- 251660
- 321498
- 491482
- 111442