Fiat Punton radio ei soi enää?

Koirallemusiikkia

Voiko joku neuvoa, missä on vika kun Punton 2003 radio lakkasi kesken matkaa soimasta. Hälytysajoneuvo tuli vastaan ulvoen ja radio mykistyi. Kyse on irrotettavasta Blaupunktista . En edes löydä auton käyttöohjeista sulaketta ko. radiolle.
Missähän mahtaa sijaita? Ostaessani auton radio toimi enkä ole pitänyt sitä mukana kuin muutaman kerran.

4

1383

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • arska1234

Saattaa olla sen radion sisällä oma sulake???

• Koirallemusiikkia

Kysehän on radiosta, jolla on irrotettava paneeliosa. Eli sulake saattaisi olla todennäköisesti jossakin sen autoon jäävän osan takana. Mitenkähän se irrotettaisiin? Mökkimatkani ja kauppamatkani ovat melko lyhyitä, joten en ole edes muistanut ottaa sitä paneelia mukaan. Musiikki tuli mieleen hankkiessani koiranpennun, joka pelkää ja voi pahoin autossa, keksin lohduttaa sitä mökkimatkan aikana musiikilla, mutta sekin terapia nyt epäonnistui. Radio on myös hyvä olla toimintakykyinen, jos jotakin epätavallista sattuu jonka takia pitäisi kuunnella ohjeita matkan aikana.

• Tusinaseiska

Jos radion sulake on mennyt, pitää laite saada irti kojelaudasta sulakkeen vaihtamista varten. Sulake on laitteen takakannessa.

Tarvitset tällaisen työkalun irrottaaksesi soittimen: http://www.autoviihde.com/ct22uv01.html

Voit myös askarrella esim. metallihenkarista tuollaiset kappaleet ja yrittää koukkia soittimen ulos.

• Koirallemusiikkia

Voiko ko. radion huolto sulakkeen osalta olla tosiaan tehty noin vaikeaksi? Radiohan voi hajota lopullisesti. Mikä muu voisi olla syynä kuin sulakkeen palaminen? Jonkin johdon irtoaminen? Mistäpäin sitä voisi tarkistella ? Paneeliin ei tule valoa virran merkiksi, eli pieni sininen valokaan ei pala, joten virtaa ei todennäköisesti kulje laitteeseen. Puhdistin ohjeiden mukaan alkoholilla kosketuspinnat , mutta mitään positiivista ei tapahtunut.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      154
      1422
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      128
      1150
    3. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      216
      849
    4. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      64
      772
    5. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      57
      642
    6. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      34
      564
    7. Annan aikaa jos sitä vielä tarvit

mutta loputonta odottamista en kestä. Naiselle
      Ikävä
      52
      562
    8. 46
      550
    9. Martina avaa suhdettaan

IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt
      Kotimaiset julkkisjuorut
      187
      548
    10. En osaa kirjoittaa sulle edes anteeksipyyntöä

Koska en tiedä miten voit. Olen hieman kauhuissani ja järkyttynyt, jos olen sinua ahdistanut. Tunteiden prosessointi o
      Ikävä
      29
      532
    Aihe