Mitä mieltä olette naisesta tai miehestä

onkoihanOkei

joka haukkuu raukkamaisesti tuntematta toisiaan?

15

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei_ole_sopivaa

      sellainen, mutta paljon sitä tapahtuu.

    • koirahaukkuu

      onko sulla ollut milloinkaan koiraa seuranasi, onko sulla kuukautiset, kuuluuko jumalatoon suhina kustessa. oletko narttu, senkin narttu.

    • raukkamaisesti

      Riippuu missä tilanteessa haukkuu...

    • valtakunta

      Jep jos sen sanoja joka haukkuu, ole hän itse. On narsisti hän, joka haluaa mustamaalata kyseistä henkilöä ja pitää itsenään parempana ja hyvänä.


      Kyllä sinä näet sen valheen läpi joskus.

      • hyvävastaus

        Näin sen itsekin jotakuinkin ajattelin, kiitos.


      • joskus_narsisti

        kerää ympärilleen jengin, jonka turvin musta maalaa jotakuta, niin minulle tehtiin ja narsisti vielä odottaa, että ottaisin yhteyttä häneen!!


      • tosiaankin
        joskus_narsisti kirjoitti:

        kerää ympärilleen jengin, jonka turvin musta maalaa jotakuta, niin minulle tehtiin ja narsisti vielä odottaa, että ottaisin yhteyttä häneen!!

        Paha juttu tuo. :(((


      • valtakunta
        hyvävastaus kirjoitti:

        Näin sen itsekin jotakuinkin ajattelin, kiitos.

        Ole hyvä itse tapasin sen kaltaisen ihmisen ja jos hän itse sanoi hän syytti sitä kolmatta osapuolta että se sanoi pahaa sinusta, tai kehui jos oli kaupan teosta kyytiä halusi, puolisolleen sinä kehuit ja kolmas oli se vielä yllytti vihan pitoon,neljäs oli kun hän itse tarjosi ja jatkuvasti tai osti palvelun,he pakotti tähän.

        Että kannattaa tarkkailla.


      • valtakunta
        valtakunta kirjoitti:

        Ole hyvä itse tapasin sen kaltaisen ihmisen ja jos hän itse sanoi hän syytti sitä kolmatta osapuolta että se sanoi pahaa sinusta, tai kehui jos oli kaupan teosta kyytiä halusi, puolisolleen sinä kehuit ja kolmas oli se vielä yllytti vihan pitoon,neljäs oli kun hän itse tarjosi ja jatkuvasti tai osti palvelun,he pakotti tähän.

        Että kannattaa tarkkailla.

        Huomioi että hän tekee samoin sinulle jos tekee noin muille.


    • eioleok

      Kaikenlainen haukkuminen ja solvaaminen tuntematta toista on väärin.

    • Laika-koira

      Kai se empatia ja henkinen kypsyyskin ovat sellaisia ominaisuuksia, että milloin niitä on pipetin pisarallisen verran, ei voi kauhallista vaatia. Saat odottaa loppuikäsi, että joku valehtelijanarsisti tai muu sopankeittäjä osoittaa sellaista ymmärrystä, mitä hänellä ei ole koskaan ollutkaan.

    • En arvosta sellaisia ihmisiä.

    • sitämieltä

      Se on katkera ja tyytymätön, kun pitää tuntemattomia haukka. Kannattaa jättää oman onnensa nojan.

    • neljäntähdenMiäs

      MULLA ON SELLANEN TUNNE; että minun ns. hyvät läpät katsotaan vittuilna, koska minulle on itselleni vittuiltu koko elämän ajan, joten en oikeastaan enää tajua mistä MONET esim. Naiset loukkaantuu. :

    • Yhdessä.aamun

      viestiketjussa tuo ilmiö tuli todella näkyviin.
      Joku oli viestinyt rakastamalleen miehelle kauniin viestin, niin jopa oli porukka alottanut todella törkeän haukkumisen. Oli haukuttu se kirjoittaja, ja se mies kenelle viesti on.
      Suuresti epäilen että kukaan niistä haukkujista tunsi kumpaakaan kohdettaan, mutta todella törkeää kielenkäyttöä niissä kirjoituksissa oli.
      Kaipa saivat purettua mielensä, ja joku mummo tai pikkulapsi säästyi hakkaamiselta tai kampitukselta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      266
      6420
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      148
      3723
    3. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      144
      2649
    4. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      344
      2506
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      2072
    6. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      121
      1661
    7. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      83
      1655
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      31
      1493
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1310
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      108
      1174
    Aihe