Oon 6 luokkalainen tyttö Vaalasta ja mua tympii yks poika meidän luokalla.Tämä poika kaivelee nenää ym tunnilla ja se istuu mun vieressä ja ruokalassakin käyttää käsiä syömiseen:(opettajallakaan ei oo aikaa kuunnella asiasta kun sillä on aina niin kiire.Mihin voisin asiasta valittaa
Kuka kertoo?
15
323
Vastaukset
- Kummia_pohdiskelet
Entä sitten? Aikuiseksi päästyäsi tulet huomaamaan, että vieläkin pöhkömmin käyttäytyviä ihmisiä on olemassa. Eikä heistä voi valittaa yhtään mihinkään, vaikka he olisivat työkavereinasi, tai pahimmassa tapauksessa puolisonasi.
Erilaisuutta kannattaa vain oppia sietämään. - mazda606
ibakalla ohtaan että lasahtaa nii lähtöö siantauti pojasta.
- koulurauha
enkä muutenkaan tykkää siitä kun se on vähän pullukka
- VajakkiAutomaatti
Ootko kamoissa?
- VajakkiAutomaatti
Aivan varmasti oot kamoissa!
- Koulurauha
Taidat ite olla ku tollasta kyselet :D
- PakettiAutomaatti_
Koulurauha kirjoitti:
Taidat ite olla ku tollasta kyselet :D
En oo! Mutta sä oot kyllä mä tiedän.... Aivan varmasti tälläkin hetkellä olet kamoissa :D
- Puuhöylä_
Niin ja ei sun tarvi olle sellainen ihmisen kanssa tekemisissä ellet halua. Eikä ihminen voi valita ulkonäköään mutta toki siihen voi vaikuttaa. Unohda koko asia :P
- Oikohöylä
Oot kamoissa???
Kyllä sen opettajan pittäes oppilaettae kuunnella. Mene rehtorin luo kertomaan assie. Rehtori tekköö mitä tarpeelliseksi kahtoo.
- Tasohöylä
Tässä puhutaan asiaa kerrankin. Eikä sentään kysellä onko aloittaja tai muut kommentoijat "kamoissa"???
Tasohöylä kirjoitti:
Tässä puhutaan asiaa kerrankin. Eikä sentään kysellä onko aloittaja tai muut kommentoijat "kamoissa"???
Kiitti sinullekki, Tasohöylä. Näen se keskustelun taso nousoo.
- pätykkä
vaalasta yks mummeli tässä, koulussa nyt joutuu sietään kaikkea, minulta varastettiin vaalassa aikoinaan karvalakki ja piilotettin kengät, että semmoista. tänne asti oon päässyt.
- Koulurauha
Se poika kuuleman mukaan viettää aikaa siskojensa kanssa kun ei taida kavereita olla.Kuinka moni 12v poika on kiinni siskoissa😄epänormaalia se on
- JokaPaikanHöylä_
Hehee taidat tykätä siitä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291313
- 99833
- 75640
- 50567
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa11481ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40454Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m149408Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30387Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372- 25368