otettais votkaa, tequilaa ja pari lavaa olutta ja sammuttais.
Mitä jos mies istuttais iltaa
15
91
Vastaukset
- vahavalääkitys
En jua koska pelkään joutuvani psykoosiin
- lääkitystävailla
Ei se mitään ollaan molemmat sekasin sitten.
Hui.........
Mielenkiintoista........
Kai kuitenkin olet nainen....
<3- olenkylläN
Ai siekin heräsit kun viinasta oli kyse. Onhan ne ihmiset mua naiseksi haukkuneet. :)
- otetaanvaan
Haluaisin olla vain sinun tukena. Tietää, että sinä sulosointuinen nainen. olet turvassa maailman pahuuksilta. :)
- kiva-kuulla
Herttaista kuultavaa!! Turvallisin mielin lähtisin.
- otetaanvaan
lähtisit? :( älä nyt vain mee, tai ootsä jo...siellä. Älä nyt mene liian kauas.
- happeahaukkaamaan
otetaanvaan kirjoitti:
lähtisit? :( älä nyt vain mee, tai ootsä jo...siellä. Älä nyt mene liian kauas.
No en kun tohon pihalle vaan.
- pöydänalle
Juu, kyl käy.
- Kunnonlärvärit
Deletoimaan muisti pöydän alla. Mahtavaa!
Hurjat on suunnitelmat ja mahtava on krapula tuon jälkeen. ;)
- näinsennäenitse
Mitä jos nainen mentäisiin illalliselle laadukkaaseen ravintolaan, kilistettäis lasilliset toisillemme, tanssisimme ja jatkoille jommallekummalle juttelemaan kaikki avoimet asiat halki?
- rennollameiningillä
Ne on jo nähty. Kunnon pyjamakännit ois vähän vaihtelua arkeen.
- elluhalloyb
Nais veri nais
Tosi mukavaa
Jee mulle sopii🎶🎸🍹🍝
- lasillinenkelpaa
Minä en juo kerrallaan noin paljon. Krapula on sen verran inhottava kokemus.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1811248
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän138883- 83809
- 51748
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?47664Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t243584Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä308578Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55569- 51539
Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,7530