Onko mitään kokemuksia tuosta tuplatärppi kalastusoppaasta?
Vastaukset 9
- uuuiiiii
Hyvä on. Omistaja mitä mukavin mies.
- Vaappu1
Valitettavasti. Mutta ei siitä sen enempää.
- kalastajaguru
Itse lähtisin omatoimi kalastusretkelle mielummin. Tiedän kaverin kouluajoilta. Ei kuulu ylimpiin ystäviin aikuisenakaan. Onhan se hienoa että yrittää.
- Mökkiläinenh
En oikein ymmärä noita kahta alempaa kommenttia? Voisitteko kertoa hiukan lisää?
- Saalistatulloo
Ok yritys ja tyyppi. Tunnen ja suosittelen.
- samatääliötovat
Voihan rähmä näitä heinähattuja, joko pitää tämäkin kunnonyrittäjä haukkua?
- Janiiim
Kunnonyrittäjä? Eiköhän tyyppi ole vaan keksinyt miten saa ilmaisen harrastuksen. Tuskin joutuu paljoa veroja maksamaan? Kivasti saa kokonaisveroastettaan alas hankinnoilla?
- Tietävähvesi
Puhalluta ensin.
- kermaperseet
Kyllä tuo osaa kalastaa, mutta onhan tuo todella ärsyttävä tyyppi että samaan veneeseen en kyllä lähtisi saatika siitä vielä maksaisin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921582
- 831062
- 68985
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su385981Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t177924- 94851
- 64633
Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on60622Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta170603- 37598