Kuka kertoo?

Koulurauha

Oon 6 luokkalainen tyttö Vaalasta ja mua tympii yks poika meidän luokalla.Tämä poika kaivelee nenää ym tunnilla ja se istuu mun vieressä ja ruokalassakin käyttää käsiä syömiseen:(opettajallakaan ei oo aikaa kuunnella asiasta kun sillä on aina niin kiire.Mihin voisin asiasta valittaa

15

323

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kummia_pohdiskelet

      Entä sitten? Aikuiseksi päästyäsi tulet huomaamaan, että vieläkin pöhkömmin käyttäytyviä ihmisiä on olemassa. Eikä heistä voi valittaa yhtään mihinkään, vaikka he olisivat työkavereinasi, tai pahimmassa tapauksessa puolisonasi.

      Erilaisuutta kannattaa vain oppia sietämään.

    • mazda606

      ibakalla ohtaan että lasahtaa nii lähtöö siantauti pojasta.

    • koulurauha

      enkä muutenkaan tykkää siitä kun se on vähän pullukka

    • VajakkiAutomaatti

      Ootko kamoissa?

      • VajakkiAutomaatti

        Aivan varmasti oot kamoissa!


      • Koulurauha

        Taidat ite olla ku tollasta kyselet :D


      • PakettiAutomaatti_
        Koulurauha kirjoitti:

        Taidat ite olla ku tollasta kyselet :D

        En oo! Mutta sä oot kyllä mä tiedän.... Aivan varmasti tälläkin hetkellä olet kamoissa :D


    • Puuhöylä_

      Niin ja ei sun tarvi olle sellainen ihmisen kanssa tekemisissä ellet halua. Eikä ihminen voi valita ulkonäköään mutta toki siihen voi vaikuttaa. Unohda koko asia :P

      • Oikohöylä

        Oot kamoissa???


    • Kyllä sen opettajan pittäes oppilaettae kuunnella. Mene rehtorin luo kertomaan assie. Rehtori tekköö mitä tarpeelliseksi kahtoo.

      • Tasohöylä

        Tässä puhutaan asiaa kerrankin. Eikä sentään kysellä onko aloittaja tai muut kommentoijat "kamoissa"???


      • Tasohöylä kirjoitti:

        Tässä puhutaan asiaa kerrankin. Eikä sentään kysellä onko aloittaja tai muut kommentoijat "kamoissa"???

        Kiitti sinullekki, Tasohöylä. Näen se keskustelun taso nousoo.


    • pätykkä

      vaalasta yks mummeli tässä, koulussa nyt joutuu sietään kaikkea, minulta varastettiin vaalassa aikoinaan karvalakki ja piilotettin kengät, että semmoista. tänne asti oon päässyt.

    • Koulurauha

      Se poika kuuleman mukaan viettää aikaa siskojensa kanssa kun ei taida kavereita olla.Kuinka moni 12v poika on kiinni siskoissa😄epänormaalia se on

      • JokaPaikanHöylä_

        Hehee taidat tykätä siitä!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1313
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      640
    4. 50
      567
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      481
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      454
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      149
      408
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      387
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    Aihe