Minulla on ollut yli 3 viikkoa sellainen tunne nielussa että olisi limaa mikä ei lähde millään? Varsinkin jos menen sohvalle pitkittäin niin tuntuu että olisi limaa, ja kun taas yritän saada liman pois niin ei tule mitään? Muutenkin kurkussa on outo ahdistava tunne, tai sellainen tunne että olisi limaa mutta ei lähde. Toissapäivänä sieltä lähti pieni keltainen lima klöntti. En ole ollut kipeänä edes yli vuoteen. Jos nielaisen ruokaa/nestettä niin kurkku on normaalin olonen, mutta kun taas nielen esim sylkeä, niin tuntuu että olisi limaa kurkussa. Aamuisin kun herään niin kurkku ihan normaalin tuntuinen melkein. Kiitoksia vastanneille :)
Lima kurkusta ei lähde?
3
392
Vastaukset
- limaaerittyy
Onko kotonasi sisäilamongelmia?Itselläni oli tuollaista kun aikoinanai asuin asunnossa jossa oli ongelmaa.
- Aloitlslsksls
Siivosin tällä viikolla koko asunnon kaikkia paikkoja myöten mistä sai pölyn pois ja hakkasin ulkona matot tms pesin peitot tyynyt tms. Olen nyt pitänyt ikkunaa auki ja liesituuletinta 2 (1-4, 4 isoin) Epäilin kans samaa. Eilen olin saunassa niin lähti iso limanuljaska kurkusta ja vähän jo parempi kurkku. Mutta katson vielä ensi viikon paraneeko yhtään ja sit varaan terveyskeskukseen ajan. :) kiitos vastauksesta
- limaaerittyy
Ei siihen sieltä apua löydy.Nauravat sinut ulos.Vaihda kämppää,jos mahdollista!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa
Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/1852719- 1642539
Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."
Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su1182227Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee612084Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."31739"UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!
"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!591454Hilma Hallo-ahon kuvat julki - kiistää SSK ryhmän nimen merkityksen
Eduskunnan puhemies Jussi Halla-ahon tyttären ympärille on noussut skandaali. Lehdistö sai selville Hilma Hallo-ahon kuu2051440Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2261173Sofia Belorf rehellisenä suhteen alusta Jeff-miljonäärirakkaaseen: "Hän ei..."
Sofia Belórfin elämä on tapetilla Sofia Bling Bling Dubai -realityssä. Näyttävien puitteiden rinnalla Belórf avaa elämää931148Äänestän seuraavissa eduskuntavaaleissa persuja.
Persut on ainoa puolue, joka aidosti vastustaa islamisaatiota Suomessa.3701073