Mitä ihmeen järkeä on asua Luvialla, jos ei asunto sijaitse merenrantatontilla? Eihän siinä mitään järkeä olekaan. Kyllähän se nyt merenrantatontti pitää olla, jos sellaisessa käpykylässä asuu. Ei ole mitään järkeä asua sisämaatontilla, kun meri kuitenkin on ihan lähellä. Omalla merenrantatontilla sentään pääsee aina pulahtamaan uimaan omasta rantasaunasta. Lisäksi oman pihan laiturilta pääsee veneilemään, ja vaikka harrastamaan vesihiihtoa.
En kyllä ymmärrä sisämaassa asuvia luvialaisia. Jos asuu Luvialla sisämaassa, niin miksei sitten saman tien muuta vaikka Poriin? Onhan siellä nyt sitten sentään paljon enemmän kaikkea kivaa, eikä tarvitse yöllä kulkea pimeässä kun katulamputkin on olemassa. Kyllä Luvialle sitten aina Porista pääsee nopeasti käymään.
Mitä järkeä asuaLuvialla,jos ei asu merenrannalla?
8
202
Vastaukset 8
- pakkolomautettu
Mitä järkeä on asua Porissa, jos ei asu keskellä kaupunkia, joutuu kuitenkin autolla lähtemään kauppoihin ja töihin.
- tuoppivaahtoavaaolutta
Luvialla ei ole Sampolaa, Impolaa, Porkkaa tai Pihlavaa. Täällä on turvallista asua ja jos tulee ongelmia paikalliset liivijengiläiset hoitavat kyllä ongelmat kohtuuhintaan. Samoin Luvialla on hyvät taxit jotka mielellään kuljettavat Poriin jos tarvetta on ja köyhemmille on omat Uber taksit jotka ajavat halvalla. Paat-Bupin asiakasbussi hakee ja vie asiakkaat jopa ilmaiseksi ravintolailtaan ja illan jälkeen kotiin jos sovitaan, mitä voisi vielä toivoa enemmän......?
- Nähtyon
Luvian taksit on vitsi...ei viitsi edes Poriin lähteä viemään!
- werwerwer
Luvian taksit? Monikossa? Onko siellä muka useampia takseja?
- paksulompakko
werwerwer kirjoitti:
Luvian taksit? Monikossa? Onko siellä muka useampia takseja?
Tällä hetkellä ainakin kolme, aina ajossa ja rahaa tulee kuin tukinajosta ennenvanhaan, neljättäkin odotellaan ajoon.
- Tööttööttöö
Kuules ketjun aloittanut Pelle. Satuks tietämään, että rannalla asuminen vaatii rahaa. Ja, kaikki ei edes halua asua siellä. Kaikil ei ole perintömaita rannoilla. Mitä hittoa se kenellekään kuuluu missä asuu? Vesihiihtele sinä vaan vaikka Kokemäenjoessa.
- Serkukaa
Ei se minun vika ole jollei sulla rahaa ole,mitä sää mulle itket mee töihin,tai pyydä iskältä tai mamilta. Saat...sis.siitoset.
- tuulista2
Jos pitää tuulesta,niin mikä jottei.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1081295
- 45901
Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....50726- 70666
Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r129664- 67616
- 53597
- 55555
Onko Sofia jälleen jätetty?
Moni asia viittaisi siihen, että hän on jälleen sinkku.93473Mies, näetkö minut myös
Seksuaalisena ihmisenä ja naisena? Haluatko minua seksuaalisesti? Vai olenko mielestäsi tyttönen?20470- 34457
Nainen, mitä mieltä olet kodittomista?
Ja heistä jotka eivät kykene huolehtimaan asioistaan, itsestään eikä terveydestään? Miten heidän kanssaan tulisi toimia?115453Mitä jos...
Susta tykätään poikana enemmän, kun tyttönä? Miten asian käsittelet tai otat tiedon vastaan? T nainen gubetellija herät142443- 5438
Voiko se ikinä toimia
Voiko meistä ikinä tulla mitään? Näin kauan aikaa on kulunut ja mitään ei tapahdu... En usko, että sinä mietit minua het32438- 49437
- 51435
Rekat seisovat dieselin hinnan takia . Ala ei kestä tällaista hintatasoa, sanoo yrittäjä .
EU:n kallein diesel on kova paikka kuljetusalalle. Ajoja on jätetty ajamatta kannattavuusongelmien vuoksi, sanoo alan e82427- 52403
- 42400