pää hajoaa

asdf_asdf_asdf

Pää alkaa hajota. Haluan itselleni kumppanin, mutta kukaan ei halua olla kanssani. Naiset syrjivät minua. Olen ilmeisesti vääränlainen ihminen ansaitakseni onnellisuutta, vaikka olenkin kaikilla kriteereillä katsottuna ihan kelvollinen kansalainen ja ihminen.

Mitähän tässä pitäisi tehdä?

31

121

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jaa_ah

      Ainakin miesten kohdalla se taitaa olla suht yleistä, että naiset hyljeksivät. En tiiä mistä se sitten johtuu. Naisten kovista kriteereistä? Itelläkin on kaverina sellaisia mukavia ja omasta mielestä ihan tavallisen näköisiä nuoria miehiä, jotka eivät tunnu menevän kaupaksi naisille. Tosin osa heistä ei kovin aktiivisesti ole koittanut ottaa edes kontaktia vastakkaiseen sukupuoleen. Voisiko siitä olla sinunkin kohdallasi kyse?

      • sdffsf

        No kylläpä oli lohdun sanaa tuossakin, kuin olisi työnnetty jääpuikko korvaan kesken unien...


      • huhiljl
        sdffsf kirjoitti:

        No kylläpä oli lohdun sanaa tuossakin, kuin olisi työnnetty jääpuikko korvaan kesken unien...

        Ainahan voi asioita pohdiskella ja kertoa mitä itse on ollut huomaavinaan. Moninaisia syitä ja seurauksia voi mietiskellä ja vertailla.


      • jeps_kops
        huhiljl kirjoitti:

        Ainahan voi asioita pohdiskella ja kertoa mitä itse on ollut huomaavinaan. Moninaisia syitä ja seurauksia voi mietiskellä ja vertailla.

        Nimenomaan. Hienovaraisuutta voi toki käyttää, mutta jos toisen miellyttäminen viedään liian pitkälle, ei päästä pureutumaan itse ongelmiin. Varmaan aloittajaakin kiinnostaisi tietää ongelmansa syy ja miten siihen voisi vaikuttaa.


      • Elämä_on_laiffii
        sdffsf kirjoitti:

        No kylläpä oli lohdun sanaa tuossakin, kuin olisi työnnetty jääpuikko korvaan kesken unien...

        :D:D:D


    • naisillerahaa

      naiset on nykysin liian vaativia, että kelpais pitäs olla paljon rahaa ja materiaalia ei pelkkä komeus riitä tai ulkokuori tai mukavuuskaan vaan pitää plla sitä mammonaa sitten kyllä kelpaat niin yksinkertaista se on nykypäivänä...

      • IhmeVäite

        No jos mietit varattuja miehiä, niin ovatko he muka suurin osa sitten jotain varakkaita? Minusta eivät ole. Ihan tavallisia työläisiä lähes kaikki, niitä paljon rahaa ja materiaa omistavia vain murto-osa.

        Miksi noilla "köyhillä" tavismiehillä on nainen, jos kerran naiset vaativat mieheltä paljon rahaa?


    • Nokkerok

      Nykyaikana naiset ovat oivaltaneet että parisuhde ei tuo onnea vaan vapaus. Lisäksi jotkut Idiootit tai ikineitsyet pitää itsestäänselvänä että kun on parisuhde niin on automaattisesti myös onnellinen. Ei se niin mene. Itse olen suhteessa mutta erittäin tuskastuneen yksinäinen suuren osan ajasta.

      • asdf_asdf_asdf

        Parisuhde ei välttämättä tuo onnea automaattisesti, mutta se on ihan tilastollinen tosiasia, että minä nuorena miehenä voisin paljon paremmin, jos eläisin parisuhteessa. Sen sijaan nyt, kun olen pakotettu olemaan yksin, tulen vähitellen ajautumaan sellaiseen pisteeseen, että otan itseltäni hengen.


      • Xghj

        Kyllä minä ymmärrän sinua. Minä olen nainen, ja en ole enää ihan nuori, mutta olen nuorekas mieleltäni, ja yritän pukeutuakin nuorekkaasti. Mutta olen ollut suurimman osan elämääni tksin. Seuraa olisi kyllä ollut tarjolla niin kotimaisista kuin ulkomaalaisistakin. Ja olen ollut myös lyhyen aikaa avioliitossa, josta minulla on yksi lapsi. Mutta olen ollut liian nirso, ja nyt olen todellakin viimein tajunnut, että ei olisi aina kannattanut nirsoilla niin paljon. Pahinta kaikessa on se, että menetin nuoruudenrakkauteni henkilökohtaisista syistä omasta halustani, ennen kuin mitään suhdetta ehti edes alkaa. Hän teki myöhemmin itsemurhan, mutta en usko, että sillä oli minun kanssani mitään tekemistä. Mutta nyt kun olen jo aika vanha, olen alkanut todellakin tajuta, että en haluaisi olla yksin. Kärsin siitä ihan suunnattomasti. Nyt tässä iässä kumppanin löytäminen on paljon vaikeampaa. Olen varmaankin tuomittu olemaan loppuelämäni yksin.


      • Lapset_tuo_onnen

        Lapset ja vauvat tuo naiselle onnea. Naiset on luotu sitä varten.


    • Vhpiiga

      Koira ny vaan etsiä se kumppani tai kohta saat osaksesi tittelin nimeltä vanhapiika tai vanhapoika. Sitten sua vasta viallisena ja outona pidetään.

      • sdfdfhrf

        Itsesäälijän toiveajattelua mahtavat olla vain ajatuksesi. En usko että ihmiset tosikäytännön aikuistenoikeessa elämässä kauhiasti jaksaa murehtia toisten vanhapoikuudesta tai -piikuudesta. Itsensä säälintä vie sen verran paljon voimavarastoja, itse kultakin.


    • dröm

      Mä niin ymmärrän sua vaikka nainen olenkin. Minäkin olen ihan normaali, kiva, sosiaalinen, urheilullinen, työssä käyvä jne. mutta miehet haluavat vain olla kavereita. Aina jostain löytyy joku "parempi" naisystäväksi. En ymmärrä miksi en kelpaa. Olen niin väsynyt tähän yksinäisyyteen etten enää tiedä mitä tehdä :(

      • Kaikellaontarkoitus

        Kaikella on joku tarkoitus. Sillä, että olet yksin on joku tarkoitus, tyydy siihen.


      • Jonne14vuotta

        Tyydy sinä pippeliis.


    • Juuuuup

      Voisitteko tavata Te jotka olette yksin?

    • Kjhgggh

      En kelpaa minäkään. Toivottavasti olen väärässä, mutta mielestäni kyse on kumminkin vaan naisten kauneudesta ja miesten komeudesta - kauneus ja komeus löytävät toisensa. Heitä jopa jahdataan - ei tarvitse etsiskellä kumppania. Kehittelen jotain muuta ajateltavaa ja päästelen menemään niillä eväillä mitä on.

    • Mäkin olen ollut koko elämän ilman parisuhdetta. Ens kuussa täytän jo 26v. Olen jo tottunut ajatukseen, etten koskaan löydä parisuhdetta.

    • Jumalan_sana

      Raamatussakin lukee, ei ollut miehen hyvä olla yksinänsä, siksi Jumala loi miehelle naisen hänen kylkiluustansa.

      • efwsefr.33v

        Jep jep, toki sielä nii seisoo ja oon huomannu ettei oo hyvä olla yksin. Uskon sen täysin kybällä, koska tiiän että niin on. Ei silti välttämäti pysty modostaan suhdetta naiseen, saati avioliittoa, vaikka kuinka yksinäiseltä tuntuvis. Ei voi pystyä kaikkee eikä saada kaikkia asioitaan kuntoon tässä synnin vammauttamassa maailmassa


    • Hämmentää ku välillä meidät naiset haukutaan lyttyyn ja sit välillä kuitenkin kaivataan sitä naista rinnalle? Ja myös toisinpäin, naiset haukkuu miehiä ja miehet naisia, sit naiset haukkuu naisia ja miehet miehiä...ohhoh...

      • sdfsfg.33v

        Vanha sanonta menee (en tiiän tän keksijää): hyvä on akka tarvitesa jos toruuki toisinansa. Jäi vaan mieleen yhestä Olavi Järven tekemästä Parhaat pilapiirtäjämme-kirjasta.
        Naisella on ilkeä kieli mutta hellä käsi, miehellä taas enemmän toisinpäin. Toine sivaltaa puheillaan toinen nyrkeillään.


      • sdfsfg.33v kirjoitti:

        Vanha sanonta menee (en tiiän tän keksijää): hyvä on akka tarvitesa jos toruuki toisinansa. Jäi vaan mieleen yhestä Olavi Järven tekemästä Parhaat pilapiirtäjämme-kirjasta.
        Naisella on ilkeä kieli mutta hellä käsi, miehellä taas enemmän toisinpäin. Toine sivaltaa puheillaan toinen nyrkeillään.

        Osittain voi päteä toi mut toisaalta sit ei...meitä naisiakin on erilaisia, kaipa on miehiäkin erilaisii? Mielenkiintoisesti sanottu joka tapauksessa.


    • NeuvoAutomaatti

      Pokaa joku kaunis kassaneiti. Hymyile, katso silmiin, ole kohtelias. Näistä on hyvä aloittaa.

    • yksin41-

      Kelvollinen mies ei naisille kelpaa. Pitää olla täydellinen

      • MinäTiedänTämän

        Kelvollinen mies kelpaa, jos hänellä on hyvä itsetunto.


      • otetaanvastaan

        Mistä sellaisen saisi?


    • Hajuaisti

      MUNAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

    • JustiinanKaulin

      Mä voin olla sun kumppani. Kyllä mä sun pään onnelliseksi teen.

    • svetlanna

      Tässä nainen 30v nätti blondi urheilullinen työssäkäyvä(farmaseutti) omistan ok talon ei lapsia iso perintö tulossa koira ja 2kania maalaan liikun ja laskuvarjohyppään sekä eräilen. Kumppania eio löytynyt..... Avoliitto 4v takana sinkkuna 3vuotta...

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      325
      7455
    2. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      58
      2234
    3. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      33
      1631
    4. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      27
      1479
    5. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      114
      1196
    6. IS Viikonloppu 29.-30.6.2024

      Melko hyvä 3- -tasoiseksi merkitty Kovis Jari Keräseltä. Pääkuvan merkitys on varsin vähäinen rajoittuen alakulman aukio
      Sanaristikot
      72
      1155
    7. Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia.

      Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia. Kristilliset ääriainekset pelottelevat ihmisiä edelleen IKUISELLA hel
      Hindulaisuus
      335
      1046
    8. Tässä viimeinen mahdollisuutesi nainen

      Kysyä tai sanoa minulle, jos jotain jäi vuosien takaisista. Sen verran meillä oli kuitenkin jotain, että välillä mietin
      Ikävä
      50
      915
    9. Suviseurat

      Kamala onnettomuus tapahtunut subiseuroissa
      Hyrynsalmi
      15
      913
    10. Miksei persut järjesteä koskaan miekkareita tai kulkueita?

      Pelkäävätkö saavansa pataansa, ja sen vuoksi vain öyhöttävät netissä? Ei öyhöttämisellä muuteta maailmaa. Pitää olla ak
      Maailman menoa
      277
      813
    Aihe