onko kellään tietoa minkä arvoinen merkki on lapin lintu?
Vastaukset 5
- qyyy
Jos kyseessä on v. 2003 ilmestynyt kuukkeliaiheinen tarramerkki, on arvo käyttämättömänä 0,65 euroa. Mistä Lapin linnusta on kysymys.
- eerik
lintu on taitaa olla joutsen.merkki on väriltään sinertävä oikealla puolelle merkkiä on pystystyssä on r.y.l kirjaimet
- Lapinpoika_68
Jos se on se valkoinen riekkomerkki, niin käyttämättömänä 0,65€ ja käypä esimerkiksi kirjeen postitukseen.
Käytettynä lähes arvoton.
Hieno merkki muuten, taitava suunnittelija ollut asialla. - eerik
se on nimeltään lapin merkki eikä lintu
- qyxxx
Mikä lapin merkki? Mikä on ko. postimerkin nimellisarvo (=eli hinta, joka on painettu merkkiin) ilmestymisvuosi ja mitä siinä on kuvassa? Esittämilläsi ylimalkaisilla kuvauksilla on kysymyksiisi mahdotonta vastata.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1771570
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.103782En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203598- 48546
- 126546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510- 25493