Aihe

Mä etsin Bibo ystävää!

Moikka!

Mä haluisin niin kovasti löytää itselleni toisen ihmisen joka on sinut itsensä ja sairautensa kanssa! Eli haluaisin tutustua sinuun jolla on BiBo 1. ja tai 2. tyyppi Dg.
Itse oon aikani jo yrittänyt löytää ystävän ns. terveestä mutta ne ei jotenkin tajuu tätä sairautta. Oon hypomanian aikaan todella pirteä mutta sitten iskee väsymys ja ahdistus.. Lääkkeet auttaa jonkinverran.. mutta oon huomannut että myös ankeimpina aikoina parasta lääkettä on liikunta vaikka se tuntuukin pakko pullalta.. Itselle luonto merkitsee paljon.. jo pelkästään 2-4km rauahllinen metsässä kävely auttaa paljon.. mutta eniten nautin pitkistä vkonlopun kestävistä retkeilyistä luontoon.. ja etenkin telttailusta luonnossa jotenkin saan sitä kautta unohtumaan tän maallisen loan!

Mutta on tosi vaikeeta löytää ystäviä? Etenkin sellasii jotka kanssa viihtyy luonnossa! Ja tulkitsee että luonnossa liikkuminen on parasta lääkettä!

Itse sain Dg:n 2005 ja mulla on Bibo 1. tyyppisenä, psykoottisin oirein!
Olen ihan tavallinen, 42vuotias Mies, Hyvinkäältä!

Mutta jos näillä tiedoilla joku haluaa alkaa tutustuu niin ois ihan kiva!

Voit kirjoittaa mulle marko.pietarinen@luukku.com

0

151

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maisan uupuvat päivitykset ja tuoreet rikosepäilyt

Mikäs kun Maisa ei ole viikkoihin päivittänyt instaa ja nyt ollaan lehdissä tälläisistä.. 👀 https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/010c6594-780f-4
        Kotimaiset julkkisjuorut
        173
        13874
      2. Taksinkuljettaja Niina Syrjäläinen (Ristiinasta)

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33ec61ee-a6fb-4422-8ecc-982c68a91196 Viimeinen havainto eilen tiistailta n.17:48. Kadonnut kotoaan tilataksin kans
        Kadonneet ihmiset
        132
        11753
      3. Notta ny se on tuloos! Sinimustat rekisteröityy puolueeksi.

Vanhat hyvät ajat palaavat. Joukko ultra-isänmaallisia ovat perustamassa uutta puoluetta. Työnimenä on nyt Sinimustat. Nyt tulee vihervasemmistolaisel
        Maailman menoa
        555
        8404
      4. Huomio ! Huomio !

HUOMIO HUOMIO HUOMIO Niina Syrjäläinen ja Taksi auto rek SNS-438 on kadoksissa. Nina ja hänen taksiautonsa katosivat Ristiinassa: ”Huoli on suuri” –
        Mikkeli
        124
        5506
      5. Ikea palkkaa pakolaisia hienoa!

Huonekalujätti Ikea aikoo tarjota Suomessa työpestin noin 70 pakolaiselle kolmen seuraavan vuoden aikana, yhtiö kertoo tiedotteessaan. – Pakolaiset o
        Maailman menoa
        288
        4782