Mitä hankkisin häälahjaksi äidilleni ja hänen miehelleen? Lahja ei saisi olla kovin kallis, ja rahalahja tuntuu huonolta ajatukselta omalle vanhemmalle. Itse olen 17-vuotias ja he ovat olleet yhdessä pari vuotta. Ajattelin hankkia lahjan yhdessä vanhemman veljeni kanssa.
Onko yleensä edes tapana ostaa häälahjaa omalle vanhemmalle, varsinkin kun itse en ole vielä aikuinen?
Ehdotelkaa siis hyviä lahjaidoita!
Mitä häälahjaksi äidille?
3
951
Vastaukset
- minämuistaisin
En tiedä, mikä sinun perheessäsi on tapana, mutta minun perheessäni ostetaan lahjoja perheenjäsenille.
Usein perheenjäseniä muistetaan suuremmalla lahjalla kuin ystäviä, naapureita ja muita tuttuja. Lahjan suuruus riippuu aina antajan varallisuudesta.
Muista, että häälahja on molemmille.
Äidilläsi ja hänen tulevalla miehellään on todennäköisesti jokin yhteinen harrastus. Voitte ostaa jotain siihen liittyvää. Lahjassa voi olla myös huumoria. Lahja voi myös korostaa heidän persoonaansa. Kotiin liittyvät tavarat ovat häälahjoina tavallisia, mutta oletan keski-ikäisellä parilla olevan jo kaikkea yllin kyllin. - kakkusukl
kukat
Hei.
Mitäs, jos antaisitte veljesi kanssa äidillesi ja miehelleen lahjaksi illallisen kotona, jonka valmistaisitte veljesi kanssa ja söisitte kaikki yhdessä. Laittaisitte kuoreen lahjakortin, jossa kerrotte illallislahjasta. Heillä, kahdella keski-ikäisellä naimisiin menevällä varmaankin on jo "kaikkea", joten eivät tarvitse mitään. Yhteinen illallinen, jonka jälkeen pelaisitte vaikka jotain, voisi olla mieliinpainuva ilahduttava lahja. Keksitte yhdessä veljesi kanssa ruoat, ei sen tarvitse olla vaikeata ja ihmeellistä, ostatte ne ja teette ruoat (jälkkäri toki myös), katatte kauniisti ja he tulevat valmiiseen pöytään...
Syksyn iloa,
Pirkko-papp9
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2032165
- 1341188
- 1131073
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa23827- 58806
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34751ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42638Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175584Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46567- 10540