Sitä vaan tulin sanomaan että perustetaanko skodakriittiset ryhmäkanne että noi hirveät kommunismin jäänteet HOBORO-Skeidat saataisiin kiellettyä kokonaan Suomessa. Ei noita jaksa katsella kun ovat kuin suoraan jostain venäjän katukuvasta.
Kommarikipat pois suomesta.
6
197
Vastaukset
- joseph_mccarthy
Kommunismin mustassa kirjassa on k okonainen kappale skodasta
- Anonyymi
Onko kanne jo edennyt käsittelyyn? Voisin allekirjoittaa! Kiitos! Tero
- Anonyymi
Voeläkö Pietarin Toyota-tehtaalla on tuotanto käynnissä, vai onko osista jo puutetta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voeläkö Pietarin Toyota-tehtaalla on tuotanto käynnissä, vai onko osista jo puutetta?
Jo tokkiisa. Tehdas pukkaisi Ladaa aidolla Toyota laadulla, kunhan löytyisi materiaalia mistä tehdä niitä.
- Anonyymi
Ajan siis olen!
Ajan Skodalla, olen kommunisti!
Jore - Anonyymi
Ei onnistu Rydman. Meillä on niin pirusti perinteisesti kommareita ja vasemmalle vahvasti kallellaan olevia suvun perintönä ja nyt näissä viherpiipertäjissä lisää ja tälle porukalle kelpaa vain Toyotat, kun Ladoja ja mosseja ei enää tänne saada.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 861484
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.1121365Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras341148- 271065
Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne117913Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet46898- 18846
Olisit voinut olla...
....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n65797YT skoda Transtech
Noin 200 saa potkut. Saksikäsipetturi ajoi suomen konkkaan ja tarkkikselle. Totaalinen Petosjytky..76695- 40687